Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ik las net dit bericht....in het verslag van Marcel en Nico van afgelopen zondag op de ijssel wordt gerept over een vervelende duitser.....
Het zal toch niet........
Ha ha ha die Frans, Barbelenvanger en detective,..... je weet het maar nooit hé......
Maarre gisterenochtend nog gevist, helaas weer een visloze sessie en een paar blauwe plekken opgelopen.
Nadat ik mijn vissessie was gestopt moest ik een behoorlijk eind terug lopen naar de auto, ik liep dus lekker door de weilanden heen en op een gegeven moment moest ik over het prikkeldraad heen.
Er was een mooi (met de nadruk op "was") overstapje gemaakt van hout, dus ik stapte er op en had net mijn ene voet aan de andere kant van het prikkeldraad staan, breekt de houten plank af en kwakte ik met een rotgang op mijn plaat,......
Gevolg, ..... : Gevolg, 3 gekneusde vingers, pijnlijke elleboog en heup en een winkelhaak in de broek van mijn nieuwe vispak ....tsssss ,....hoe slecht kan je sessie eindigen, ....
Ik krabbel weer overeind en gelukkig is mijn hengel niet stuk, want daar viel ik dus bovenop, pffff, mazzel,......
Ondertussen raap ik de spullen uit de voeremmer bij elkaar want die waren door de zwieper een meter of 5 weggeslingerd en vervolg mijn weg naar de auto, al dan niet met een ingedeukt ego, .......en weer een les wijzer.
Ik las net dit bericht....in het verslag van Marcel en Nico van afgelopen zondag op de ijssel wordt gerept over een vervelende duitser.....
Het zal toch niet........
Vermiste Duitser dood gevonden in IJssel
Uitgegeven op donderdag 22 november 2007
(Novum) - Een 59-jarige Duitser is donderdagavond dood gevonden in de IJssel bij het Gelderse Doesburg. De man was sinds hij woensdag zou gaan vissen niet meer gezien. De politie gaat uit van een ongeluk maar sluit een misdrijf niet uit.
Donderdag rond 17.15 uur werd de man uit het Duitse Hagen als vermist opgegeven. Hij zou woensdagavond zijn gaan vissen bij Doesburg, ter hoogte van de Eekstraat. Uit onderzoek bleek volgens de politie dat de man daar kort na middernacht was aangekomen. Zijn boot en enkele van zijn spullen werden teruggevonden.
Duikers van de brandweer stelden vervolgens een zoektocht in. Rond 19.15 uur werd het lichaam van de Duitser gevonden. De politie doet onderzoek naar de doodsoorzaak van de man.
Mwoah, die vingers gaan nog wel, alleen mijn elleboog en heup, daar heb ik het meeste last van.
En na nadere inspectie is toch mijn hengel beschadigd, ondertussen al laten maken, want er was een oog van de hengel losgebroken, dat is inmiddels gerepareerd en dus weer klaar voor de strijd.
AUW Ronald!!
Fijn eind van de visdag zeg, balen!
Behlave je pak niks van je materialen gesneuveld?
Ik ben afgelopen vrijdag nog op pad geweest, resultaat: 0
Helaas geen enkele aanbeet gezien.
Gisteren (zondag) ondanks de weersvoorspellingen nog maar een keer gaan proberen.
Na een half uurtje hing vanwege een langskomende boot de lijn even niet helemaal strak, toen hij weer strak begon te lopen zag ik wat eigenaardige kleine tikjes op de top.
Ik dus de hengel in de hand genomen en weer een paar kleine tikjes gevolgd door een iets hardere.
De aanslag volgde en na een relatief korte strijd gleed er een barbeel van 53 cm in mijn net.
Voor de Waal best een mooie donkere kleur.
De foto volgt nog, picturetrail loopt te zijken dat er maar 36 foto's op mogen terwijl ik er nu toch al al wel meer op heb staan..
De rest van de dag bleef visloos, had op de lunchworst nog wel een paar voorzichtige beetjes, maar daar bleef het helaas ook bij.
Groet
Harold
"The greatness of a nation, and its moral progress is measured by the way its
animals are treated" - Ghandi
Whahaha, je collega een beetje pesten als het niet wil lukken hè!!
Jammer van die ene geloste vis, niet zo erg als je meerdere vissen op een dag vangt, wel erg als het de enige vis van de dag is....!
Groet
Harold
Heee Harold
Top man en gefeliciteerd, ik denk dat het dat de barbeel van Ronald was.
Goed dat je em hebt gevangen gozer hehehehehe
Kzal em even terugpakken die Wolf met z'n geintjes heheheh
De aanhouder wint Harold, nogmaals gefeliciteerd jongen.
Thanks Marcel!
Na 2 sessies zonder vis was deze zeer welkom!
Kon je het geintje van Ronald meteen waarderen of heb je hem eerst een kick in the nuts gegeven? Hahaha
Zag ik jou een paar dagen eerder niet stiekem met een zaag bij een houten opstapje rondkruipen???
Reageer