Preston Roller @ Raven/Vlemmix

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Quido
    pink floyd
    • 30-10-2007
    • 1509
    • Winschoten

    #16
    waardeloze bende daar.
    groeten quido


    http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

    Reageer

    • Bas Nijmegen
      wedstrijdvisser
      • 13-01-2009
      • 541
      • Nijmegen

      #17
      Ik heb nog nooit iets besteld via internet. Ik ga gewoon naar de winkel en als ze het niet hebben, kunnen ze het altijd bestellen. En voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Tenminste als je een vaste winkelier hebt, dan is hij vaak echt niet te beroerd om je wat korting te geven als het product op internet wat goedkoper is. Bijkomend voordeel is dat je alle producten zelf vast kan houden, zien en proberen alvorens ze te kopen.
      Gr. Bas

      Een vis vangen is niet moeilijk.
      Vis blijven vangen wel...

      Reageer

      • jodoti
        Vrije witvisser
        • 03-02-2007
        • 207
        • Tilburg

        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Johannus
        Tsjonge jonge wat een zooitje. Ik ben zover gekomen dat ik het kon retour zenden en een nieuwe kon krijgen. Dit was 3 week geleden. Dus ik er een mailtje achter aan gooien, krijg ik dit te horen;

        Helaas is de roller nog niet in voorraad (ook niet bij onze leverancier preston) zoals we ook op i-net aangeven. Ok durf hier niet precies een leverdatum over te zeggen, dit kan zomaar met een week binnen komen maar kan ook nog zo 3 weken duren

        Dit was dus de laatste keer daar bestellen

        Order geplaatst op 1 juni 2010 om 14:56 uur.
        Tja, als Preston het zelf ook niet op voorraad heeft kan Raven ze ook niet leveren.
        Ik ben een vaste klant bij Vlemmix Tilburg, en koop daar alles tot volle tevredenheid, maar ik zal nooit meer via internet kopen. Ik wil graag eerst zien en voelen wat ik koop. Raven heeft begin dit jaar een gigantisch nieuw magazijn geopend in Dronten. Dus je mag verwachten dat leveringen ook via internet beter gaan. En wat vakantietijd betreft, ook deze mensen hebben recht op hun vakantie, niet kletsen dus dat het nu hoogseizoen is, of verwacht je dat die mensen s'winters op vakantie gaan omdat jij zonodig wil vissen.

        Reageer

        • Johannus
          Komt net kijken
          • 26-04-2009
          • 83
          • Kollum, FRL.

          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door jodoti
          Tja, als Preston het zelf ook niet op voorraad heeft kan Raven ze ook niet leveren.
          Ik ben een vaste klant bij Vlemmix Tilburg, en koop daar alles tot volle tevredenheid, maar ik zal nooit meer via internet kopen. Ik wil graag eerst zien en voelen wat ik koop. Raven heeft begin dit jaar een gigantisch nieuw magazijn geopend in Dronten. Dus je mag verwachten dat leveringen ook via internet beter gaan. En wat vakantietijd betreft, ook deze mensen hebben recht op hun vakantie, niet kletsen dus dat het nu hoogseizoen is, of verwacht je dat die mensen s'winters op vakantie gaan omdat jij zonodig wil vissen.
          Weet niet wat je probeert mooi te praten over hun, maar je sluit je bedrijf tijdens de vakantie, of zoekt vakantiewerkers, maar ga niet handelen zoals ik ben behandeld. Ik neem aan dat ze ook graag een goede naam willen als webshop.
          Zelf heb ik ook genoeg ervaring met webshops, aangezien ik er werk. En bij ons merk je niet als het zomer of winter is. We handelen beide keren hetzelfde..

