europese verkiezingen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

Martijn je neemt dus aan dat ik in een dorpje woon.
    Mag hoor maar ik ben niet van plan om mij verder te laten kleineren door een paar grote stadbewoners die het allemaal zo goed weten.
    Ik oor- en veroordeel personen geen groepen.

Heren voor wat mij betreft tot ziens in een ander topic.
    Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

ja Douwe jij mag dus ongezouten je mening geven en iedereen in een hoek douwen en andere mensen mogen andersom niets zeggen om tegen "DE DOUWE"in te gaan.

ook ik ben er mee klaar,betreft vissen eindigt hier alles al in een slot laat staan over politiek.

dus Douwe ongeacht wat je zegt van mij krijg je gelijk,zo zal het moeten om het gezellig te houden zeker

Reageer

• The Frisian Viking
        NHSF Erelid
        • 27-06-2006
        • 5454
        • Feânwalden

Vind je het gek dat de mensen zo stemmen

In Amsterdam is de criminaliteit gemeten
        52 % Marokaan
        18 % Nederlandse bleekscheten
        en de rest 30 % is opgevuld door donkere Nederlanders

Ik ga echt niet stemmen
        Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• spuiliefhebber
          Verificatie gaande...
          • 22-04-2006
          • 4156
          • onbekend

nouja zij gaan veelal niet stemmen dus is dat een van de weinige zaken die je wel veilig kunt doen

Reageer

• Driehoek
            Sportvisser

• 17-06-2007
            • 787
            • Rijssen

Tja het volk spreekt...
            alleen in den Haag is men volks doof...

Jacob:het is wel duidelijk dat keuzes durven maken beloond wordt en daar kunnen andere partijen wel lering uit trekken.

den Haag zal gewoon weer tot de orde van de dag overgaan
            en GW en de PVV als oproerkraaiers afdoen. (herhaling Pim Fortuyn???)
            In plaats van eens ECHT te luisteren wat er gezegd wordt.

GW is de voorzetting van Dhr P.Fortuyn, die wij met ons allen
            bloemen toeworpen op zijn uitvaart, maar eerst hem afdeden als
            'een gevaar voor onze samenleving' wat een hypocrytie.
            Toen was ik al net zo stomverbaasd als ook nu weer!!!
            .
            Happy fishing.
            ----------------------------------------

Reageer

• Randy Breukel
              Wedstrijdvisser

• 10-04-2007
              • 244
              • Rozenburg (zh)

Ik vind het een schitterend gebaar van het volk, maar ik snap niet hoe
              die regering die nu zit Wilders zo kan laten zitten. Wij, tenminste, ik niet
              maar kijk maar naar de peilingen en vandaag en gister, kiezen grotendeels
              voor de PVV, is dat niet het teken dat we ontevreden zijn, gaan voor
              veranderingen? En ook willen de partijen geen van allen met de PVV
              samenwerken, kan nog leuk worden met 32zetels Ik vind dat de PVV
              goede standpunten heeft, en ook als een van de weinigen standpunten
              die de problemen aansnijden die gaande zijn. Ze zoeken het veel in de
              immigratie, en daar is ook veel van waar, daarom mag het programma
              van mij ook wat breder worden, al zal dan de VVD wel in het spel komen,

en Douwe, die gebruikt gewoon zijn vrijheid van meningsuiting, ook al zit
              de arme stakker in een uithoek van het land
              De groeten

Reageer

• Douwe
                NHSF lid van verdienste
                • 01-07-2006
                • 3136
                • Leeuwarden

Stakker? ik zou niet weten wie de stakker is maar heel misschien komen we daar nog eens achter.
                Lekker simpel maar dat kun je verwachten van de goegemeente.

