muziek

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • PeBo
    Hengelaar

• 29-09-2007
    • 2643
    • Oosterhout

Oorspronkelijk geplaatst door Quido
    ja geweldig, ben twee jaar geleden nog naar een concert geweest van roger waters in het geldre dome. super mooi...
    Ik heb het geluk gehad om destijds de uitvoering van The Wall te zien in Dortmund. (de echte dus en niet dat aftreksel uit Berlijn). Geweldig!!

Groeten,
    PeBo.
    ]Member of the Easterwood dreamteam.
    Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years

Groeten,
    PeBo.

Reageer

• bosonkruid
      aaach tuff, haarbal
      • 25-12-2003
      • 1080
      • vorselaar (belgië)

als jonge snaak dweepte ik met groepen als ac/dc, judas priest, elke groep waar ronnie james Dio in gezongen heeft, iron maiden, accept, whitesnake, the scorpions,....
      maar ook Rush, pink floyd, tangerine dream, flairck,...
      doe daar nog een scheutje klassieke muziek bij
      goed schudden
      en dan kom je met het ietsje ouder worden ook nog Queensryche tegen, nog iets later Dream theater, ergens op bospop waar die laatste 1 van de headliners waren werd ik verliefd op Spock's beard ( waaaaoooooooouuuuuuw) wat een optreden, spijtig dat neil morse het licht gezien heeft want die waren geweldig.
      Ondertussen pain of salvation leren kennen en ook weer wat ouder geworden, zalig wegdromen met ozark henry en novastar, en wie weet wat nog allemaal???????????????

o ja, heb ook 19 jaar gezongen in een progressieve rockband van bij ons uit het dorp
      en nu terug met iets bezig waar nog veel werk aan is.
      groetjes

Zjul

om te laat te komen moet je niet snel zijn

Reageer

• lolo
        Geniet maar niet met mate
        • 01-05-2003
        • 3873
        • Weesp

Aha vandaar haarbal -)
        Groetjes
        Johnny

Match
        Feeder
        Stok

Reageer

• ironny
          Moderator
          • 04-04-2006
          • 1377
          • Hamont

Hangt van de stemming af...
          Kan echt helemaal uit mijn plaat gaan van AC-DC, Rammstein maar ik kan ook weer enorm genieten van Andrea Boccelli. Ik vind van Buuren en Tiesto te gek en jaaa niet te vergeten.... heerlijk.... slippertjes aan, barbequetje aan, biertje erbij en daar gaan we, Frans Bauer, Jan Smit, hazes en noem maar op....

maar Nooit als ik aan t vissen ben! dan is de natuur de beste muziek he...
          Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• bosonkruid
            aaach tuff, haarbal
            • 25-12-2003
            • 1080
            • vorselaar (belgië)

hey johnny, we zijn nu bezig met iets wat rock in de achternaam heeft maar met serieuze teksten in de wereldtaal "plat Veusseleirs"
            er bestaan geen covers in dus dat bedoel ik met "er is nog veel werk aan"

Ik weet dat jij ook kickt op dialekten, dus zal ik bij gelegenheid wel eens een tekst laten ontcijferen
            groetjes

Zjul

om te laat te komen moet je niet snel zijn

Reageer

• TeamEagleEye
              FeederMachine

• 17-03-2009
              • 34
              • Valencia/Geistingen

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Stam
              Austin is hier niet meer welkom.

-VS-

Wat muziek betreft luister ik voornamelijk rockmuziek, veel christelijke rock
              het eerst is een beetje in strijd met het tweede vind je ook niet

Reageer

• Pieter Stam
                -
                • 11-10-2002
                • 2882
                • NL

Oorspronkelijk geplaatst door Forumregels
                9. Negeren van de forumregels kan een waarschuwing of ban opleveren.
                Indien u een foutje maakt of een forumregel overtreed, zal gekeken worden naar (het beeld van) de intentie. U kunt direct en zonder waarschuwing een permanente ban krijgen. Normaliter zult u door de moderators of Forummanager middels een e-mail of privé-bericht gewaarschuwd worden en bij herhaling een tijdelijke ban krijgen. Gaat u daarna opnieuw in de fout, kan een permanente ban volgen. Hierover kunt u altijd van gedachten wisselen met de Forummanager. Indien u vindt dat u moet spammen, zal in het uiterste geval zal contact met uw provider opgenomen worden.
                Duidelijk toch...? Overigens deel ik geen bans uit maar Admin/Forummanger.

GBU

Reageer

• lolo
                  Geniet maar niet met mate
                  • 01-05-2003
                  • 3873
                  • Weesp

Ja ik vind dialect geweldig.... woordenboek er bij-)
                  En als ex Dj vind ik alles mooi ,en toch level 42 was een voorkeur.
                  Jaren 80 -90 muziek .. super hoor nu copieren ze het liedtje met een drum pctje er achter
                  Groetjes
                  Johnny

Match
                  Feeder
                  Stok

Reageer

• hopjesvla
                    Met enige kennis...

• 26-03-2009
                    • 353
                    • hazerswoude

ja idd lolo alle goede nummers van vroeger worden in de mix gedaan en komen uit de mixer met een neppe drums en een paar andere deuntjes er tussen door en komt het nog in de hit lijsten ook-.-

ik hou zelf ook meer van de jaren 80-90 muziek terwijl dat eigenlijk voor mijn tijd is :P

Reageer

Working...