Nieuwe registratieregel

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

Forumbezoek is een vrije keuze, wanneer de eigenaar van een forum redenen heeft om beperkingen toe te passen is dat zijn goed recht.
    De persoon heeft dan de keuze of hij aan die eis wil voldoen of juist niet.
    Volkomen democratisch en compleet rechtsgeldig.
    Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• ironny
      Moderator
      • 04-04-2006
      • 1377
      • Hamont

life can be so simpel
      Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• † Frederik de Belder
        [IN MEMORIAM] Kom maar ff voorbij
        • 13-01-2003
        • 5730
        • Niel (België)

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Stam
        Ik vind wel dat alle andere gegevens (geboortedatum, woonplaats, mail, enz.) onbekend moeten kunnen zijn. Dit toch voor een stukje privacy. Niet alleen in het prive-leven maar helaas ook in de hengelsport. Ik zie liever iemand reageren onder een echte naam terwijl ik verder niets van deze persoon weet, dan dat ik alles van iemand weet behalve zijn naam!

MVG, Pieter
        Hier ben ik het niet mee eens maatje, ik weet liever dat ik met een persoon in discussie ga die meerderjarig is tegenover dat ik me druk lig te maken tegen een persoon van 13 of 14 jaar die je bloed van onder de nagels probeert te halen.
        Is in het verleden meermaals gebeurd.
        Mail en woonplaats mag van mij gerust privé blijven heb ik niets op tegen, je kan altijd via pb in contact komen met de persoon.
        Groetjes Freddy

* Teamlid "Dierenvriend" België *
        http://www.freewebs.com/dendierenvriend/index.htm

http://users.telenet.be/dekarperniel/Home/Home.htm

http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=892

Reageer

• Kosmozz
          Match en Feeder
          • 25-07-2005
          • 1959
          • Hannut

Als je je mening niet mag geven, omdat je anders uit een selectie wordt gegooid, dan noem ik dat een vorm van chantage... Ik had vernomen dat dit in de TC gebeurd is. Ben je lekker mee....
          Carpe Diem

Reageer

• ironny
            Moderator
            • 04-04-2006
            • 1377
            • Hamont

Oorspronkelijk geplaatst door Frederik de Belder
            Hier ben ik het niet mee eens maatje, ik weet liever dat ik met een persoon in discussie ga die meerderjarig is tegenover dat ik me druk lig te maken tegen een persoon van 13 of 14 jaar die je bloed van onder de nagels probeert te halen.
            Is in het verleden meermaals gebeurd.
            Mail en woonplaats mag van mij gerust privé blijven heb ik niets op tegen, je kan altijd via pb in contact komen met de persoon.
            Frederik laat jij je het bloed onder de nagels halen door zo'n menneke van een jaar of 13??
            ge mag mijn dochters wel eens week lenen? die zijn 4 en 5,
            dan stroomt t bloed uit je oren....
            zonde van de energie.

trouwens, toen ik deze leeftijd had wist ik ook al alles beter......
            Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• † Frederik de Belder
              [IN MEMORIAM] Kom maar ff voorbij
              • 13-01-2003
              • 5730
              • Niel (België)

Oorspronkelijk geplaatst door ironny
              Frederik laat jij je het bloed onder de nagels halen door zo'n menneke van een jaar of 13??
              ge mag mijn dochters wel eens week lenen? die zijn 4 en 5,
              dan stroomt t bloed uit je oren....
              zonde van de energie.

trouwens, toen ik deze leeftijd had wist ik ook al alles beter......

Neen dat is het hem nu juist, je weet in de meeste gevallen niet met wie je bezig bent, bij een 13 jarige is dat dan direct einde discussie (indien je het weet), kan hij het bloed niet meer van onder je nagels halen.

Maar ja alles blijft omzeilbaar hé, kan ik voor mijn geboortedatum zetten wat ik wil.
              Hier kan men nog uren over doorgaan, zal toch geen oplossing teweeg brengen.
              Groetjes Freddy

* Teamlid "Dierenvriend" België *
              http://www.freewebs.com/dendierenvriend/index.htm

http://users.telenet.be/dekarperniel/Home/Home.htm

http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=892

Reageer

• antoinette
                Specimen Hunter
                • 13-11-2005
                • 1926
                • oudenhoorn

Daarom is het ook zo beperkt om het forum "veiliger" of "stabieler" of "opener" of wat dan ook, te maken want er is geen 1 garantie dat de persoon is dat ie zegt datie is en daar kunnen hele nare dingen uitvloeien (ondervonden op mijn eige forum)
                Tja die wet van bescherming van persoonsgevens kun je ook anders bekijken, we leven in een vrij land je bent vrij te gaan waar je wilt gaan of juist niet wilt gaan. Je hebt altijd een keuze, zo kan je er voor kiezen niet die naw gegevens in te vullen dan kies je dus ook zelf voor de gevolgen daarvan, daar is diegeen alleen verantwoordelijk voor en niet een forummanager die een aantal regels opstelt.
                Er zou zelfs een soort van gedragscode opgestelt kunnen worden voor een forum met een keuze of je er mee akkoord gaat of niet daar is iedereen vrij in te kiezen, maar zo is de forummanager dan vrij te kiezen dat jij niet lid mag worden/blijven.