          Reageer

          • The Frisian Viking
            NHSF Erelid
            • 27-06-2006
            • 5439
            • Feânwalden

            #20
            Jongens een heel goeie en betrouwbare internet shop is www.fishing4u.nl daar bestellen is altijd goed geweest, er langs gaan kan natuurlijk ook de koffie staat altijd klaar.
            Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

            ik knibbelje foar gjin ien

            The Frisian Viking

            Reageer

            • henkus
              Met enige kennis...
              • 23-12-2008
              • 457
              • hoogmade

              #21
              Ik zal niet graag slecht over iemand spreken en heb eerlijk gezegt ook geen ervaring met bestellen bij raven, ik mag aannemen dat er daar niemand bewust slechte service verleend.

              Wel heb ik ervaring met andere internetshops en moet zeggen dat kuijpers,sanders,breamvantage en fishing4u me nog niet hebben teleurgesteld,

              mischien komt het omdat er weinig mensen zijn die een positief topic openen over een geleverde bestelling en zodoende heb ik (en jullie waarschijnlijk ook) geen idee wat het "fout" percentage is bij raven of een andere webshop. ik denk ook dat zoiets moeilijk te monitoren is maar ik mag aannemen dat iedereen wel eens een foutje maakt.

              Het enige wat ik er van kan zeggen, Als het bij de ene niet bevalt, probeer dan een ander.

              Reageer

              • Rolla
                Allroundvisser
                • 03-05-2009
                • 2326
                • Ter Apel

                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door jodoti
                En wat vakantietijd betreft, ook deze mensen hebben recht op hun vakantie, niet kletsen dus dat het nu hoogseizoen is, of verwacht je dat die mensen s'winters op vakantie gaan omdat jij zonodig wil vissen.
                Als bedrijf weet je dat als je in bepaalde branches, waaronder de hengelsport, werkzaam bent dat je te maken hebt met een hoogseizoen. Het lijkt mji dan dat je er voor zorgt dat je je personele bezetting op peil blijft desn
                oods met inleen- c.q. vakantiekrachten. Als hengelsportwinkelier moet je het toch van de zomermaanden hebben.

                Als ik in de buurt ben van een Raven/Vlemmix filiaal dan wil ik wel even binnenlopen, maar ik rijd er niet apart om heen. Ik ben vaste klant bij de Ara Hengellsport in Stadskanaal en dat bevalt mij hartstikke goed.

                Op de site www.tweakers.net (computergerelateerde site) hebben ze een gedeelte waar je (web)shops kunt beoordelen. Je kunt je eigen ervaringen met shops kwijt. Misschien is het een idee om hier ook zo iets toe te voegen voor hengelsportwinkels en internetshops.
                Vaste stok | Match | Feeder

                Reageer

                • Feeder-Koning
                  Brasem / Zeelt en Giebel
                  • 28-04-2010
                  • 69
                  • Den Haag

                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Johannus
                  Tsjonge jonge wat een zooitje. Ik ben zover gekomen dat ik het kon retour zenden en een nieuwe kon krijgen. Dit was 3 week geleden. Dus ik er een mailtje achter aan gooien, krijg ik dit te horen;

                  Helaas is de roller nog niet in voorraad (ook niet bij onze leverancier preston) zoals we ook op i-net aangeven. Ok durf hier niet precies een leverdatum over te zeggen, dit kan zomaar met een week binnen komen maar kan ook nog zo 3 weken duren

                  Dit was dus de laatste keer daar bestellen

                  Order geplaatst op 1 juni 2010 om 14:56 uur.

                  Maar goed dat je geen Rive nodig heb, dat kan rond de 8 weken duren als niet voorradig is.
                  110% ANTI VISPAS

                  Reageer

                  • Kingfisher
                    Wedstrijdvisser
                    • 10-02-2010
                    • 148
                    • Woerden

                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door The Frisian Viking
                    Jongens een heel goeie en betrouwbare internet shop is www.fishing4u.nl daar bestellen is altijd goed geweest, er langs gaan kan natuurlijk ook de koffie staat altijd klaar.
                    Yep, dat moet ik beamen. Langs rijden is een pokke-eind weg, maar ik vond ht het waard!
                    Zou het zo weer doen als ik weer eens iets nodig heb. En nee, ik heb geen aandelen in die toko
                    Ga toch vissen!

                    Reageer

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