Zeer Spijtig

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • minimus
    Specimen Hunter
    • 19-03-2003
    • 1203
    • Tilburg

De associatie tussen spelfouten en het niveau van de forumgangers is een volstrekt irrelevante en zelf denigrerende opmerking. Dat
    er mensen zijn die mogelijk niet het bospad van eruditie bewandelen waarop jij denkt te vertoeven Braakdraak kun je die mensen niet kwalijk nemen. Ik lees liever een nuttige tip met taalfout dan het paternalistisch geneuzel van jou waarin je weinig moeite doet om de tegen jou heersende vooroordelen te bevestigen. Het gaat daarbij nog niet eens zozeer over de het type hengelsport wat je bedrijft, maar het is louter en alleen een attitudekwestie. Het soort respect waar jij het over hebt is geen respect. Het in hun waarde laten van mensen doe je niet door middel van de meer dan 200 berichten die jij op dit forum gezet hebt, doorspekt en gelardeerd met neerbuigende inhoud en waar je zelfs incidenteel mensen mee weggejaagd hebt. Zover zul je mij nooit krijgen want ik durf die discussie wél met je aan.
    En voor de mensen die -net als ik- wel eens een spellingsfout maken of grammaticaal de fout ingaan : simplex sigillum veri (eenvoud is het kenmerk van het ware !!!)
    As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

Reageer

• rudy vis
      sportvisser
      • 01-02-2003
      • 656
      • merelbeke

proficiat minimus ik maak ook soms fouten maar de bedoeling is goed.

Reageer

• lex

netjes gesproken mini!!!

Reageer

• antje
          Frequent aanwezig
          • 01-03-2003
          • 120

ke: ke: ke: minimus :hammerhead: :devil: :devil:

groetjes Antje
          Vandaag is morgen alweer gisteren. SHIT, alweer achter het net gevist dus !!

Reageer

• jagt

hoi
            minimus toppie

mzzl cor

Reageer

• kaledwaas

hole in one mini... :bow: :bow: :clap: :clap:

Reageer

• pastoor
                ...

• 02-02-2003
                • 1118
                • Drongelen

Ik moet alles eerst in WORD typen om spellingscontrole te doen.
                Anders typ ik geen woord goed.
                stom/stom/stom/stom.
                Tja als je blond bent.
                Mag ik nu toch nog mee doen????

Reageer

• Braakdraak
                  Banned
                  • 23-02-2003
                  • 325

Oorspronkelijk geplaatst door minimus
                  De associatie tussen spelfouten en het niveau van de forumgangers is een volstrekt irrelevante en zelf denigrerende opmerking. Dat
                  er mensen zijn die mogelijk niet het bospad van eruditie bewandelen waarop jij denkt te vertoeven Braakdraak kun je die mensen niet kwalijk nemen. Ik lees liever een nuttige tip met taalfout dan het paternalistisch geneuzel van jou waarin je weinig moeite doet om de tegen jou heersende vooroordelen te bevestigen. Het gaat daarbij nog niet eens zozeer over de het type hengelsport wat je bedrijft, maar het is louter en alleen een attitudekwestie. Het soort respect waar jij het over hebt is geen respect. Het in hun waarde laten van mensen doe je niet door middel van de meer dan 200 berichten die jij op dit forum gezet hebt, doorspekt en gelardeerd met neerbuigende inhoud en waar je zelfs incidenteel mensen mee weggejaagd hebt. Zover zul je mij nooit krijgen want ik durf die discussie wél met je aan.
                  En voor de mensen die -net als ik- wel eens een spellingsfout maken of grammaticaal de fout ingaan : simplex sigillum veri (eenvoud is het kenmerk van het ware !!!)
                  Fijn. Je hebt een paar indrukwekkende woorden geleerd waardoor iedereen je nu een hoger plaatsje geeft in de hiërarchie hier.

En ik heb ook nooit iets vermeld over het feit dat als je 200 berichtjes hier hebt geplaatst dat je dan meer respect verdient dan een ander, wat een grote onzin is.

Ik vind het eigenlijks helemaal niet de moeite waard om hier op te reageren. Ik doe dit alleen om de kuddedieren hier een naald in het oog te steken.

