Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Stuur deze mail a.u.b. door, naar iedereen in jou E-mailadres zodat we zoveel mogelijk mensen kunnen benaderen, om de top 5 in te sturen.
Wie wil mij Gooitzen Hager helpen om mijn broer en zijn maten,
[ATTACH]524[/ATTACH]
nader te noemen GeDoBr in de Friese top 100 te krijgen met het liedje "Buske fan de Baas" "Busje van de Baas"
Kan deze als je wilt bijgevoegen als MP3 in jou mail stuur maar een mailtje als je wilt
Ge Do Br Geert Hager Douwe Wobbes Brugt Vries
Ook dit jaar op oudejaarsdag is hij er weer: de Fryske Top 100 van 2009. En kunt u de lijst mee bepalen. Surf naar www.frysketop100.nl en geef uw favoriete Top 5 aan ons door,
Zoek in de platenlijst “Gedobr # Buske fan de baas” en kies deze en zoek verder nog 4 liedjes uit en stuur deze in.
Iedere vijftigste stemmer krijgt weer een Friese Top CD kado! Dit jaar is dat een extra mooi kado, want deel 3 van It bęste út de Fryske Top 100 is net uit. Dus surf nu naar www.frysketop100.nl en snel!
ga dan bij nr 1 in de lijst zoeken naar een liedje die je wilt selecteren en selecteer deze en sla de ze op
1 # Dwaande mei de kar fan nűmer # Dizze kar opslaan dit betekend 1 staat voorhet eerste van de 5 nummers die je mag kiezen Dwaande mei kar fan kardit betekend bezig met het zoeken van nummer Dizze kar opslaandit betekend opslaan van het gekozen liedje Dit doe ja dan nog 4 keer
Als dit klaar is kan je hier nog jou gegevens invullen, dit voor de evt toezending van een CD.
Ik ben jullie bij voorbaat al dankbaar. Groeten van Gooitzen Hager
Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
Nee dat was een Fries met een hazelip ( dat heet nou Groninger )
Gooitzen,
ik neem je als Gronninger niks kwalijk, maar uit ervaring weet ik dat Friezen bepaalde zaken wel eens wat door elkaar halen. Dat zijn allemaal naweeen van het feit dat Bonifatius de kop is ingeslagen bij Dokkum, men was bang dat hij Grote Pier voor zou zijn.
Sinds die tijd is het bij de Friezen ook ingeslagen schijnt en helaas is er ook geen hoop dat het ooit weer goed komt.
Voor de rest is het prima volk, alleen hun visie op Groningers berust puur op jalouzie met als grondslag Bonefatius.
Dat weet ik Gooitzen, een ras fries, jij was het toch die zei: toen ik uit groningen weer naar huis ging, ging zodra ik over de grens was het gemiddelde IQ in beide provincies omhoog?
Reageer