mopje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Gerrit Bakker
    replied

    De kinderen vinden dat thuis werken toch ook niet alles.

    Laat een reactie achter:


  • sparklingman
    replied
    Een Belg, ne Duitser en nen Hollander komen een café binnen...
    Dat waren nog eens tijden hé.

    Laat een reactie achter:


  • Gerrit Bakker
    replied
    Je moet toch wat met al je vrije tijd hé

    stiekum vissen.jpg

    Laat een reactie achter:


  • Gerrit Bakker
    replied
    Op de zesde dag sprak God tot de aartsengel Gabriel: “Vandaag ga ik een land creëren, genaamd Nederland.
    Het zal een land zijn van buitengewone natuurlijke schoonheid, met grote bossen, vol met herten, zwijnen en eekhoorns.
    Grote rivieren, gevuld met alle mogelijke soorten levende wezens.
    Het zal een binnenzee krijgen met enorme hoeveelheden vis en ook aan een buitenzee komen te liggen, die men van prachtige goudgele stranden kan overzien.”
    God ging verder: “Ik zal het land rijk maken door de landbouw en de inwoners zullen grote welvaart kennen. Sommige van hun vrouwen zullen van verblindende schoonheid zijn. Ze zullen bekend worden als Hollanders. En ze zullen het vriendelijkste volk op aarde zijn.
    En als slagroom op de taart maak ik van het zuiden van Nederland een lieflijk heuvellandschap waar vriendelijke mensen zullen wonen, die bekend zullen staan als Limburgers.”
    “Maar Heer,” zegt Gabriel, “denkt U niet dat u een beetje te genereus bent voor deze Hollanders?”
    “Niet echt,”, antwoordt God, “moet je eens opletten wie ze als zuiderburen krijgen!”

    Laat een reactie achter:


  • Gerrit Bakker
    replied
    Het was tijd voor de bisschop van Brugge zijn bad!
    De oude non die het gewoonlijk deed was ziek en daarom was er een jonge non die moest invallen voor haar!
    Zuster Magdalena, de jonge non, kreeg heel strenge instructies van de oude non, hoe warm het badwater moest zijn, en om de handdoeken op zulke manier moest vasthouden dat ze de naaktheid van de bisschop niet zou zien!
    Maar als ze het toch zou zien, moest ze maar heel hard bidden!
    De volgende morgen vroeg de oude non aan zuster Magdalena hoe het zaterdagavond bad was verlopen…..
    “Oh zuster”, zegde de jonge non dromerig, “ik ben gezegend en gered!!!”
    "Gered?, en vertel eens hoe dat is gebeurd!" vraagt de oude non.
    "Wel, toen de bisschop in het bad zat, vroeg hij me om zijn rug te wassen"!
    "Ik vond dat een hele eer en deed het dan ook"!
    "Ik mocht dan ook zijn schouders en zijn borst wassen, hij begeleide mijn hand toen naar beneden tussen zijn benen waar, naar hij zegde, Onze Heer de Sleutel van de Hemel bewaard!”
    "Is dat zo…?" vraagt de oude non al wat gepikeerd.
    Zuster Magdalena vertelde verder:
    "En de bisschop zei toen dat als de Sleutel van de Hemel in mijn slot past, dat de Poorten van de Hemel voor mij geopend zouden worden en dat ik eeuwig gezegend zou zijn, en gered om bij Onze Heer te mogen wonen"!
    "Toen moest ik het bad ingaan bij de bisschop en hij stak de Sleutel van de Hemel in mijn slot"!
    "Is dat waarlijk zo?" vraagt de oude non ijzig!
    “Ja”, zei zuster Magdalena, “en eerst deed het pijn, maar de bisschop zei dat de weg naar gezegendheid soms pijnlijk kan zijn, maar dat daarna mijn hart met extase zou zwellen"!
    "En inderdaad, dat gebeurde ook…………. het voelde zooooooo goed om gered te worden!!!”
    “De lelijke oude schavuit” briest de oude non,
    En vervolgt met “aan mij heeft hij gezegd dat het de hoorn van de engel Gabriel was, en ik heb er 40 jaar op geblazen"!!!!

    Laat een reactie achter:


  • Gerrit Bakker
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sparklingman
    welk filmpje?
    Die is verstopt om bewijs te kunnen leveren

    Laat een reactie achter:


  • sparklingman
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit Bakker
    Komt een Belg bij de tandarts met kiespijn
    Dus die tandarts gaan aan het onderzoeken met zijn spiegeltje en haakje.
    Na een poosje zegt hij "ik denk dat ik het al wel gezien heb"
    terwijl hij met de haak de kies aanwijst en de Belg in elkaar krimpt van de pijn zegt hij "deze is rot en moet getrokken worden"
    en vervolgt met "ik zal hem gaan verdoven en dan trekken"
    waarop de Belg verontwaardigt antwoordt "verdoven, verdoven"?, "verdorie ik heb er 2 weken last van gehad dus hij zal het ook voelen ook dat hij getrokken wordt hé"

    Een week later ziet de tandarts de Belg bij de bakker staan, broek op de enkels en een stokbrood in zijn achterste.
    Vraagt de tandarts "gaat alles wel goed"?
    Waarop de Belg antwoordt "maar tandarts u heeft toch zelf gezegd dat nu de kies getrokken is ik 2 weken met de andere kant moest gaan eten"?
    De moderator moet ingrijpen!

