hallo iedereen,
ik was van plan een keer met drijvend broodkorste te gaan vissen maar...
ik weet zegmaar niet war voor onderlijndje ik moet gebruiken.
moet ik een dobber gebruiken ofzo.
je moet toch wel een beetje in kunnen gooien en dat lukt niet met alleen een stuk brood aan je haak.
of een beetje lood dat de broodkorsten net aan de oppevlakte blijven.
als je een klont lood aan je lijn doet zinkt het brood, en het moet blijven drijven.
alvast bedankt
ik was van plan een keer met drijvend broodkorste te gaan vissen maar...
ik weet zegmaar niet war voor onderlijndje ik moet gebruiken.
moet ik een dobber gebruiken ofzo.
je moet toch wel een beetje in kunnen gooien en dat lukt niet met alleen een stuk brood aan je haak.
of een beetje lood dat de broodkorsten net aan de oppevlakte blijven.
als je een klont lood aan je lijn doet zinkt het brood, en het moet blijven drijven.
alvast bedankt



( hetzelfde idee als dobberen dus, maar dan met je aas aan het oppervlak bedenk ik me net..
)

Reageer