Leuk dat jullie zo reageren. Ik, als onvolwassene, probeer hier een consensus (joepie, weer een leuk woord bedacht!!!!!!!111!!1!!11!@@2#@#23@) te creëren om geen ruzie meer te krijgen met volwassen mensen. Jullie zijn nog minder dan kleuters. Kleuters kunnen elkaar tenminste vergeven na een meningsverschil of ruzie.

Normaal zou ik denken: wat doe ik hier?
                  Maar nu denk ik: waarom zou ik gaan?

Daar doe ik tenslotte alleen jullie een plezier mee. Ik eis excuses van jullie.

[Gewijzigd door Braakdraak op zaterdag 17 Mei 2003 @ 21:26]

Reageer

• kantvisser
                    Bart Van Peborgh
                    • 24-12-2002
                    • 837
                    • Koningskooikt

Hey Braakdraak

Hat zou veel beter zijn dat jij je excuses aanbied aan de ander forumgebruikers, je hebt al verschillende forumgebruikers weggejaagd en als je zo verder doet zul uiteindelijk alleen op dit forum achterblijven.
                    En ik denk niet dat dat je bedoeling is (of misschien wel)

[Gewijzigd door kantvisser op zaterdag 17 Mei 2003 @ 21:37]
                    Groeten van Kantvisser

Bart Van Peborgh
                    Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
                    Koning 2004

http://mokabe.be

Reageer

• pastoor
                      ...

• 02-02-2003
                      • 1118
                      • Drongelen

Als we nu eens de boel analiseren.
                      Waar gaat het nu eigenlijk om??
                      Om een ding, het Rallyvissen.

Het is duidelijk dat een groot aantal vissers hier helemaal niet over te spreken is.
                      Niet over de manier van vissen maar om de wijze waarop de vangst wordt getoond.

Braakdraak is een Rallyvisser.
                      Ik denk dat ondertussen iedereen die het wou wel zijn mening heeft gezegd tegen Braakdraak.
                      Schijnbaar omdat het Rallyvissen niet wordt aanvaardt worden we nu op alle fronten aangevallen alleen om te schoppen.
                      We zijn allemaal dierenbeulen.
                      Alle vissen ocherm in een grote visvijver.
                      etc. etc.

Persoonlijk vind ik dat het tijd word dat wij Braakdraak hier niet meer op aanspreken, alles is gezegd.
                      En Braakdraak probeert niet meer op alle fronten ruzie meer uit te lokken.

Dus om maar te starten, dit was mijn laatste post inzake Rallyvissen.

Reageer

• Rudi

Hallo braakdraak

Ik ben al een tijdje actief op het forum maar ik plaats niet veel berichten, maar ik erger mij wel degelijk aan de manier waarop jij je opdrignt, ik heb gezien dat je op geen enkel bericht normaal kunt antwoorden je maakt altijd gebruik van het "Citeer" systeem en dat werkt de meeste andere forumgebruikers op de zenuwen, volgens je uitleg ben je amper 16 jaar oud, en je zit commentaar te geven op mensen die 40 jaar ervaring hebben in het vissen, je vraagt om respect maar om respect te krijgen moet je eerst respect tonen en dat doe jij zeker niet. je breekt iedereen af en alleen jij weet het beste, het word dan ook hoogtijd dat je je plaats leert in de wereld.
                        Heb eerbied voor een ander, ik weet niet wat voor studies je volgt maar ik geef je een goede raad, luister eerst naar de andere (ervaren) mensen (die zullen er in jou omgeving ook wel zijn) alvorens je ondoordachte mening te geven.

Reageer

• lex

Zeg braak jij eist excuses van mij?????

Vind ik toch wel heel erg vreemd na alles wat je gezegd hebt over mijn ouders.Ik denk dat je eens goed na moet gaan of je wel goed bezig bent hier

Reageer

• kaledwaas

Excuses maken aan jou...hahahahahaha....NOOIT..sterker nog..als je dood voor mijn voeten neer zou vallen krijg jij als enige in de wereld een trap na van me.....zo ver heb je me al..dus ga nou geen excuses van me EISEN..daarvoor ben je iets tever gegaan..

Reageer

• antje
                              Frequent aanwezig
                              • 01-03-2003
                              • 120

oeps /ignore braakdraak
                              :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

groetjes Antje
                              Vandaag is morgen alweer gisteren. SHIT, alweer achter het net gevist dus !!

Reageer

Working...