Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Maar dit moet ik ook even zeggen... Die zeeforel... pfff, ik wou dat ik hem gevangen had Schitterende vis! En wat van al die roofbleien..., ook een vis in opkomst of niet?
Zo heb een dagje vrij en ik heb net mn blokjes oude kaas gehaald!! ik ga het straks eens even proberen op de rijn! denk dat ik tegen een uur of 4 wegga en hoop er een mooie knaap aan te krijgen aangezien het water goed gedaald is hoop ik dat ze het er weer flink van zullen nemen!! zal mn eventuele vangsten nog wel vermelden!!
Ja ik heb volgens mij op dit forum gelezen om een stukje kaas van 1cm3 te gebruiken... Ik vis over het algemeen toch met iets grotere stukjes.. die barbelen krijgen het toch wel weg
Mooie vis Rinko,
Vroeg in de ochtend gaat ook prima, weet ik uit eigen ervaring.
Geen foto van de 60er, of is die niet goed genoeg hahhaa
Ik ben blij met alle foto's, groot of klein
Mooie vis Rinko,
Vroeg in de ochtend gaat ook prima, weet ik uit eigen ervaring.
Geen foto van de 60er, of is die niet goed genoeg hahhaa
Ik ben blij met alle foto's, groot of klein
Reageer