Raven webshop

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Jans
    Toekomstig expert
    • 13-03-2004
    • 272
    • Drenthe

Moi,

@iniminie,
    Volgens de Anwb routeplanner is de afstand valthermond steenwijk, 78,6km en kost dit ENKELE reis 9.50 euro aan benzine, 6,10 euro aan diesel of 5,50 euro aan gas.
    Je koopt een stoel ergens anders omdat die 10 euro goedkoper is.

Ergens heb ik het gevoel dat je nu niet echt goedkoper uit bent.
    Er is altijd iemand die nog minder vangt.

Reageer

• preston-freak
      wedstrijd, specimenvissen

• 12-04-2008
      • 1834
      • Oss

Er gaat niks boven langsgaan bij de winkel naar keuze op een kortingsdag die vaak al snel 4x per jaar gehouden worden.
      Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

Reageer

• Rolla
        Allroundvisser

• 03-05-2009
        • 2439
        • Ter Apel

Ik ben vorig jaar oktober bij Vlemmix in Steenwijk geweest, omdat mijn lokale winkelier geen onderlijnmappen voor snoektakels voorradig had. Vlemmix had alleen een onderlijnenmap van Fox voor zo'n 35 euro of een rigbin (koker). Uiteindelijk 2 rigbins meegnomen.

Ik was nog nooit bij Vlemmix in Steenwijk geweest en had een ruime winkel verwacht, maar dat vond ik persoonlijk tegenvallen. De service van het winkelpersoneel heb ik als goed ervaren.

Als ik in de buurt ben van een Raven/Vlemmix filiaal ga ik rustig even naar binnen, maar ik rijd er niet apart meer om heen tenzij ik iets nodig ben wat bij hun voorradig is en goedkoper. Bijv. door een kortingsdag. Anders kan het helemaal niet uit en ga ik net zo lief naar mijn lokale winkelier.
        Vaste stok | Match | Feeder

Reageer

• asterixdekelt
          Newbie

• 30-07-2011
          • 2
          • empel

Heb geen ervaring met raven, ik koop inderdaad ook bij de kleinere webwinkel in hengelsport artikelen, bv bij Het Hengelsport Paradijs in den bosch, die geven tenminste eerlijk aan wat ze op voorraad hebben, dat wat er staat als magazijn voorraad hebben ze ook anders staat er uitverkocht! ook zeer netjes behandeld daar bij het afhalen va de bestelde producten. Dus alle webwinkels zijn NIET hetzelfde. Ook eens proberen? www.vislokvoer.nl

Reageer

• A3aan
            Frequent aanwezig

• 11-05-2011
            • 196
            • De Wijk

Met de webshops van Raven/Vlemmix heb ik ook geen ervaring, ga ook liever altijd persoonlijk langs zodat je goed ziet en voelt wat je koopt.
            Bij Vlemmix Steenwijk kom ik regelmatig wel even binnen, werk namelijk zelf in Steenwijk.
            Ik vind hun assortiment, vooral klein materiaal e.d., wel vrij summier om eerlijk te zijn

Reageer

• Foxdonut
              I have a bream!

• 09-04-2010
              • 1237
              • Gro

Die hengelsportdiscounter in oldemarkt zit volgens mij daar ook vlakbij A3aan, is dat niks voor je?
              Groet,

Foxdonut

www.wedstrijdvisser.com

Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

Reageer

• PeBo
                Hengelaar

• 29-09-2007
                • 2643
                • Oosterhout

Met deze discount uit Oldemarkt heb ik erg goede ervaringen. Op dinsdagavond een Dutchmaster besteld en op donderdagmiddag zat ik er mee te vissen.
                ]Member of the Easterwood dreamteam.
                Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years

Groeten,
                PeBo.

Reageer

• A3aan
                  Frequent aanwezig

• 11-05-2011
                  • 196
                  • De Wijk

Mijn vissende collega's hebben het daar inderdaad vaak over.
                  Ik ben er zelf echter nog nooit geweest, hoogste tijd blijkbaar om daar eens te gaan kijken dus

Reageer

• Amadeus
                    Knoeit wat aan het water.

• 02-09-2007
                    • 1626
                    • Westerlee

En als je in deze regio zit.
                    Veendam heeft ook een nieuwe toko, nette winkel ( geen dozenschuiver dus niet alles is voorradig ).
                    Zo ook hengelsport Sappemeer.
                    En bij de kleinere welwillende hengelsportzaken kun je ook vrij vlot je spullen krijgen.
                    Persoonlijk heb ik liever dat een kleinere middenstander in een vergeten dorp iets verdient aan mijn centjes, dan een dozenschuiver op afstand.
                    Tegen gelijke of kleine ( acceptabele ) meerprijs, dan gaat mijn bestelling via mijn eigen winkelier.
                    Daar heb ik ook nog één op één contact als er iets niet deugd.
                    Maar krijgt het ook van mij te horen als hij het goed gedaan heeft.
                    Met stroop van je nu eenmaal meer vliegen dan met azijn.
                    https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

Reageer

• Vissertjuh66
                      Frequent aanwezig

• 02-09-2010
                      • 157
                      • Deest (Gld)