    Laat een reactie achter:


  • sparklingman
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit Bakker
    Videoconferentie is zooooooo 2020 daarnaast onbegonnen werk met 2 Belgen als je naar bovenstaande filmpje kijkt.

    Er trouwens op gelet welk merk er op dat apparaat staat?
    welk filmpje?

    Laat een reactie achter:


  • Gerrit Bakker
    replied
    Komt een Belg bij de tandarts met kiespijn
    Dus die tandarts gaan aan het onderzoeken met zijn spiegeltje en haakje.
    Na een poosje zegt hij "ik denk dat ik het al wel gezien heb"
    terwijl hij met de haak de kies aanwijst en de Belg in elkaar krimpt van de pijn zegt hij "deze is rot en moet getrokken worden"
    en vervolgt met "ik zal hem gaan verdoven en dan trekken"
    waarop de Belg verontwaardigt antwoordt "verdoven, verdoven"?, "verdorie ik heb er 2 weken last van gehad dus hij zal het ook voelen ook dat hij getrokken wordt hé"

    Een week later ziet de tandarts de Belg bij de bakker staan, broek op de enkels en een stokbrood in zijn achterste.
    Vraagt de tandarts "gaat alles wel goed"?
    Waarop de Belg antwoordt "maar tandarts u heeft toch zelf gezegd dat nu de kies getrokken is ik 2 weken met de andere kant moest gaan eten"?

    Laat een reactie achter:


  • Gerrit Bakker
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sparklingman
    Laten we een videoconferentie houden.
    Videoconferentie is zooooooo 2020 daarnaast onbegonnen werk met 2 Belgen als je naar bovenstaande filmpje kijkt.

    Er trouwens op gelet welk merk er op dat apparaat staat?

    Laat een reactie achter:


  • Rolla
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sparklingman
    Ik wil een onafhankelijke commissie van 3 personen ( 2 belgen en 1 Hollander) om de klachten tegen pesten te onderzoeken.
    Helemaal mee eens. Om alles eerlijk te houden wil ik dan, naast een Hollander, wel twee echte Belgen in de commissie.

    Laat een reactie achter:


  • sparklingman
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit Bakker
    Oké bijeenkomst as. zondag 7.30 uur aan de IJssel
    Wie wil nu nog naar Nederland rijden? Zelfs de vissen hebben daar corona. Laten we een videoconferentie houden.

    Laat een reactie achter:


  • Gerrit Bakker
    replied
    Oké bijeenkomst as. zondag 7.30 uur aan de IJssel

    Laat een reactie achter:


  • sparklingman
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit Bakker
    Waar ik na jaren vandaag pas ben achter gekomen is waarom 06-11 in gewijzigd naar 1-1-2.
    Het blijkt dat dit een initiatief is geweest van de Belgen.
    Deze hebben schijnbaar jaren lopen lobbyen om dit voor elkaar te krijgen.

    De Belg die ik vandaag sprak had hier een simpele verklaring voor toen ik hem vroeg waarom dat zo was.
    Hij vroeg mij "jij hebt verstand van telefoons hé", "welke toetsen hebben jullie op jullie telefoons"?
    Dus ik zeg "nou simpel de 0 t/m de 9 en dan nog wat extra knoppen voor snelkeuze, door te verbinden, microfoon uitzetten enz".
    "Kijk" zegt hij, "dat bedoel ik dus, bij jullie zit er ook geen 11 op het toestel"
    Die commissie moet er stande pede komen.

    Laat een reactie achter:


  • Gerrit Bakker
    replied
    Waar ik na jaren vandaag pas ben achter gekomen is waarom 06-11 in gewijzigd naar 1-1-2.
    Het blijkt dat dit een initiatief is geweest van de Belgen.
    Deze hebben schijnbaar jaren lopen lobbyen om dit voor elkaar te krijgen.

    De Belg die ik vandaag sprak had hier een simpele verklaring voor toen ik hem vroeg waarom dat zo was.
    Hij vroeg mij "jij hebt verstand van telefoons hé", "welke toetsen hebben jullie op jullie telefoons"?
    Dus ik zeg "nou simpel de 0 t/m de 9 en dan nog wat extra knoppen voor snelkeuze, door te verbinden, microfoon uitzetten enz".
    "Kijk" zegt hij, "dat bedoel ik dus, bij jullie zit er ook geen 11 op het toestel"

    Laat een reactie achter:

Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