Vismoordenaars!

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

    #16
    Hylke, heb je daarover al contact gehad met de Federatie Groningen / Drenthe zoja en doen die verder niets neem dan eens contact op met de KSN regio Noord als je wilt kan ik je wel aan dat contact helpen.

    Theo het ligt simpeler met de horecawet hebben wij als vissers niets te maken.
    Het is verboden om je vangst te verkopen dat staat in je vergunning, daar kun je de visser mee aanpakken.
    Bovendien is op veel plaatsen en zeker in Friesland een verbod op karper mee te nemen.
    De keuringsdienst van waren keurt alleen bij steek- of vooraf aangekondigde controles je hoeft echt niet te wachten tot een visje of een karbonaadje gekeurd is.
    Vissen is een hobby geen religie!

    Reageer

    • yannik
      De kasteelvissers Viane

      • 27-07-2006
      • 694
      • Geraardsbergen

      #17
      woops ik heb me eenbeetje teveel laten gaan zie ik
      Wie vist, die vangt!

      Reageer

      • Hylkez1
        Feeder visser
        • 23-07-2005
        • 158
        • Tolbert

        #18
        Als ik ze weer zie zitten zal ik even contact met ze opnemen Douwe , bedankt voor de tip.
        www.vissite.nl.tt
        Tha bream-fisher

        Reageer

        • de bomber
          Harley davidson freak
          • 21-06-2006
          • 151
          • castricum

          #19
          Tizzo in het amsterdamse bos gebeurt dit ook vaak. Ik en mijn maat hebben dit een paar keer gezien en hebben ook actie ondernomen. We hebben toen de boswachters gebeld. Die kwamen samen met de politie en wat denk je? Ze hadden er al 20 in de kofferbak liggen van hun nieuwe mercedes. De politie heeft hun auto in beslag genomen de boswachters hun visspullen en ze hebben een bon gehad van 2000 euries pp. en de belasting is achter hun broek aan gegaan wegens fraude. Volgens de agent die bij de arrestatie aanwezig was liep het geintje uit op zo'n 20000 euries pp. Sinds dien zie ik dat het steeds minder druk is met "buitenlanders" die aan de bosbaan staan met hengels. Maar ook wij vangen steeds slechter. Op zo iets zeg ik altijd maar goed dat er politie is en lang leven de controleurs.
          mvg, de bomber

          Reageer

          • kraak
            mooi weer visser
            • 09-08-2005
            • 307
            • Kampen

            #20
            ook aan de bosbaan is het niet meer wat het geweest is..
            vr.gr. Jeroen

            Reageer

            • Hylkez1
              Feeder visser
              • 23-07-2005
              • 158
              • Tolbert

              #21
              Dat is nou nog is een mooi verhaal om te horen . Laat dat een voorbeeld zijn.

              Ik ben sowieso een voorstander van controleurs, mijn part worden alle stadswachten om geschoold naar controleurs zou ik alleen maar mooi vinden. De afgelopen 5 jaar ben ik maar 1 keer gecontroleerd, vind ik toch een beetje weinig...
              www.vissite.nl.tt
              Tha bream-fisher

              Reageer

              • Dylan
                Smits =D
                • 17-04-2006
                • 90
                • Sliedrecht

                #22
                Ik vis hier nu al...een jaar of 5 en ben nog geen 1 x gecontroleerd

                Gr. Dylan
                Vissen ,vissen, vissen en nog eens vissen

                P.R. Karper: 24 pond
                P.R. Zeelt: 51 cm.

                Reageer

                • kraak
                  mooi weer visser
                  • 09-08-2005
                  • 307
                  • Kampen

                  #23
                  inderdaad hier vallen we onder afdeling 11 en die gasten proberen controleurs te werven maar krijgen er bijna geen gehoor aan..

                  het is dat je beter weet maar je zou bijna geen vergunning meer kopen als je toch nooit gechecked word.
                  vr.gr. Jeroen

                  Reageer

                  • Klaas Hoen
                    Met enige kennis...
                    • 09-04-2006
                    • 346
                    • gorredijk

