Ik schiet niet, je moest eens weten hoeveel ik hier op steek van mensen die over sommige dingen veel meer weten.
Of in ieder geval over veel dingen nadenken en nagedacht hebben.
Ik pluis dit hele forum door gebruik de zoekfunctie om er door te bladeren.
In een grijs verleden maakte ik kennis met iemand die een andere aanpak had met informatie geven dat ik tot dan gewend was.
Hij gaf niet rechtstreeks de informatie maar stelde dingen vragend.
Hij bracht de dingen terug tot een zwart witte stelling en gaf daarmee de ruimte om zelf na te denken over de grijze vlakken.
De rest laat ik maar aan eigen interpretatie over.
Nog een uitspraak van hem: het is beter verkeert te interpreteren dan klakkeloos iemand volgen.
Bij de weg jullie hebben beiden gelijk, iemand met fluwelen handschoentjes behandelen heeft geen zin en ik vind het Monagehalte soms wel wat te hoog in beide gevallen wordt hij/zij niet geprikkeld om na te gaan denken.
Hoe het voorheen was weet ik dus niet, waarschijnlijk waren er toen geen Douwe,s, Spuiliefhebbers, Brielsemaasliefhebbers enz die de boel wat opstookten.
Op één asbak na dan maar die is overal weggetrapt.
Of in ieder geval over veel dingen nadenken en nagedacht hebben.
Ik pluis dit hele forum door gebruik de zoekfunctie om er door te bladeren.
In een grijs verleden maakte ik kennis met iemand die een andere aanpak had met informatie geven dat ik tot dan gewend was.
Hij gaf niet rechtstreeks de informatie maar stelde dingen vragend.
Hij bracht de dingen terug tot een zwart witte stelling en gaf daarmee de ruimte om zelf na te denken over de grijze vlakken.
De rest laat ik maar aan eigen interpretatie over.
Nog een uitspraak van hem: het is beter verkeert te interpreteren dan klakkeloos iemand volgen.
Bij de weg jullie hebben beiden gelijk, iemand met fluwelen handschoentjes behandelen heeft geen zin en ik vind het Monagehalte soms wel wat te hoog in beide gevallen wordt hij/zij niet geprikkeld om na te gaan denken.
Hoe het voorheen was weet ik dus niet, waarschijnlijk waren er toen geen Douwe,s, Spuiliefhebbers, Brielsemaasliefhebbers enz die de boel wat opstookten.
Op één asbak na dan maar die is overal weggetrapt.

GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer