Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ja.... die is er (sssttttt!!!) en daar kun jij als mod in hoor...
Kijk maar onder het supportforum.
En als je er niet in kan, dan euh..., moet ik eens even goed gaan kijken bij de permissies...
Edit: je hebt gelijk. Ik heb je wel mod in een forum gemaakt, maar niet aan de groep moderators toegevoegd. En alleen als je daar aan bent toegevoegd kun je erin. Excuses. Ik regel het direct.
in mijn vorige windows (pc liep vast kon niet meer een backup gemaakt worden, dus nieuwe windows eroverheen) als ik dan op dit forum kwam, was de visserette en vraag&aanbod niet zichtbaar, enkel de term:NHSF interactief.
nu ineens is wel alles zichtbaar, wazig gedoe
Het bevalt steets beter .... die optie niewe berichten bevalt heeeeel goed geen gezoek meer ..Nogmaals Lof aan iedereen die er hard aan gewerkt hebben .
Gr lolo
Dank je wel Lolo, ook namens de testgebruikers.
Ik had zelf in het begin, toen ik dit forum op een andere site zag, ook even nodig om het leuk te vinden. Nu wordt het een sport om alle opties te vinden. Ook als admin. Eigenlijk verandert er iedere week wel wat op de voor- of achtergrond.
Zo ook het vraag- en aanbodgedeelte. Dat komt onder meer aan bod als de foto-afdeling geopend wordt of niet. Afhankleijk van de enquete.
Reageer