Reageer

• lolo
                  Geniet maar niet met mate
                  • 01-05-2003
                  • 3873
                  • Weesp

Gewoon 1 registratie per Ip nummer simpel .
                  En als je onder een schuilnaam wel alles durf te zeggen en niet onder je eigen naam tja wie neem dan wie in de maling .
                  Uiteindelijk de waarheid komt altijd boven vroeg of laat .
                  Juist op een (normale) manier je mening geven heb ik meer respect voor ondanks de hele wereld kan denken en zeggen dat ze er niet mee eens zijn .
                  Juist bij vele achter het toetsenbord zijn het hele grote kerels, maar aan de waterkant zijn het bange wezels .
                  Omdat ze bang zijn om af te gaan, of geen ruggengraat hebben om eerlijk te zijn .

Je weet nu eenmaal als lid word van BV een forum dat daar regels aan verbonden zijn (net als je vispas)
                  En die regels leven we ook zo goed mogelijk na .
                  Als je dan een Ip nummer per registratie door voer filter je al een hoop weg .

Zo was mijn mening .
                  Groetjes
                  Johnny

Match
                  Feeder
                  Stok

Reageer

• Viskerluu
                    Banned

• 07-08-2008
                    • 278
                    • Groningen

Ik wil best mijn naam registreren en mijn mening blijven geven, daar gaat het niet om. Ik begrijp ook wel dat we elkaar niet zo gauw van kant zullen maken, omdat onze meningen verschillen. Ik ben gewoon heel erg huiverig voor het internet in combinatie met mijn voor- en achternaam (ik heb een niet-alledaagse achternaam, dus ik ben erg gauw gevonden). Vergis je niet: niet alleen jullie vissers lezen het forum, maar ook derden en andere mensen met minder goede bedoelingen. Op dit moment is google nog mijn vriend, maar het kan in no-time je vijand worden en dan sta je voor eeuwig met je naam en toenaam op het internet.

Als ik zonder een goede reden mijn naam moet laten registreren en mij wordt niet de garantie gegeven dat met die gegevens bekwaam wordt omgegaan, dan zal ik dat spijtig genoeg moeten weigeren.

Reageer

• lolo
                      • 01-05-2003
                      • 3873
                      • Weesp

Je kunt je profiel ook niet zichtbaar voor niet leden maken
                      Groetjes
                      Johnny

Match
                      Feeder
                      Stok

Reageer

• antoinette
                        Specimen Hunter
                        • 13-11-2005
                        • 1926
                        • oudenhoorn

Lolo, tegenwoordig kun je gratis elk ip nemen daar zijn sites voor hackers maken daar graag gebruik van, en dan is er ook altijd nog het dynamisch ip welke dus telkens anders is.
                        Al ben ik het uiteraard eens met de meerderheid van dit forum, dat onder eige naam dingen zeggen een stuk geloofwaardiger is.

Reageer

• Douwe
                          NHSF lid van verdienste
                          • 01-07-2006
                          • 3136
                          • Leeuwarden

De enige manier die echt werkt is verplicht inschrijven onder eigen naam, natuurlijk ben je dan nog niet zeker maar een groot karperforum is daardoor zeker beter geworden.
                          Dus einde fakename en een normaal mailadres.
                          Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• lolo
                            • 01-05-2003
                            • 3873
                            • Weesp

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
                            Lolo, tegenwoordig kun je gratis elk ip nemen daar zijn sites voor hackers maken daar graag gebruik van, en dan is er ook altijd nog het dynamisch ip welke dus telkens anders is.
                            Al ben ik het uiteraard eens met de meerderheid van dit forum, dat onder eige naam dingen zeggen een stuk geloofwaardiger is.
                            Als je dit soort dingen al moet doen om op het net te surven .
                            Dan ben je volgens mijn al niet van zuivere koffie.
                            Buiten dat, denk je iemand op het forum te kennen als pietje puk ,blijkt het je maat te zijn
                            Nee ik denk dat je daar geen vrienden mee maakt.
                            Groetjes
                            Johnny

Match
                            Feeder
                            Stok

Reageer

• Pieter Stam
                              -
                              • 11-10-2002
                              • 2882
                              • NL

Frederik, je hebt gelijk wat betreft leeftijd. Zoals ik al schreef geeft de leeftijd van een persoon al wat duidelijkheid over met wie je spreekt en hoe je op iemand kunt reageren.

Lolo, een IP per naam lijkt me ook niet erg handig. Ik log in op 3 verschillende computers. Dat wordt dan onmogelijk.

Reageer

• RenéTom
                                Frequent aanwezig

• 10-10-2007
                                • 121
                                • Kerkrade

Ben ik blij dat ik nix te verbergen heb, Ik ben trots op mijn naam en dat mag iedereen weten, en als ik mijn mening over iets zou geven dan doe ik dat als de persoon zelf, of het nu in goede aarde valt of niet daar heb ik geen moeite mee.
                                Die personen die bijvoorbeeld een niknaam gebruiken zijn volgens mij alleen maar bang voor zich zelf en durven zich zelf nog niet in een spiegel aan te kijken.

Maar ieder zijn mening; als ik op een topic merk dat het uit de hand loopt dan voel ik mij niet geroepen om daar in te stoken .

het speekt voor zich dat het veel gemakkelijker praat met een persoon waar je de naam van kent,en je wordt ook nog serieuzer benaderd.

Zo en dat is mijn mening als René R.P. Tom.
                                " Vissen= ontspanning voor echte mannen"(en ook vrouwen)

Reageer

Working...