Reageer

• kakkerlak
                  Komt net kijken

• 18-08-2007
                  • 71
                  • Wijchen

Douwe schreef,
                  Ironny dat is in dit geval niet aan de orde, de mensen die hier onderling aan de bel trekken kennen elkaar al dan niet persoonlijk maar hebben wel respect voor elkaar.
                  Het ontspoort pas wanneer personen daar misbruik van gaan maken en de persoon af gaan maken i.p.v. de partij waar ze wel of niet voor zijn.
                  En douwe schreef,
                  Jij gaat niet over mijn antwoorden,
                  Wat mij betreft gooi je het in de prullenbak, net wat je wilt.
                  Het zijn geen tegenargumenten het zijn persoonlijke argumenten, daarin ligt het verschil in discussiëren.
                  Dat zeg ik de prullenmand in. Je bent zelf het spoor bijster.

Verder Douwe ik woon in een dorp,destijds zijn we gevlucht uit de grote stad reden kan je wel nagaan,echter wordt ik wederom in mijn dorpje in een immigratiepakhuis gestopt.
                  Mijn dorpje en omliggende dorpen zien dat ook,vandaar dat de PVV in ons dorp de grootste is geworden zoals ook de omringende dorpen van de grote stad linkse stad Nijmegen. Het rukt op,en hard ook.

Waar ben jij bang voor Douwe,ben jij soms bang dat de Pvv gaat spreiden en dat ze bij jou in de straat komen wonen is dat het Douwe.

Reageer

• Douwe
                    NHSF lid van verdienste
                    • 01-07-2006
                    • 3136
                    • Leeuwarden

Je weet niet waar je over spreekt, waar ik woon stikt het van dat soort personen en weet je ook buiten zeg ik wat ik denk.
                    Bang? ik hoop niet dat jij leert kennen wat angst is ik kan je uit ervaring vertellen dat zoiets lang blijft hangen en dan bedoel ik iedere keer weer voor controle in de hoop dat.

Reageer

• Forummanager
                      Visserslatijn Nederland
                      • 30-12-2001
                      • 12135
                      • Albrandswaard

Verplaatst naar de Visserette
                      Visserslatijn Nederland
                      http://www.visserslatijn.nl
                      Sinds 1997...

Nationaal HengelSportForum
                      http://www.hengelsportforum.nl
                      Sinds 2001...

Reageer

• spuiliefhebber
                        Verificatie gaande...
                        • 22-04-2006
                        • 4156
                        • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
                        Je weet niet waar je over spreekt, waar ik woon stikt het van dat soort personen en weet je ook buiten zeg ik wat ik denk.
                        Bang? ik hoop niet dat jij leert kennen wat angst is ik kan je uit ervaring vertellen dat zoiets lang blijft hangen en dan bedoel ik iedere keer weer voor controle in de hoop dat.
                        die vorm van bang zijn is er 1 van een andere orde hé Douwe.

laten we inderdaad hopen dat zoiets je niet treft.

geen grappen hier over

Reageer

• kakkerlak
                          Komt net kijken

• 18-08-2007
                          • 71
                          • Wijchen

Dit was een stem van het volk,walgelijk hoe men tekeer ging tegen de redder van de nederlanders.
                          Niets geleerd van de uitslag we gaan gewoon ons kabinets beleid volgen en sluiten de Pvv uit basta.
                          Gebeurt dat in zimbabwe niet idemdito. ?

Reageer

• kakkerlak
                            Komt net kijken

• 18-08-2007
                            • 71
                            • Wijchen

Respect moet je verdienen.
                            Ons kabinet en de elite hebben het de laatste dagen graag over het gebrek aan respect. Rechters vinden dat ze dat niet meer krijgen. Agenten willen het graag terug. Het kabinet klaagt steen en been over. Niemand schijnt meer respect te willen geven.

Goh, wat vreemd. Ik heb geleerd dat je respect moet verdienen. Respect komt niet aanwaaien. Je krijgt het niet automatisch als je joviaal in een spijkerbroek de populaire bink gaat uithangen. Of als je een blauwe pet op je kop zet.

