Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Stam
Quoten
Collapse
X
-
Nu kan ik alles verwijderen wat tussen de haken staat en wat ik wel wil hebben... Ik heb nu 1 zin verwijderd. Het ziet er dan zo uit.
[quote=ironny]ik heb net wat gequote via de quoteknop maar das niet echt wat er wordt bedoeld... kan e.e.a nog eens worden toegelicht?
gr ronny[/qu0te]
Reageer
-
-
-
ik zat er ook nog meeOorspronkelijk geplaatst door Pieter Stam
Gebruik de grote blauwe QUOTE knop die rechtsonder staat in het bericht dat de ander heeft getyped. Vervolgens krijg je een scherm te zien met de betreffende quote. Niks meer eraan veranderen en eronder je eigen verhaal typen. Als dat lukt kun je het...!!!gr GerardReageer
-
ik zit ernog meeOorspronkelijk geplaatst door Pieter Stam
Gebruik de grote blauwe QUOTE knop die rechtsonder staat in het bericht dat de ander heeft getyped. Vervolgens krijg je een scherm te zien met de betreffende quote. Niks meer eraan veranderen en eronder je eigen verhaal typen. Als dat lukt kun je het...!!!gr GerardReageer
-
Nee hoor want het is gelukt! Nu kun:je alles weghalen wat je weg wilt hebben. Alleen WEL ALTIJD de tags [qu0te] en [/qu0te] ongewijzigd laten.
Reageer
-
Ook eens even proberen se!Oorspronkelijk geplaatst door Pieter StamNu kan ik alles verwijderen wat tussen de haken staat en wat ik wel wil hebben... Ik heb nu 1 zin verwijderd. Het ziet er dan zo uit.
Vissen is NIET mijn hobby,
Vissen is mijn leven!Reageer
-
Oorspronkelijk geplaatst door ironnyyep het is helder en het werkt.
Tanx
ooow werkt dat zoGroeten, Eric.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Graag gedaan 

Reageer