Hylke, heb je daarover al contact gehad met de Federatie Groningen / Drenthe zoja en doen die verder niets neem dan eens contact op met de KSN regio Noord als je wilt kan ik je wel aan dat contact helpen.
Theo het ligt simpeler met de horecawet hebben wij als vissers niets te maken.
Het is verboden om je vangst te verkopen dat staat in je vergunning, daar kun je de visser mee aanpakken.
Bovendien is op veel plaatsen en zeker in Friesland een verbod op karper mee te nemen.
De keuringsdienst van waren keurt alleen bij steek- of vooraf aangekondigde controles je hoeft echt niet te wachten tot een visje of een karbonaadje gekeurd is.
Theo het ligt simpeler met de horecawet hebben wij als vissers niets te maken.
Het is verboden om je vangst te verkopen dat staat in je vergunning, daar kun je de visser mee aanpakken.
Bovendien is op veel plaatsen en zeker in Friesland een verbod op karper mee te nemen.
De keuringsdienst van waren keurt alleen bij steek- of vooraf aangekondigde controles je hoeft echt niet te wachten tot een visje of een karbonaadje gekeurd is.




, bedankt voor de tip.

. Laat dat een voorbeeld zijn. 


kan je ze niet beter ff met een paar man ff verschrikelijk de xxxxxxxxxxxxxxxx slaan.

Reageer