                    #24
                    ze moeten dat hele gedoe van vis mee nemen er uit gooien daar zijn og wel speciale visvijfers voor..ik ben er eens een tegen gekomen RALLY Visser was dat ik zei zo van ja zal ik maar even melden he..ik had het gemeld bij de politie en die vent zei nog van ja dat doe je tog niet ben hier tog niet illegaal bezig maar werd wel op de bon geslagen..moeten ze vaker doen en dan nog maar 10 keer zo hoog..
                    StuntelLaar

                    Reageer

                    • karperkoning
                      Karpervisser!
                      • 13-12-2005
                      • 878
                      • AELSE

                      #25
                      vandaag op nieuw water gevist....
                      grindgat met grote karpers en..... veel brasems!!
                      hele nacht gevist zeker 15 brasems gevangen en kapot geslagen...
                      Maar wel als ik het niet zag!ze zaten 50 meter naast me dus..ik ging s kijken na die brasem wat hij eraan had,hij haalt de vis uit het net.
                      en gaat het net schoon maken totdat ik me omdraaide...
                      toen liep ie met de brasem (die hij gewoon in een hand had bij het 'schoonmaken' van het net) weg en verdween ie agter een struik.
                      en kwam zonder iets terug.toen ze weg waren ben ik gaan kijken en op een steen lag het vol met schubben!
                      die mensen moeten we egt kwijt zien te raken!!

                      Ralph
                      http://www.carpteamelsloo.tk

                      http://www.hsv-juliana.tk

                      Helemaal Karpervisser !!!
                      Karp Fishing 4 live!

                      De groeten
                      Ralph

                      Reageer

                      • Klaas Hoen
                        Met enige kennis...
                        • 09-04-2006
                        • 346
                        • gorredijk

                        #26
                        tsja het is te gek voor woorden
                        StuntelLaar

                        Reageer

                        • spuiliefhebber
                          Verificatie gaande...
                          • 22-04-2006
                          • 4156
                          • onbekend

                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Klaas Hoen
                          ze moeten dat hele gedoe van vis mee nemen er uit gooien daar zijn og wel speciale visvijfers voor..ik ben er eens een tegen gekomen RALLY Visser was dat ik zei zo van ja zal ik maar even melden he..ik had het gemeld bij de politie en die vent zei nog van ja dat doe je tog niet ben hier tog niet illegaal bezig maar werd wel op de bon geslagen..moeten ze vaker doen en dan nog maar 10 keer zo hoog..
                          hoe hoog is dan die bekeuring .

                          25€ ofzo kan je ze niet beter ff met een paar man ff verschrikelijk de xxxxxxxxxxxxxxxx slaan.

                          Reageer

                          • Forummanager
                            Visserslatijn Nederland
                            • 30-12-2001
                            • 12135
                            • Albrandswaard

                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                            hoe hoog is dan die bekeuring .

                            25€ ofzo kan je ze niet beter ff met een paar man ff verschrikelijk de xxxxxxxxxxxxxxxx slaan.

                            Edit Forummanager: Ook hier: Kuis je taal. Zo praten we niet op dit forum.
                            Aangepast door Forummanager; 31-07-2006, 08:37.
                            Visserslatijn Nederland
                            http://www.visserslatijn.nl
                            Sinds 1997...

                            Nationaal HengelSportForum
                            http://www.hengelsportforum.nl
                            Sinds 2001...

                            Reageer

                            • Douwe
                              NHSF lid van verdienste
                              • 01-07-2006
                              • 3136
                              • Leeuwarden

                              #29
                              Is dat niet wat te rigoreus? is het niet beter om diegene die het doet aan te spreken al dan niet met een sanctie ipv een heel topic dichtgooien?
                              Vissen is een hobby geen religie!

                              Reageer

                              • Forummanager
                                Visserslatijn Nederland
                                • 30-12-2001
                                • 12135
                                • Albrandswaard

                                #30
                                Ik heb geen last van m'n maandagmorgen dipje... je hebt gelijk...
                                Visserslatijn Nederland
                                http://www.visserslatijn.nl
                                Sinds 1997...

                                Nationaal HengelSportForum
                                http://www.hengelsportforum.nl
                                Sinds 2001...

                                Reageer

                                Working...