europese verkiezingen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Jakob
    <*{{{{><(

• 06-03-2007
    • 1870
    • Staphorst

:Kakkerlak, respect begint met het respecteren van andere mensen. Wilders is daar een sprekend voorbeeld van!!!!!lmao:
    Ik heb ook niet zoveel respect voor dit kabinet en voor de politiek in het algemeen maar dit wat jij schrijft is mij te makkelijk.

Ik hoop dat jouw stem goed besteed is en ik hoop dat Wilders de kans krijgt om te laten zien wat hij er van bakt.
    De politie en de rechterlijke macht gaan ineens functioneren zoals het zou moeten als hij aan de macht is????
    Ik geloof er niet in, maar ik ben de eerste die toegeeft dat ik fout zat als blijkt dat hij dat wel kan.

Reageer

• Forummanager
      Visserslatijn Nederland
      • 30-12-2001
      • 12135
      • Albrandswaard

Kakkerlak conform reglementen gebanned ivm het negeren van PB om juiste gegevens in profiel te plaatsen.
      Indien hij dat alsnog zal doen, komt hij weer terug.

Vanwege het scherpe betoog dat hier gevoerd wordt is hij dus niet gebanned. Het moge maar duidelijk zijn...
      Visserslatijn Nederland
      http://www.visserslatijn.nl
      Sinds 1997...

Nationaal HengelSportForum
      http://www.hengelsportforum.nl
      Sinds 2001...

Reageer

• Viskerluu
        Banned

• 07-08-2008
        • 278
        • Groningen

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard
        Ik had het al eens over de intelligentie van de kiezer... ergens... een aantal reacties terug....
        Ik kan moeilijk zeggen dat jij wel over de nodige intelligentie beschikt wanneer je zelf enkel grossiert in vooroordelen over een bepaalde groep mensen. Zoals de PVV vooroordelen heeft over Marokkanen, zo hebben de meeste tegenstanders van de PVV vooroordelen over de mensen die op de PVV stemmen. Wat maakt jou dan nog zo bijzonder Eduard? Jij valt met jouw reacties in dezelfde kwalificatie als de mensen waar jij denigrerende opmerkingen over maakt. Een bijzondere bijdrage heb je tot nog toe niet geleverd aan de discussie.

Wen er maar aan dat je bij verkiezingen voor het Europees Parlement mensen hebt die op een partij stemmen, omdat ze een hekel aan ons huidige kabinet hebben. Net zoals je mensen hebt die niet op de PVV stemmen omdat ze Wilders zijn kapsel stom vinden. Zo zijn er tienduizenden mensen die op de PvdA stemmen omdat hun opa en oma vroeger op de SDAP stemden of omdat ze Wouter Bos zo'n leuk bekkie vinden hebben. En zo heb je rond elk partij wel mensen die stemmen om de meest belachelijke redenen. Wat wil je er aan doen? Democratie afschaffen? Zeg het maar.

Reageer

• Eduard
          Moderator
          • 11-08-2004
          • 3278
          • Sappemeer

Viskerkerluu, ik ben niet bijzonder, alleen heb ik wel op school een beetje opgelet en weet ik dat er in de grondwet staat dat ieder mens gelijk is, ongeacht afkomst, ras of geloof. Als Herr Wilders dan deze grondwet, waar hij nota bene als kamerlid trouw aan heeft gezworen, verloochent door alleen maar te hameren op marokkaans tuig en een hetze tegen moslims te onketenen vraag ik mij toch in alle oprechtheid af wat hij wil.
          Als er vanuit zijn partij geroepen wordt dat het antisemitisme en homofobie voor het grootst gedeelte afkomstig is uit marokko, getuigt dat gewoon van weinig intelligentie en vooral van weinig kennis van de geschiedenis. Al vanaf de romeinen en zeker in de middeleeuwen (warom is het amsterdams doorspekt van joodse woorden?) was er al jodenhaat. De term antisemitisme is afkomstig van een duitser. Nee, niet van Adolf Hitler, zo origineel was hij niet, maar van een andere gefrustreerde, een voorganger, Wilhelm Marr die het woord gebruikt in zijn 'Antisemitische Hefte' toen hij zijn Antisemiten Liga oprichtte in 1879.

In mijn ogen komt hij niet oplossingen, maar kan hij alleen maar schoppen en stoken en maakt hij heel handig gebruik van de onvrede in het land. Als je 'een kogel door de knie schieten' als oplossing ziet, ja, dan wel, maar je gaat dan voorbij aan het feit dat je een gigantisch nieuw probleem maakt. Tenzij je natuurlijk allemaal marokkanen op je visplek wilt aantreffen, want ja, met een kapotte knie kun je niet werken en je moet toch wat als je in de WAO zit... Allemaal het land uit?... 'Tuurlijk, morgen staan ze weer op de stoep. Bovendien, hij roept wel zo vrolijk van die 'kogel door de knie', laat het hem dan maar even voordoen, maar ik betwijfel of hij het lef heeft om dat persoonlijk zelf te doen. Wel een grote mond, maar als puntje bij paaltje komt weet ik het zo net nog niet. De geschiedenis herhaalt zich en we hebben er niks van geleerd. De grote massa loopt als een mak schaap achter de leider aan. Als je even verder denkt en de uitvoerbaarheid van zijn plannen gaan bekijken zul je zien dat het geen oplossingen biedt, maar eerder meer problemen maakt, vandaar dat ik ook aan de intelligentie twijel van zijn kiezers.
          Dat de huidige regering er een potje van maakt is duidelijk, maar kom alsjeblieft niet aanzetten dat een gefrustreerde kerel met een persoonlijke haat tegen alles wat moslim is de Messias is.... maar,nogmaals, ik ben niet bijzonder, dus ik sluit me wat dat betreft aan bij de wijze woorden van Jacob:

