wanneer heb je die gevangen dan Dennis?
Barbeel Foto's
Collapse
X
-
Er staan weer mooie barbelen op TotalFishing
Heeee is dat Heavy Feeder Nico niet hahha
Cheers Nico!
Klik hier voor totalfishing vangstberichten
p.s.
Gisteravond nog even geweest.
Een goeie aanbeet. Grote vis. Lijnbreuk door de grote stenen, ik kon wel janken
Als troost dit plaatje van mijn hengels vlak voor de duisternis.
Aangepast door Pumpy; 04-09-2007, 15:06.Met vriendelijke groet,
Marcel (Vis)PompReageer
-
Nee, rickie, de stek verklap ik niet, maar kan wel zeggen ergens tussen Zwolle en Wijhe!
Reageer
-
[QUOTE=Pumpy;74460]Er staan weer mooie barbelen op TotalFishing
Cheers Nico!
Klopt, ik had de foto naar TF gestuurd. Ik heb er wel vaker opgestaan met brasems en windes, maar nog niet eerder met een barbeel.
Mooie foto trouwens van die zonsondergang, waarschijnlijk had je zelf liever een foto met die grote verspeelde barbeel getoond (misschien wel 86cm.....)
groet
NicoReageer
-
Prachtige foto ! Heerlijk vissen in de avond ' probeer het ook eens een keer s'nachts,wij hadden er laatst ook een paar s'nachts gevangen,werkt vrij goed ' althans bij ons danEr staan weer mooie barbelen op TotalFishing
Cheers Nico!
p.s.
Gisteravond nog even geweest.
Een goeie aanbeet. Grote vis. Lijnbreuk door de grote stenen, ik kon wel janken
Als troost dit plaatje van mijn hengels vlak voor de duisternis.

In Duitsland vang ik overigens veel meer barbelen s'nachts dan overdags
Reageer
-
Reageer
-
Pas 3 keer geprobeerd,en dan nog gaan zeuren dat je er maar twee hebt
Ik viste altijd op Barbeel in Duitsland,en daar was het niet zo moeilijk,toen ik later hoorde van Barbeelvangsten in de Waal,ben ik het gaan proberen ' geloof me ,ik heb echt vaak voor niks gezeten ' tot dat ik een stek vond waar ik ze nu wel regelmatig vang ,terwijl deze stek zich maar 2 km verderop vind.
Ik ken het gebied bij ijssel niet , maar na al die verhalen hier op het forum,moet er toch behoorlijk veel barbeel rond zwemmen en is er grind zat,hoewel dit niet altijd nodig is om Barbeel te vangen.
Zou zeggen,heb wat geduld ,ik ving de eerste keer op mijn nieuwe stek ook maar 1 barbeel terwijl ik op diezelfde stek ( week later ) 4 barbelen ving in anderhalf uur tijd
Reageer
-
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

). Echt ik MOET er voor volgende week vrijdag 1 gevangen hebben, anders word ik gek.

hoe vaak heb je het al geprobeerd dan ? en waar vis je ?

Reageer