hallo allemaal, collega vissers
Ik ben nieuw hier maar vis al heel lang en vang ook vaak karpers, meestal met korst omdat ik op die manier de meeste passie beleef in het vissen, ik ben laatst door een collega uitgenodigd om bij zijn vader op een golfbaan op karper te gaan vissen. Daar is nog nooit gevist maar het is een groot water wat vol met vis zit. Hij denkt dat er alleen maar (of overwegend) graskarper zit, wat is de beste techniek om zo'n knoepert te vangen (aanstaande zondag 30 graden celcius)
Ik heb namelijk nog nooit een graskarper gevangen. Maar mij lijkt het dat deze vis hetzelfde aaspatroon heeft dan een normale karper en ook met een korst (spannend) gevangen kan worden.
Graag wil ik wat aastips en vangtips,
L"avec vriendelijke groet,
Jon
Ik ben nieuw hier maar vis al heel lang en vang ook vaak karpers, meestal met korst omdat ik op die manier de meeste passie beleef in het vissen, ik ben laatst door een collega uitgenodigd om bij zijn vader op een golfbaan op karper te gaan vissen. Daar is nog nooit gevist maar het is een groot water wat vol met vis zit. Hij denkt dat er alleen maar (of overwegend) graskarper zit, wat is de beste techniek om zo'n knoepert te vangen (aanstaande zondag 30 graden celcius)
Ik heb namelijk nog nooit een graskarper gevangen. Maar mij lijkt het dat deze vis hetzelfde aaspatroon heeft dan een normale karper en ook met een korst (spannend) gevangen kan worden.
Graag wil ik wat aastips en vangtips,
L"avec vriendelijke groet,
Jon






. Op de mat heb ik er weinig ervaring mee, want als ik een graskarper vang, onthaak ik hem, meet/weeg hem even een foto, en gauw terug, eigenlijk een fractie van nog geen minuut. 
, ik heb mais, wit brood en een krop sla bij want een gast bij de viswinkel zei dat hij van het weekend nog een gras had gevangen met een paar blaadjes groen.
Reageer