Ik hoop dat jouw stem goed besteed is en ik hoop dat Wilders de kans krijgt om te laten zien wat hij er van bakt.
          De politie en de rechterlijke macht gaan ineens functioneren zoals het zou moeten als hij aan de macht is????
          Ik geloof er niet in, maar ik ben de eerste die toegeeft dat ik fout zat als blijkt dat hij dat wel kan.
          groet,
          Eduard

Reageer

• spuiliefhebber
            Verificatie gaande...
            • 22-04-2006
            • 4156
            • onbekend

volgens mij is dat al een eeuwen oude politie richtlijn,die zal ook bij de marechaussee en ik heb hem zelf ook in het leger gehoord.

eerst een schot in de lucht en dan in een been.

kijk je mag er geen voorbeelden bij halen ,anders krijgt de crimineel of een doelgroep een gezicht maar nou hadden ze weer een vrouw van de fiets gereden met een auto ,beroofd en lekker bloeden laten liggen.

kan iemand mij dan zeggen wat hier een passende straf zou wezen.

ongeacht waar deze mongolen vandaan komen hoor kunnen zulke van mij een nekschot krijgen.

het gaat er mij nog niet eens om "of"wilders het oplost hij benoemd zaken waar de rest zit te kijken of ze water zien branden.

de andere partijen zien gewoon geen probleem,rotterdam is net weer glorieus winnaar geworden in de verkiezing onveiligste stad van nederland.

en in de kamer zeggen ,dat valt wel mee die enkeling ,dat individu die dan eens over de schreef gaat.

ik denk dat de buschauffeur uit gouda ook wilders stemt ,en zal ook denken ik weet niet of het ooit goed komt maar die kaart mijn problemen wel aan,terwijl de rest stommerdje zit te spelen in de kamer.

nou raken ze in turkije op voorhand al in war over de "racist"wilders ,mag toch inderdaad hopen dat we daar voor gespaard blijven,voor die 3%die in europa ligt.

balkenende melde zelf al dat het wel krom is dat er hier vrijwel probleemloos een moskee word gebouwd,terwijl je daar nou niet over een kerk moet beginnen.

maar het komt best goed want wie het langst leeft heeft toch alles.

Reageer

• kakkerlak
              Komt net kijken

• 18-08-2007
              • 71
              • Wijchen

We kunnen praten als brugman,zolang deze regering er zit zal er niets veranderen dat weten we uit het verleden veel woorden weinig daden en nog. Iemand die nog nooit heeft geregeerd bij voorbaat in de grond stampen en doemsenario,s vertellen wat er allemaal niet staat te wachten dat als hij aan de macht komt gaat er bij mij niet in.

Hij heeft nog niks kapot gemaakt,integendeel hij moet het weer opbouwen.En die kans gun ik hem samen met een bijna miljoen anderen. klare partijpunten,waar het mee eens bent of niet. Let wel de opkomst was laag te benoemen,zometeen het binnenlandse spel,de soep wordt nog heet opgedient.

Reageer

• spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
                Martijn voor mij is dat geen grap voor mij is dat werkelijkheid.

dat was mij duidelijk hoor Douwe.

zo slecht had ik met toch niet verwoord.

maar ja je zegt wel eens waar ben je bang voor ,of een andere variant hierop maar die staat los van wat jij bedoelde (vind ik)

Reageer

• kakkerlak
                  Komt net kijken

• 18-08-2007
                  • 71
                  • Wijchen

Hoe groot zou de PvdA nog zijn zonder mensen met dubbel paspoort?

Was het laatste berichtje in dit topic vind het wel welletjes zo,laten dit forum lekker bij het vissen houden topic was hot maar hoort hier niet thuis. Politieke site,s zat toch? modegraaf standpunten zijn wel duidelijk nu

Reageer

• Jakob
                    <*{{{{><(

• 06-03-2007
                    • 1870
                    • Staphorst

[QUOTE=kakkerlak;119417]We kunnen praten als brugman,zolang deze regering er zit zal er niets veranderen dat weten we uit het verleden veel woorden weinig daden en nog. Iemand die nog nooit heeft geregeerd bij voorbaat in de grond stampen en doemsenario,s vertellen wat er allemaal niet staat te wachten dat als hij aan de macht komt gaat er bij mij niet in.

