profiel-> lijsten-> negeerfunctie
negeerknoppie
Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
-
-
-
Ik heb het altijd al gedacht dat Spuitje op z`n kieen ging, nooit gedacht dat hij zo onderdanig isMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
sorry spui kerel,maat ...
ik hou niet van olie op het vuur maar wel van humor..
aangezien ik meen dat je deze tekst niet kunt zien ben ik zo vrij geweest deze even te quoten..
k vind m te mooi om er even aan voorbij gaan..
O reageer wel sportief he.. anders krijg ik hiervan op mijn sodeverekkenis...Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender
Reageer
-
-
Zwak zeer zwak spui, ik dacht dat jij een kerel was maar !!!!!!!!!!!!!Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
-
-
ik weet niet wat hij van mij vind en dat maakt me niks uit ook hoor,vind ik niet zo interessant wat een ander van me vind.
alhoewel dat tegenwoordig het meest belangrijke op aarde lijkt te zijn.
viking is een prima gesprekspartner niks mis mee,alleen levert het mij rode kaarten op en hem kennelijk niet.
dus ik ga er niet meer op in zoek maar een ander om mee te ouwe hoeren .
verders de dikke neuk,ik ga werken
Reageer
-
ga nou niet die rode kaarten in mijn schoenen schuiven maat, dat heb je aan jezelf te danken.
ik ben gewoon een wedstrijdvisser die samen met medevissers op een forum ideen en of sugesties uitwisseld
En wat ik van jou vind doet er niet toeMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
-
Dit schrijft mijn vriend Spui in een prive bericht:
he vriend zou je er niet eens lekker mee ophouden,met je gezever.
mij boeit het geen reet hoor
The Frisan Viking zegt wat nou gezever ik vertel de waarheid en daar mee is voor mij de kous afMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
-
wat ben jij een zielig mannetje,dat noemen ze prive bericht.
viking ik kan niet anders zeggen dan je kijkt maar wat je doet .
van mij kan je in de stront zakken.
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer