europese verkiezingen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

Johnny kom eens een keertje bij mij langs dan hebben wij het er nog eens over wat ik heb meegemaakt.

Jij maakt een klassieke fout door te denken dat ik niets heb meegemaakt en dat ervaringen mij anders zullen doen denken.
    Ik kan je vertellen vergeet dat maar als je nu echt denkt dat een "blanke" niets doet dan zit je compleet fout maar dat weet je ook wel.

Niet generaliseren mijn waarde, jij weet niet wat er zich in mijn leven heeft afgespeeld dus foutje in je denkwereld.
    Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• Jakob
      <*{{{{><(

• 06-03-2007
      • 1870
      • Staphorst

Dat is de moeite van het rijden waard Johnny en zijn vrouw zet echt goeie koffie.

Ik kan mijzelf voor een groot deel vinden in de redenatie van Douwe en ik heb wekelijks te maken met de problemen die jij schetst. Daar zitten niet alleen immigranten tussen, maar veel meer autochtonen bij dan ik ooit had gedacht.
      Ik ben niet van het generaliseren, een mens is een mens, die allen afgerekend mogen worden op hun daden wat voor kleur hij of zij ook heeft.
      Ik doe ook niet mee aan stigmatisering zoals de meeste kranten wel doen.
      Ik heb gruwelijk de pest aan mensen die andere mensen afrekenen op hun afkomst of status.
      Een crimineel is een crimineel wat ook zijn afkomst is en die moet ik niet, waar die ook weg komt.
      Aangepast door Jakob; 08-06-2009, 17:13.

Reageer

• spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
        Johnny kom eens een keertje bij mij langs dan hebben wij het er nog eens over wat ik heb meegemaakt.

Jij maakt een klassieke fout door te denken dat ik niets heb meegemaakt en dat ervaringen mij anders zullen doen denken.
        Ik kan je vertellen vergeet dat maar als je nu echt denkt dat een "blanke" niets doet dan zit je compleet fout maar dat weet je ook wel.

Niet generaliseren mijn waarde, jij weet niet wat er zich in mijn leven heeft afgespeeld dus foutje in je denkwereld.

moet je dan alles weten hier van een ander

dat geloof ik niet hoor.

p.s wie zegt er dat ik blank ben en wtf hebben legerlaarzen er nou weer mee te maken

Reageer

• Douwe
          NHSF lid van verdienste
          • 01-07-2006
          • 3136
          • Leeuwarden

Martijn je hoeft niet alles te weten van een ander maar ga er ook niet vanuit dat die ander niets heeft meegemaakt.
          Over de laarzen: jij maakt een opmerking over sokken je krijgt iets retour niets meer en niets minder.
          Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• lolo
            Geniet maar niet met mate
            • 01-05-2003
            • 3873
            • Weesp

Ik wil hier ook niet juist het slechte van een mens te boven halen wat ik er mee aan probeer te geven is dat juist een heleboel mensen door slechte ervaringen hun menig trekken in welke zin dan ook.
            Ik maak heel vaak mee dat medelanders zelf vaak diep triest vinden over hun eigen volk te praten Schaamte staan vaak op de wangen .
            Juist omdat ik best veel mensen mee maak in normaal gezin situatie krijg ik ook heel veel te horen en ook te zien .
            En ja ik denk dan op zo moment begrijpelijk dat zulke gezinnen hier zijn .
            Paar weken geleden nog iemand uit Bosnië zag ze eigen broer in brand gestoken worden, brandde lekker en knal krijg een kogel na .
            Zo persoon verteld dat in tranen de rillingen lopen over je lijf heen .
            Zelfde avond loopt mijn vrouw de hond uit te laten loopt langs een flet hele horde aardige medelanders die lopen te provoceren .
            Ja, wat moet je dan .
            Op zo moment rij ik ze liever plat .
            Ik vraag me dan wel eens af wat moet je dan op zo moment denken .
            Eerst maak je het ene mee en dan het andere .
            Blauwe pet bellen helpt ook niet want je er moet eerst wat gebeuren voordat ze mogen handelen .
            En wat zeg Harry potter met zijn tover staf we moeten meer normen en waarden hebben .
            Je kunt me echt van alles wijs maken maar ik weet wel dat meer dan 60 % geen Nederlans paspoors hebbenen crimineel zijn. En tuurlijk Hollanders zitten er ook tussen waar ik van weet ga eens werken lui beest, of dit of dat .Net zo slecht en mogen ze van mij ook keihard aan pakken.
            Cijfers liegen er niet om en wat je ook denk ieder zijn mening maar zo is het wel.
            Voor mij maak het ook niks uit blank zwart of welk ras dan ook van binnen zijn we allemaal Roze met rood bloed .
            Het is vaak ook niet de kleur die het probleem geeft meer de cultuur wat bots .
            Douwe ik wil best wel eens op de koffie komen ik hou wel van een goed gesprek .
            En helemaal van goede koffie .
            Groetjes
            Johnny

Match
            Feeder
            Stok

Reageer

• spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

hé john nou zit ik dat verhaal van jij eens op m'n gemakkie te ontcijferen.

nu rest mij de vraag heb jij die inburgerings cursus al gehad.

een bakkie doen bij douwe ja leuk ,jacob had me al verzekerd dat het zo'n toffe peer is

hahahahahaha

Reageer

• lolo
                Geniet maar niet met mate
                • 01-05-2003
                • 3873
                • Weesp

Spui dat nog net niet zal hem wel eens willen doen .
                Maar ik kan nu eenmaal heel heel veel mensen vaak nog redelijk goed personelijk ook .
                Heb ik het nog niet over mijn klanten want daar moet ik vaak het meest om lachen .
                Het verbaast me gewoon dat er juist mensen zijn die dingen doen en ook ondernemen waar je het nooit zal van verwachten .
                Daar sta ik af en toe het meeste versteld van .
                Groetjes
                Johnny

Match
                Feeder
                Stok

Reageer

• spuiliefhebber
                  Verificatie gaande...
                  • 22-04-2006
                  • 4156
                  • onbekend

tja in nederland is het een beetje een rage geworden om je kinderen te vermoorden en dan jezelf.

dan zie ik liever die kinderen pa vermoorden.

het word hier gekker en gekker en je mag er niks van zeggen.

mafkezen hier pak an

Reageer

Working...