Het zou goed zijn als het er het een en ander veranderde, echter als we kijken naar het verleden dan zitten we nog steeds te wachten op die veranderingen, zelfs de opkomst van Fortuin heeft weinig veranderd.
                    Dus er staat GW een schone taak te wchten na de 2e kamer verkiezingen in 2011 en dat is nog een lange tijd.

Dit waren slechts EU verkiezingen waar NL in principe al nee tegen had gezecht met het wegstemmen van de grondwet.
                    Ik denk echter niet dat PVV bij de 2e kamerverkiezingen zo hoog zal scoren, er zullen tegen die tijd ook wel weer mensen bij zinnen zijn gekoemn en anders stemmen.
                    Veel mensen hebben uit protest ( dus een teken dat het nu niet goed gaat) vermoedelijk PVV gestemd omdat dit voor NL geen echte consequenties heeft, maar als het voor de 2e kamer gaat ben ik daar nog niet zeo zeker van.
                    De gevestigde partijen zullen wat met deze waarschuwing moeten doen, ik ben bang dat ze al zover van de kiezer afstaan dat ze deze waarschuwing ook in de wind zullen slaan.

Wat mij in deze discussie opviel is dat er niet echt op de man werd gespeeld en dat het er een stuk beschaafder aan toe is gegaan als op politieke forums. De standpunten lagen niet eens zover uit elkaar en ik denk dat wij als forumleden wel een coalitie het licht hadden kunnen doen zien.

Reageer

• kakkerlak
                      Komt net kijken

• 18-08-2007
                      • 71
                      • Wijchen

Precies jakob straks effe mijn spulletjes inpakken,en eens kijken of ik wat schubben op het droge kan krijgen. Tenminste als de vrouw niet al te lang uitslaapt,dat was de deal zij uitslapen ik vissen Het geeft laat in de middag regen op

Reageer

• Douwe
                        NHSF lid van verdienste
                        • 01-07-2006
                        • 3136
                        • Leeuwarden

Zolang het bij de voorstemmers niet duidelijk is dat een one issue groep, want het is geen partij, zonder normaal sociaal en financieel plan Nederland alleen maar ellende zal geven heb ik grote twijfels bij een langdurig verblijf als redder in nood.
                        Kijk eens naar een TV programma wat heet de Europese familie van Wilders.
                        Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• spuiliefhebber
                          Verificatie gaande...
                          • 22-04-2006
                          • 4156
                          • onbekend

Douwe jouw punt lijkt me wel duidelijk je bent anti wilders ,maar je krijgt mij toch niet zo ver om jouw geitenwollensokkenclub te kiezen.

Europa is gekozen en heeft gekozen dus dit topic mag van mij gesloten worden.

gemeenteraad is de volgende verkiezing Douwe dan kun je weer te keer gaan

Reageer

• Douwe
                            NHSF lid van verdienste
                            • 01-07-2006
                            • 3136
                            • Leeuwarden

Ik ben anti alles wat ook maar een beetje op die club lijkt.
                            Geitenwollensokken zijn lekker warm beter dan met je blote poten in legerlaarzen staan.
                            Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• kakkerlak
                              Komt net kijken

• 18-08-2007
                              • 71
                              • Wijchen

1 vraag nog waarom is Viskerluu gebanned? Wat was de reden,ik lees niets verkeerd in de topic.

Reageer

• lolo
                                Geniet maar niet met mate
                                • 01-05-2003
                                • 3873
                                • Weesp

Douwe anti is niet erg hoor maar ik hoop niet dat je het mee maakt .
                                Als er ooit iets gebeurt waar onze medelander bij betrokken zijn wat jouw persoonlijk diep raakt, hoor ik je nog wel over die leglaarzen .Dan denk je niet meer volgens je verstand, maar allen nog maar uit haat
                                Piep je zeker anders en nu wil ik niet alles over 1 kant scheren wat slaat ook nergens op .
                                Ik ooit een eens een vriendin gehad die was aangerand door .....
                                Nu nog heb ze er last van als ze over straat loopt even boodschappen doen .
                                Als je zo moet leven dan bouw je onbewust heel wat haat op tegen over bepaalde groepen .
                                En dat Douwe hebben heel heel wat Nederlanders en die zijn het gewoon zat .
                                Ik maak zo vaak mee dat ik moet schilderen bij mensen die gewoon niet durven te zeggen meer waar ze vandaan komen dat terwijl het juist mensen zijn die ook een baan hebben en werken en belasting betalen Dat maakt het juist zo moeilijk
                                Dit alles maakt de mensen wanhopig en dan heb je niet veel nodig om als een schaap achter iemand aan te lopen.
                                En dan kan er zeker een mooi stuk geschiedenis geschreven worden mooi hoor .
                                Maar dat was vroeger we leven nu
                                De maatschappij leeft ook op nu de jeugd denkt ook ik leef nu .
                                Het is aan ons om juist het voorbeeld te geven maar wij als iets oudere generatie wordt ook continu met de neus op de feiten gedrukt .
                                Groetjes
                                Johnny

Match
                                Feeder
                                Stok

Reageer

Working...