Onbegrijpelijk!!!!!!

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

Ik weet het ook niet maar ik heb een idee dat jij niet vooruit te branden bent en het altijd aan "iemand anders" over laat.

Ik ben na vele jaren schudden aan bomen en werken voor de HSV uitgeblust, het is net als op dit forum trekken aan een stelletje dode paarden.

Bas; inderdaad is de publieke verontwaardiging haalbaar maar daarbj laat je de gemeente ook zien dat wat zij doen niet binnen het VERPLICHTE dierenwelzijnbeleid pas.
    Iedere gemeente MOET daaraan voldoen en in ieder geval een beleid daarop schrijven.

Dat is dus een "bijkomstigheid" die je er mee bereikt.
    Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• lolo
      Geniet maar niet met mate
      • 01-05-2003
      • 3873
      • Weesp

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
      Ik weet het ook niet maar ik heb een idee dat jij niet vooruit te branden bent en het altijd aan "iemand anders" over laat.
      Ook dit antwoord had ik al verwacht ,valt me zwaar dat jou mensen kennis toch niet zo goed is als je zegt .
      Terwijl je nu een oordeel wil vormen over iemand die je dus helemaal niet kunt .
      Zo toetsenbord is machtig maar in de werkelijkheid

Maar Bas is het niet voor het Forum om zo iets aan te schrijven ?
      Groetjes
      Johnny

Match
      Feeder
      Stok

Reageer

• Douwe
        NHSF lid van verdienste
        • 01-07-2006
        • 3136
        • Leeuwarden

Johnny reactief reageren is simpel, gewoon zeggen ik had het al verwacht, geweldig dat ik jou geweldige mensenkennisgevoel kan beamen.
        Heerlijkl dat je dat van jezelf kunt zeggen, kennelijk doet iemand anders dat niet, moet je een doekje?

Een toetsenbord is machtig, ach dat is ook flauwek-ul een toetsenbord schrijft niet zelf.
        Werkelijkheid?? tsja wat is werkelijkheid.

Reageer

• lolo
          Geniet maar niet met mate
          • 01-05-2003
          • 3873
          • Weesp

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
          Johnny reactief reageren is simpel, gewoon zeggen ik had het al verwacht, geweldig dat ik jou geweldige mensenkennisgevoel kan beamen..
          Volgens mij ben je dan de enige

Heerlijkl dat je dat van jezelf kunt zeggen, kennelijk doet iemand anders dat niet, moet je een doekje?
          Ach ik kan me in een spiegel aan kijken .

Oorspronkelijk geplaatst door Een toetsenbord is machtig, ach dat is ook flauwek-ul een toetsenbord schrijft niet zelf..[/quote
          Werkelijkheid?? tsja wat is werkelijkheid.
          Dat is de ezel die er achter zit ,dat is ook de werkelijkheid.
          Groetjes
          Johnny

Match
          Feeder
          Stok

Reageer

• Douwe
            NHSF lid van verdienste
            • 01-07-2006
            • 3136
            • Leeuwarden

Mooi dat je zoveel zelfkennis hebt, niet veel mensen zouden zichzelf een ezel durven noemen.
            Maar goed als je het zelf zegt zal ik het niet gaan ontkennen.

Reageer

• ironny
              Moderator
              • 04-04-2006
              • 1377
              • Hamont

ik denk dat de meningen over deze slachtpartij her en der inmiddels wel duidelijk zijn. deze gaat op slot.
              ronny
              Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

Working...