Leuk en zeer informatief forum!
Sinds lange tijd (om redenen) ben ik weer actief begonnen met vissen...
als je er eenmaal mee behebt bent
dan moet je wel grote moeite doen om eraf te komen... (als je dat al zou willen
) Maar wat ik een beetje mis is een voorstel forum... Ik bedoel een ruimte waarin een ieder die wil zichzelf m/v ff kan voorstellen, waarop men vist e.d. natuurlijk gerelateerd aan het de hengelsport. Niets is verplicht maar gewoon leuk om elkaar beter te leren kennen...
Het zou de drempel mogelijk iets kunnen verlagen voor eventuele nieuwelingen (zoals ikzelf!), om mee te praten dan wel te vragen hoe een en ander 'beter kan met vissen'.
Vr. gr. Driek.
Sinds lange tijd (om redenen) ben ik weer actief begonnen met vissen...
als je er eenmaal mee behebt bent
dan moet je wel grote moeite doen om eraf te komen... (als je dat al zou willen
) Maar wat ik een beetje mis is een voorstel forum... Ik bedoel een ruimte waarin een ieder die wil zichzelf m/v ff kan voorstellen, waarop men vist e.d. natuurlijk gerelateerd aan het de hengelsport. Niets is verplicht maar gewoon leuk om elkaar beter te leren kennen...Het zou de drempel mogelijk iets kunnen verlagen voor eventuele nieuwelingen (zoals ikzelf!), om mee te praten dan wel te vragen hoe een en ander 'beter kan met vissen'.
Vr. gr. Driek.

Happy fishing.
) een brandschone sloot in Amersfoort. Later in Zeist plm. op m'n 8e ben ik begonnen met een bamboe hengeltje die veelvuldig een pruikje produceerde, dat was in de gracht rond Slot Zeist, want ik had geen enkel benul hoe dat vissen nou eigenlijk in elkaar stak
.
) op m'n 16e stopte het vissen had er geen lol meer aan (door omstandigheden) viste nog wel af en toe maar mag geen naam hebben... Dat heeft geduurt tot plm m'n 26e en ikzelf inmiddels getrouwd was en toch het 'visgevoel' me weer begon te kriebelen... Toen veelal op het zwarte water en de ijssel later ook met m'n eigen bootje... In 1990 gebeurde een ramp voor ons gezin en het vissen, varen en al wat leuk was, was plotseling verdwenen dat heeft lange tijd zo voortgeduurd tot eigenlijk april 2007 en ik verlangde weer naar de 'rust van het vissen' en nu ga ik (gelukkig) weer regelmatig vissen op zowel 'smitje' als ook 'hagslagen' plaatselijke vijvers hier in rijssen, maar wil dat weer echt gaan uitbreiden naar riviertjes en kanalen wanneer dat weer mogelijk is voor mijzelf.
Daar kan je je ook voorstellen ect... MVG Yannik

Reageer