Actuele Barbeelvangsten
Collapse
X
-
-
Oké, thanks!
Dat het de Waal ging worden wist ik al, maar hij is zo lang....
"The greatness of a nation, and its moral progress is measured by the way its
animals are treated" - GhandiReageer
-
Reageer
-
Reageer
-
[QUOTE=IamBarbeel;77371]vanavond weer gevist,
6 barbelen waarvan 1 van 77 cm!!
61,58,51,50 1tje van rond de 40 niet gemeten!!
hier aantal fotos:
Vette barbeel hoor,mooi formaat '
lekker makkelijk zo, auto naast je visstek
Reageer
-
[QUOTE=D.E.N.N.Y.;77444]super hé!! heb net gezeten maar ben er mee gestopt wat een wind zegt, kon niet normaal zitten!Reageer
-
Reageer
-
Reageer
-
Reageer
-
Ja, er is een krib waar je lekker met de rug in de wind kunt zitten, plus een thermopak aan.
Lekker in het zonnetje, ...heerlijk ,.......
Reageer
-
Reageer
-
Ha ha ha
Vanmorgen stond de zon nog niet recht voor me, na de middag werd het staren naar de top lastiger met die zon op mijn snufferd.
Dus de rest weer met
, .....ha ha ha
De foto's zijn dit keer gemaakt met een digi camera, en de vriendelijke mijnheer die bijna de gehele sessie bij me heeft gezeten heeft de foto's gemaakt, dan krijg je altijd betere foto's dan met de zelfontspanner.
B.t.w., deze mijnheer was erg onder de indruk dat ik in slechts een paar uurtjes zulke sterke en grote vissen uit het water trok, hij genoot met volle teugen, hij belde zelfs naar zijn "Mientje" om te zeggen dat hij ff langer weg bleef, ha ha ha ,.....zo mooi vond hij het.
Ik vond het ook wel gezellig en na afloop bedankten we elkaar voor de leuke dag.
Ik heb nu in tegenstelling met Zondag langere onderlijnen gebruikt, kleinere haken en kortere hair, plus dat ik i.p.v. een korf om het kwartier een klein handje met voer in de stroming heb gegooid (kleine stukjes kaas en mais), 80gr wartel lood aan de powergum.
Ook de aanbeten waren dit keer lekker hard, de top van de Barbel Power heeft het zwaar te verduren gehad.
Al met al een leerzaam dagje waarbij ik maar 1 Barbeel heb verspeeld omdat hij zichzelf vast zwom in de basalt, gelukkig was alleen de onderlijn stuk en bleef de vis niet met een stuk lood en powergum rondzwemmen.
GreetZ
Ronald
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Zit je bij dodewaard uit de wind ofzo

Reageer