Ik heb naast het vissen (wat toch merendeels een zomerbezigheid is) als hobby deelnemen aan quizavonden. (wat dan meer een winterbezigheid is)
Welke hobby's hebben jullie naast het vissen?
Collapse
X
-
2020
Ik ben er klaar voor om in 2020 de Hollanders op hun kloten te geven!

The fisher king
Kniel want 'de king is in the house'
-
Ik heb eigenlijk 70 hobbie,s namelijk vissen en standje 69 .
Nee zonder gekheid naast het vissen ben ik bij een tractorpulling team als monteur te vinden , hier gaat veel tijd in zitten , tussen de wedstrijden is er altijd wel iets wat uit elkaar moet en we zijn ook altijd nog op zoek naar meer vermogen , en in het weekend weer alles op de vrachtwagen laden en naar de wedstrijden toe .
DSC01146.jpgReageer
-
kreidler 2.jpg Mijn tweede hobby is het restaureren en berijden van kreidlers. Dit is mijn RS op motorkenteken.Reageer
-
Hier dan weer even een update van het konijnenfront.
Vorige week is Quinty de kleindochter van Lilly (de 1e foto van het konijn die helemaal bovenaan dit topic staat) bevallen van een 6 ling. (we dachten eerst dat het er 5 waren maar het bleken er toch 6 te zijn)

Quinty is al veel bekeken op het internet als taart etend konijn
hier zijn de kleintjes nog geen dag oud.
en denken we nog dat het er 5 zijn, je ziet wel dat ze nog roze van kleur zijn maar dat komt dus omdat ze net geboren zijn.
hier zijn de kleintjes net 6 dagen oud
en zie je dat ze al mooi blauw van kleur worden.
en dit filmpje hebben we vanmiddag gemaakt
Waarbij er eentje flink aan het gapen is en je al goed kunt zien dat ze ondanks dat ze net 1 week oud zijn ook al tanden hebben.
Overigens zijn de laatste 3 filmpjes in HD gemaakt, dus je kunt ze full screen weergeven.
Nu zijn we druk bezig om het konijnen terras te maken waar straks de hokken op komen te staan.

hier het uitgegraven gat
welke we vandaag weer grotendels gevuld hebben met geel zand.

Ik kom nog een kuub geel zand te kort om alles op de juiste hoogte te krijgen en als die er ook in zit dan komen er speciale gecoate tegels bovenop die ruw genoeg zijn zodat de konijnen niet wegglijden en blessures oplopen maar ook glad genoeg om ze eenvoudig schoon te houden.
Dit terras wordt 6m lang en 2m breed en er komt nog een overkapping boven alleen moet ik die nog uitdenken zodat die niet zo kolossaal wordt maar de hokken toch beschut staan tegen wind en zon.
suc6
Gerrit21 juni 2014: de Belgen verslagen in Oldenzaal
4 juli 2015: de Belgen verslagen op hun eigen Bieswater te Putte
2 juli 2016: de Belgen verslagen bij Blauforlaet
30 juni 2018: de Belgen ....
.......
6 juli 2019: bijna gewonnen op 't witven
4 juli 2020: De Belgen durfden niet
12 juni 2021: De Belgen al bij de grens een retourtje gegevenReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer