drijvend aas

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • thomas1
    Komt net kijken
    • 29-01-2006
    • 76

Bedankt Pierre,

ik zal het morgen gaan proberen en hopelijk wat kapertjes vangen , vandaag zag het er echt heeel goed uit er was zelf een karper die 2 keer achter elkaar helemaal (zelfs met de staart) recht uit het water sprong en daar na op z'n zij terecht kwam ~0 , ook zat de karper heel veel aan het oppervlak (zal wel door het lekkere weer komen, en door de vele vliegen en doordat het met zonsondergang was ('s avonds)) en dus ga ik het dus met een broodkorst proberen

Grt. Thomas

Reageer

• Pieter Stam
      -
      • 11-10-2002
      • 2882
      • NL

Vandaag een spiegeltje verspeeld net voordat ik hem kon scheppen :@ (@) :@ Morgen om 4 uur weer aan de slag dus dat word een heel kort nachtje slapen........

:drop: :sleeper: :sleep:

Reageer

• wouter123
        Frequent aanwezig
        • 11-03-2006
        • 184
        • achterhoek

ik heb even met drijvende broodkorsten gevist maar ondekte toch dat ze meer naar vliegen hapte.
        ik dacht dat mijn vliegvisdhengel van pas kon komen.
        toen ik eindelijk mijn vliegvishengel daar had hapte ze niet meer !@#$ !@#$
        dat was bij een vijver die vandaag open ging.
        ik ben van plan om weer bij een beek te gaan(daar happen ze wel).

maar nog over die honny hitters, heeft iemand het al uitgeprobeert :?

Reageer

• Heine1982
          Komt net kijken
          • 26-05-2006
          • 50

Als jij nou heel even je broodkorst in het water legt, echt een fractie van een seconde dan blijft de structuur van de korst nog goed maar zuigt het zich een klein beetje vol met water, wordt dus wat zwaarder, en werp je dus nog wat verder in. Deze techniek wil ik straks ook weer gaan gebruiken. Alleen zitten mij er nu nog teveel eenden op de plas.
          http://www.geocities.com/karperzuidhorn/home

Reageer

• thomas1
            Komt net kijken
            • 29-01-2006
            • 76

Hoi,

Vandaag heb ik het geprobeert om een karper te vangen, maar ze waren aan het paren!! ~0 (ze waren veek 2 aan 2 aan het zwemmen, en ze waren heel wild) Ze hadden dus totaal geen interresse in mijn aas ik heb drijvende broodkorsten geprobeert, maïs en zelf drijvende maden, maar ze vonden het niks zelf wanneer ik het recht voor een neus gooide en dan heel langzaam binnen haalde..Morgen ga ik het misschien weer proberen en anders volgende weekende.

Grt.
            Thomas

Reageer

• thomas1
              Komt net kijken
              • 29-01-2006
              • 76

Heeft er iemand nog tips voor het karpervissen voor mij, ik vis in een slootje van 5-7 meter breed en misschien 80 meter breed (op dat stuk zitten de karpers circa 20-30 karpers) het is ongeveer 0,5-1,5 meter diep.

Grt.

Thomas

Reageer

Working...