Vervelend voor linkse drammers, maar jullie hebben het volkomen aan jullie zelf te danken. De maatschappij moest toch gelijk worden? Maar zoals goede linkse mensen weten zijn er altijd mensen die iets gelijker zijn dan dan andere mensen.

Leraren die klagen over gebrek aan respect, daar heb ik geen medelijden mee. Ik heb het begin mee gemaakt. Leraren wilden opeens bij de voornaam aangesproken worden, en liever in een spijkerbroek en slobbertrui rondlopen dan in een 'burgerlijk' overhemd met stropdas. Tja, dan moet je echt stevig in je schoenen staan. Ik ben zo'n (tegenwoordig) ouwe *** die meneer en 'u' zegt tegen iemand die een pak aan heeft. Ook destijds op de middelbare school sprak ik mijn leraren met meneer en 'u' aan. Iemand die gelijk begint met 'Zeg maar Geyt, hoor. Doen ze allemaal' en in een slobbertui rondsjokt, krijgt van mij standaard even veel respect als een zwerver. Ook al blijkt die vogel directeur van een grote scholengemeenschap te zijn. De ervaring heeft me geleerd dat zo'n geitenwollensok heel gevoelig is voor gebrek aan respect, meestal zelfs veel gevoeliger dan een zakenman in een driedelig pak. Alleen doet hij net alsof hij een jongen onder de jongens is.

Agenten klagen ook over respect. Waarom? Ze lopen er al jaren als voddenbalen bij. Ook de door mij geliefde Marechaussee. Ik schaamde me dood toen ik de laatste keer op Schiphol landde, en de klompenwacht zag aantreden. Er liep zelfs een eerste luitenant van het Wapen tussen. Was dat het Wapen? Er is heel veel veranderd, en niet veel goeds, sinds ik er diende.

Mensen hebben nu eenmaal de natuurlijke gewoonte om een bende zwervers minder respect te geven dan mensen die wel de moeite nemen zich behoorlijk te kleden. Maar dat is het natuurlijk niet. Niet alleen. Probeer eens aangifte te doen. Dat zal u zwaar tegenvallen. Want oom agent houdt niet van extra werk. Extra werk? Eh nee. Werk. Want het opnemen van een aangifte is gewoon onderdeel van z'n baan.

Waar oom agent wel van houdt is de grote bink te spelen. Fietsen op de stoep? Pats! 50 euro. 's Nachts 3 km te hard rijden? Betalen! Oom agent vindt het helemaal niet erg om dit simpele werk te doen. Of om als belastingambtenaar op te treden. Uitstekend, maar dan moet je niet gaan mekkeren over gebrek aan respect. De meeste burgers hebben weinig respect voor struikrovers. Of ze nou in het blauw gekleed gaan of slecht Nederlands spreken. Tegenwoordig is dat overigens een hele goede combinatie. Nog even wachten tot de politie overstapt van rekruteren in de moskee naar rekruteren in de cel.

Rechters vinden het doodnormaal om zich regelmatig te bemoeien met de politiek. Het is toch heerlijk om minister Verdonk onderuit te halen door haar wetgeving te slopen? Aangezien ze volkomen onafhankelijk zijn, kunnen ze doen wat ze willen. Een rammende rechter? Geen probleem. Een pedo rechter? Moet kunnen, hoor! Een draaideurcrimineel met een strafblad ter dikte van een koran vrijspreken? Dagelijks werk! Iemand veroordelen wegens poging tot doodslag? Welnee, die arme man heeft zijn les wel geleerd met een taakstrafje van 200 uur. De (on)edel(ver)achtbaren beginnen langzaam door te krijgen dat het Nederlandse volk er zo onderhand schoon genoeg van heeft. Als het aan de gemiddelde Nederlander ligt vliegen al die linkse rechters er minstens uit. Als je iets verder zou vragen is het antwoord 'om aan hun befjes opgeknoopt te worden'.

