Je nieuwe aankopen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Rolla
    replied
    tn_IMG_20230610_151831.jpg

    De afgelopen twee weken in de buurt van Enschede / Haaksbergen op de camping door gebracht. Aangezien Albergen op de fiets te doen was, bij Voorhuis het volgende gehaald:

    -1 Preston cross arm short
    -2 Guru mini achtersteuntjes
    -1 Guru mini reaper rest
    -1 Guru match special grootte 14 haken
    -1 Guru distance bombs 43 gram
    -1 verpakking Guru slimline korven (15 en 20 gram) (voor de picker)
    -1 Guru grote aasdoos (ideale bak voor het feedervoer)





    Omdat ik nog niet geslaagd was voor een nieuwe jas, ben ik afgelopen week naar Hennie Kruidenier geweest. Deze winkel heeft een aardig assortiment aan kleding.

    Uiteindelijk hier een Matrix soft shell fleece jas gekocht.

    Laat een reactie achter:


  • Kosmozz
    replied
    Gefeliciteerd Sparklingman, goed gevonden!

    Laat een reactie achter:


  • Rolla
    replied
    Altijd leuk als je iets met een flinke korting aan kunt kopen.

    Laat een reactie achter:


  • sparklingman
    replied
    Vandaag bij de uitverkoop bij Fred Weyn nog een Preston feeder Competition Pro 12" medium en een set Preston wielen voor mijn 2 wheels te verbouwen naar een 4 heels viskar kunnen kopen aan -60%

    Laat een reactie achter:


  • Rolla
    replied


    Ik heb gisteren de hengelsportzaak bezocht, omdat ik in eerste instantie een nieuwe koeltas en een tas voor de zitkist/stoel accessoires wilde halen. Echter in de winkel verschillende tassen van verschillende merken bekeken en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat bovenstaande N'zon coolbag van Daiwa mij ideaal lijkt. In deze tas passen voldoende aasdozen en daarnaast past o.a. een feederarm met feedersteun er ook nog bij in. Verder heeft de tas een groot voorvak met 2 zijvakken. Wil ik echt compact dan past een Guru fusion feederbox er ook nog bij in. Dan hoef ik maar een tas mee te slepen als ik ga feederen. Handig als ik 's avonds nog een keer een hengel uit wil gooien.

    Verder heb ik nog aangeschaft:
    -Preston Supera large accessoire case (voor de Guru rig cases)
    -2 stuks Preston Supera small accessoire case
    -Guru onderlijnen met QM1 haak in maat12 met speedstop
    -Guru onderlijnen met QM1 haak in maat 14 met speedstop
    -Guru onderlijnen met QM1 haak in maat 14 met bayonet
    -Guru onderlijnen met MWG haak in maat 14 met bayonet
    -Guru 1,1 pint aasdoos (voor levend aas)
    -Guru distance bombs 2/3 oz - 19 gram
    -Guru distance bombs 1.5 oz - 43 gram
    -Guru Xchange window feeders, extra small 20 + 30 gram

    Laat het mooie weer maar komen, ik ben er klaar voor.
    Je hebt geen permissie om deze fotogallery te bekijken.
    Deze fotogallery heeft 1 foto's.

    Laat een reactie achter:


  • sparklingman
    replied


    Een Sensas 654 Nanoflex Hpower 11,5m met extra 3-delig topset en cupset.
    Klaar voor de volgende interland

    Laat een reactie achter:


  • Rolla
    replied


    Vanavond gehaald om binnenkort eens als aas te gebruiken. naast de halibut, robin red, the source pellets



    Cheesy/garlic om de smac te soaken....

    Laat een reactie achter:


  • Rolla
    replied


    Een tijdje geleden een doos VDE Feeder Bream voer besteld. Lang op gewacht, maar afgelopen dinsdag bericht dat de doos met voer meegekomen was.
    Vanochtend opgehaald te samen met 2 zakjes gemalen hennep van VDE.



    Ook gelijk even van de gelegenheid gebruik gemaakt en een Shimano hoodie in blauw en een zwarte Shimano Aero t-shirt gekocht.

    Laat een reactie achter:


  • Gerrit Bakker
    replied
    heb je even een privé bericht gestuurd met een linkje

    Laat een reactie achter:


  • fnz
    replied
    Heb je merk / type, of nog beter een linkje? (foto is niet heel duidelijk)

    Laat een reactie achter:


  • Gerrit Bakker
    replied
    Ik gebruik deze maar dan voor 6 spoelen.

    Bevalt erg goed licht van gewicht en je beschadigd geen spoel, nadeel is dat ze wel vrij groot zijn en kosten nog geen 10 euro

    Maar zag ze nu ook staan voor 2 spoelen die rond zijn en veel minder ruimte in beslag nemen.

    Laat een reactie achter:


  • fnz
    replied
    DHL kwam zowel afgelopen week als deze week met enkele mooie pakjes aan de deur:
    • 1x Cadence CS8 3000
    • 1 x Cadence CS8 4000 (actie 2 halen 1 betalen)
    • Matrix Hooklength Swivels maatje 20
    • reeds geknoopte onderlijntjes Gamakatsu roach (haakje 14 tem 18 / diameter 0.10 - 0.12
    • reeds geknoopte onderlijntjes Gamakatsu bream (haakje 14 tem 18 / diameter 0.10 - 0.12 - 0.14
    • Maver Micro Rolling Swivel maatje 20
    • Daiwa N'Zon Feeder Stops
    • Browning Groundbait Whisks (kan de verfmenger terug gebruikt worden voor wat deze dient)
    • Maxima Chameleon lijn (0.15 - 0.17mm)
    • wat tuigenplankjes


    Ben nog op zoek naar een (goedkope) oplossing om wat reservespoelen veilig mee te nemen naar de waterkant

    Laat een reactie achter:


  • Kosmozz
    replied
    Het is ook niet voor mij hoor. 60 euro per sessie is er net wat over :-) 3 liter aas is meer dan zat. Waar moet je het kwijt! Qua visstand is het wel een goed teken dat je zoveel aas kunt gebruiken. Niet in Belgie proberen LOL

    Laat een reactie achter:


  • Gerrit Bakker
    replied
    Zoveel piertjes heb ik niet in de composthoop zitten en ik ben helaas mijn eigen sponsor dus zal het er mee moeten doen.
    Maar inderdaad als je bij de grote wedstrijden komt dan zie je de zakken met de dendro's komen en wordt er heel wat geknipt.
    Daarnaast ben je er al flink druk mee om al het voer en aas wat ik gebruik al weg te zetten.
    Nog meer is niet meer leuk aan het vissen zijn geweest maar meer van moeten winnen en ik gooi voor mijn plezier een hengel uit (en om1 x per jaar van de Belgen te kunnen winnen) en vis niet om tegen maximale kosten te kunnen winnen.

    Laat een reactie achter:


  • Kosmozz
    replied
    Wat voer je weinig Gerrit :-) Een beetje ijsselvisser schept toch het dubbele het water in tijdens 5 uurtjes vissen :-) Bij de grote ijsselwedstrijden zijn 2 kg pieren en 3 liter casters kennelijk standaard :-)

    Laat een reactie achter:

Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