Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Reken nou maar dat wij van Sc Heerenveen Europees voetballen en dat al meer als 5 jaar, en dat jullie van dat FC alleen maar in europa voetballen en dat is wel een verschil hoor.
Groet een Heerenveen Suporter
Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
Reken nou maar dat wij van Sc Heerenveen Europees voetballen en dat al meer als 5 jaar, en dat jullie van dat FC alleen maar in europa voetballen en dat is wel een verschil hoor.
Groet een Heerenveen Suporter
Nou ja, je kunt niet alles hebben Gooitzen, jullie hebben de koeien knapper dan de vrouwen, de intelligente blik in de ogen van de koeien, valt op en dan zou je ook nog de FC hebben.
Jakob nu kan ik de bal wel terug spelen en de vergelijking tussen Groninger vrouwen en varkens te maken maar ik zal dat maar niet doen, veel te simpel en voor de hand liggend :-).
Je snapt ook wel dat ik maar een geintje maak, ik heb veel te veel respect voor de instelling en kwaliteiten van de Friezen, dus, ook die van de Friese vrouwen. Ik heb ze hoog in het vaandel. Die van mij zit ook wat Fries bloed in, dus niks mis mee.
wij hebben meer als mooie koeien Jacob de mooiste meren de beste viswateren en de beste koffie DE
Oorspronkelijk geplaatst door Jakob
Nou ja, je kunt niet alles hebben Gooitzen, jullie hebben de koeien knapper dan de vrouwen, de intelligente blik in de ogen van de koeien, valt op en dan zou je ook nog de FC hebben.
Nee,Ik blijf toch maar fan van die FC.
Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
Afstand is een relatief begrip. Een Texaan die van de ene kant naar de andere kant van Texas moet reizen zegt dat het maar een klein stukje is. En dat terwijl Texas 60 keer groter is dan Nederland. Wij Nederlanders vinden alles al gauw ver weg. Vooral dat 'hoge' Noorden. Alles wat voorbij Zwolle ligt is schijnbaar ineens heel ver weg.
Afstand is een relatief begrip. Een Texaan die van de ene kant naar de andere kant van Texas moet reizen zegt dat het maar een klein stukje is. En dat terwijl Texas 60 keer groter is dan Nederland. Wij Nederlanders vinden alles al gauw ver weg. Vooral dat 'hoge' Noorden. Alles wat voorbij Zwolle ligt is schijnbaar ineens heel ver weg.
Van die Texaan moet je aan mijn broer vertellen, deed een oom van mij ook, die zij tgen ons dat hij 2 dagen nodig had om rond zijn land te rijden, die kreeg van mijn broer de opmerking: zo,n auto heb ik ook gehad.
het is altijd nog 3½ uur trappen met de carravan maar wel de moeite waard
rond het Lauwersmeer al veel uurtjes gefietst met als hoogtepunt de spuisluizen en de haven van Lauwersoog
Ah, het Lauwersmeer. Vroeger een schitterend viswater. Nu volledig naar de klote dankzij beroepsvisser Keuter, zijn 10 kilometer staand wand en zijn stroperspraktijken. Ooit betrapt met 750 pond snoekbaars, 50 pond baars en 50 pond ondermaatse snoekbaars op zijn boot. Jammer dat het Ministerie van LNV zijn vergunning terug heeft gegeven. Misdaad loont in dit land. Paling, baars en snoekbaars is weg. En de welbekende brasems van meer dan 6 pond zijn een zeldzaamheid geworden.
Je kunt er nog wel mooi fietsen. En ondanks dat ik erg graag vis eet, doe ik dat niet op Lauwersoog. Geen zin om onnodig veel te moeten betalen voor een gebakken ondermaatse wijting. Maar je kunt er nog wel heel mooi fietsen. Heb ik al gezegd dat je er mooi kunt fietsen?
Ah, het Lauwersmeer. Vroeger een schitterend viswater. Nu volledig naar de klote dankzij beroepsvisser Keuter, zijn 10 kilometer staand wand en zijn stroperspraktijken. Ooit betrapt met 750 pond snoekbaars, 50 pond baars en 50 pond ondermaatse snoekbaars op zijn boot. Jammer dat het Ministerie van LNV zijn vergunning terug heeft gegeven. Misdaad loont in dit land. Paling, baars en snoekbaars is weg. En de welbekende brasems van meer dan 6 pond zijn een zeldzaamheid geworden.
Je kunt er nog wel mooi fietsen. En ondanks dat ik erg graag vis eet, doe ik dat niet op Lauwersoog. Geen zin om onnodig veel te moeten betalen voor een gebakken ondermaatse wijting. Maar je kunt er nog wel heel mooi fietsen. Heb ik al gezegd dat je er mooi kunt fietsen?
Die ervaring heb ik niet, heb er in oktober nog een weekend gevist.
Als ik er aan terug denk, krijg ik het weer in mijn arm.
Heb niet anders gevangen dan die hele grote brasems.
Niet aan de vaste stok, maar aan de feeder.
Reageer