Dan de Balkanbende zelf. Als er iets is wat geen respect verdient, is dat dit kabinet wel. De minister-president verdient maar drie zaken: teer, veren, en een stuk rails. Samen met oppergraaier Bos, de grootinquisiteur Rouvoet, het hoofd van de Gestapo Ballin en vooral de alcoholistische tandarts Guusje Nadorst. Hoe durft die dwaze tandarts het woord 'respect' in de mond te nemen? Het halve kabinet heeft domme briefjes met medische verklaringen weten te verzinnen om NOG duurdere auto's aan te kunnen schaffen. Met name Mw. Dr. Nadorst. Iemand die serieus rugklachten heeft loopt niet op hoge hakken. Kan niet. Ik hoop niet dat mw. Nadorst naast haar alcoholproblemen ook echte rugproblemen krijgt, maar mocht dat het geval zijn: dan merkt ze het vanzelf wel.

Ik kom uit een gezin waar ieder dubbeltje omgekeerd moest worden. Pas nu begrijp ik wat mijn ouders voor ons kinderen over hadden. Het is niet leuk, als kind, om met de oude kleren van je grotere neven of nichten te moeten lopen. Ik had er geen probleem mee. Al was het alleen maar omdat mijn ouders gewoon eerlijk zeiden: “Sorry. Dat kunnen we echt niet betalen.” Kijk, dat kan ik respecteren. Ook toen als kind. Voor een eerlijk antwoord kan iedereen respect opbrengen. Niet voor hypocrieten die met hun vingers in de koektrommel betrapt worden. Respect, beste mensen, moet je verdienen. Dat komt niet aanwaaien.

Reageer

• Eduard
                              Moderator
                              • 11-08-2004
                              • 3278
                              • Sappemeer

Nou, da's een hoop frustratie Richard..
                              Dan de Balkanbende zelf. Als er iets is wat geen respect verdient, is dat dit kabinet wel. De minister-president verdient maar drie zaken: teer, veren, en een stuk rails. Samen met oppergraaier Bos, de grootinquisiteur Rouvoet, het hoofd van de Gestapo Ballin en vooral de alcoholistische tandarts Guusje Nadorst. Hoe durft die dwaze tandarts het woord 'respect' in de mond te nemen? Het halve kabinet heeft domme briefjes met medische verklaringen weten te verzinnen om NOG duurdere auto's aan te kunnen schaffen. Met name Mw. Dr. Nadorst. Iemand die serieus rugklachten heeft loopt niet op hoge hakken. Kan niet. Ik hoop niet dat mw. Nadorst naast haar alcoholproblemen ook echte rugproblemen krijgt, maar mocht dat het geval zijn: dan merkt ze het vanzelf wel.
                              Verwacht je nu echt dat je met dit soort uitlatingen zelf wel respect verdient? Ik vind dat je leuke woordspelingen maakt, maar ik vind het ook aardig respectloos... Maar, zoals je zelf al aangaf, respect moet je verdienen.

Je moet ook wel de nederlandse politiek kunnen blijven scheiden van de europese... De voorbeelden die jij aanhaalt hebben allemaal te maken met de binnenlandse politiek. Wat interesseert het Romeo en Juliet in Italie nou wat Balkenende uitspookt? Zij hebben genoeg te smullen met hun eigen premier. Maar ja, dat is het grote probleem van veel mensen: Bij een europese verkiezing wordt er met de binnenlandse politiek afgerekend. We vergeten alleen heel snel dat wij zelf ook eens gekozen hebben voor deze regering...
                              Ik had het al eens over de intelligentie van de kiezer... ergens... een aantal reacties terug....
                              groet,
                              Eduard

Reageer

• Douwe
                                NHSF lid van verdienste
                                • 01-07-2006
                                • 3136
                                • Leeuwarden

Martijn voor mij is dat geen grap voor mij is dat werkelijkheid.

Reageer

Working...