Vandaag samen met een collega weer de IJssel bevist. Het waaide flink en in vergelijking met vorige week was het een stuk frisser, daarnaast stroomde het ook een stuk harder dan de afgelopen weken. Ik kwam hierdoor vaker dan normaal vast te zitten en ook na de eerste twee aanbeten zat ik muurvast. De eerste vis die zich in mijn schepnet meldde was een dikke winde. Net toen ik ging denken dat dit mijn eerste barbeelloze sessie zou zijn sinds ik er gericht op vis (vanaf half aug.) begon mijn hengel flink te zwiepen en ditmaal was het wel raak en na een lekkere dril kon ik onderstaande barbeel landen, een mooie 60-er. Mijn collega heeft op een paar tikkies na helaas geen beet gehad en dus ook niet zijn eerste barbeel kunnen vangen
@pumpy, wolf en barbelenvanger: mooie vangsten en dito foto's op een zo te zien geslaagde waalsessie. Volgens mij vist Wolf zo ongeveer elke dag... elke keer als ik dit topic hier bekijk zie ik hem met alweer mooie barbelen!!! Zou ik ook wel willen alleen de directrice thuis gaat daar denk ik niet mee akkoord!!!!
groet
Nico
@pumpy, wolf en barbelenvanger: mooie vangsten en dito foto's op een zo te zien geslaagde waalsessie. Volgens mij vist Wolf zo ongeveer elke dag... elke keer als ik dit topic hier bekijk zie ik hem met alweer mooie barbelen!!! Zou ik ook wel willen alleen de directrice thuis gaat daar denk ik niet mee akkoord!!!!
groet
Nico

Dan ben je toch gezegend hoor

Reageer