Ik heb alleen negatieve ervaringen met Raven/Vlemmix ik heb online 2 bestellingen gedaan en dit is ook het laatste wat ik heb bestelt een lervertijd van maximaal 7 werkdagen werd mij vertelt en ik heb er drie weken op gewacht en er ontbrak ook nog een artikel terwijl er op de website aangegeven stond dat het gewoon op voorraad was. Ook in de winkel vind ik het slecht, dit is zo`n winkel die alleen maar uit is op je geld, en al kom je er iedere dag ze zullen je nog geen cent cadeau geven. Zo ook een keer, ik stond te wachten voor de kassa om iets om te ruilen, en toen stond een medewerker gewoon zijn familie te bellen, daar heb ik gewoon iets van 8 miniuten op staan wachten. Echt klote service daaro. Verder heb ik wél hele goede ervaring met www.prestonfishing.nl en fishing4u.nl van Rix echt een top winkel, De meeste artikelen zijn ruim op voorraad en mijn bestelling werdt binnen 2 werkdagen geleverd, echt top!

Mvg, Stan

Reageer

• Amadeus
                        Knoeit wat aan het water.

• 02-09-2007
                        • 1626
                        • Westerlee

Ach er zijn echt ook wel goede dingen te beschrijven, maar als zovele, de positieve dingen worden nooit kenbaar gemaakt.
                        Vlemmix, stonecity.
                        Stond een klant af te rekenen ( had een shimano stok gekocht ) en kreeg een leuk t-shirtje erbij, stelt natuurlijk niets voor die reclame dingen, maar toch leuk.
                        Zei ik tegen de beste man, en wij dan???

Nee meneer, die zijn alleen voor als men een shimano hengel koopt.
                        Hm, dan zijn wij mooi genaaid ( was er met mijn vismaat ), hoezo zegt de beste man.
                        Nou dat zal ik je zeggen, vorige week hebben we elk een shimano hengel gekocht en toen kregen we er helemaal niets bij en zo'n knakker haalt één hengeltje en krijgt gelijk een hele shimanokleding lijn erbij..................glashard gelogen natuurlijk, en dat had hij ook wel door.
                        Na ok dan, kregen we de man toch nog een paar shirtjes.
                        Nu gaat het helemaal nergens om, maar hij hoefde het niet te doen.
                        Dus ligt er ook maar net aan wie achter de balie staat.
                        Maat van mij is ook vaste klant ( internet ) en er is maar 1 artikel nooit overgekomen,
                        ook maar omdat de leverancier het niet kon leveren.
                        Dus het is niet altijd negatief.
                        https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

Reageer

• Foxdonut
                          I have a bream!

• 09-04-2010
                          • 1237
                          • Gro

Ik heb hele goede ervaringen met Kuperus Hengelsport in Leek, ik kom er eigenlijk al jaren. Als je iets in de webwinkel besteld kunnen ze het zelfs voor je klaarzetten in de winkel. Dan weet je zeker dat je het hebt. Daarnaast hebben ze een mooi assortiment voor method spullen.

Het is echter wel een winkelier die net als de ara werkt met een korting systeem door middel van pasjes (spaarpas). Maar ik denk dat dit ook wel een logische tendens is in deze tijd (klantenbinding etc).

Mijn gekste winkelanekdote;

Ik stond er een keer in de winkel toen stapte een gast uit een taxi uit. Taxi stond voor en hij de winkel in. De beste man met engels accent bestelde zo even voor 1800 euro aan hengelmateriaal. Daar was hij vanuit Schiphol naar Leek met de taxi (!) komen rijden, echt bizar.
                          Groet,

Foxdonut

www.wedstrijdvisser.com

Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

Reageer

• ErwinPhiAssen
                            Sense and Simplicity

• 13-03-2011
                            • 667
                            • Assen

ik zelf ga graag naar sappemeer
                            maar ook bij Luppes in Winschoten kom ik tijdens de vakanties graag.

Ik ben ook bij Veendam geweest, maar... ja ik weet het niet. Het sprak me gewoon niet echt aan. best leuke winkel hoor daar niet van.

Maar bij Luppes neemt hij echt alle tijd voor je en legt veel uit, dat doen ze in sappemeer ook erg goed.
                            lets make things better

Reageer

• scoobydoo
                              Newbie

• 19-06-2011
                              • 5
                              • barendrecht

ja je hebt gelijk ik heb daar ook wel eens besteld en toen kreeg ik de helft binnen de andere helft kreeg ik maar niet binnen heb toen gewoon gebeld en alles opgezegd en kreeg mijn geld te rug, nu had ik enkele weken een nieuwe hengel bij hun besteld wat denk je? zaten de dopen er niet bij. je kan mooie spullen krijgen daar maar ze behandelen je niet echt als echte klant moet ik zeggen

Reageer

• The Frisian Viking
                                NHSF Erelid
                                • 27-06-2006
                                • 5454
                                • Feânwalden

Persoonlijk even langs gaan is beter hoor vooral bij Raven en Vlemmix als online wilt bestellen dan is www.fishing4u.nl de zaak om dit te doen echt super verzorgt.
                                Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

Working...