Afgelopen paasweekend ben ik weeste vissen en ik had het weer eens verdomd koud.
Nu ben ik toch echt nieuwschierig waar het aan kan liggen, of dat ik gewoon een watje ben.
Ik heb een chub cyfish tent, en slaap samen met mijn vriendin op een 2 persoons luchtbed, in de tent.
Voordat we gaan slapen hebben we meestal met een man of 3/4 in de tent gezeten wat gebabbeld en is het redelijk om te doen.
Maar dan, de mensen gaan naar hun eigen tent en jij kruipt in je slaapzak, enkel een shirt met lange mouwen aan, eventueel als het dan nog koud is een trui eroverheen.
Maar dit is nu de zoveelste nacht geweest dat ik het weer erg koud had, omdat je hierdoor niet kan slapen had ik maar het gaskooktoestel aangezet om het wat warmer te krijgen, dit helpt tot 5 minuten nadat je hem uit hebt gezet want dan is het alweer koud.
Komt dit nu doordat we op een luchtbed liggen..of ligt het gewoon aan ons?
Het was zelfs zo gek, dat ik het buiten de tent nog wel beter vond, het was windstil en ik denk zo rond de 5 graden.
Ik ben benieuwd hoe het de andere vergaat met deze temperatuur.
[Gewijzigd door Maikel op 04-17-06 at 08:54 PM]
Nu ben ik toch echt nieuwschierig waar het aan kan liggen, of dat ik gewoon een watje ben.
Ik heb een chub cyfish tent, en slaap samen met mijn vriendin op een 2 persoons luchtbed, in de tent.
Voordat we gaan slapen hebben we meestal met een man of 3/4 in de tent gezeten wat gebabbeld en is het redelijk om te doen.
Maar dan, de mensen gaan naar hun eigen tent en jij kruipt in je slaapzak, enkel een shirt met lange mouwen aan, eventueel als het dan nog koud is een trui eroverheen.
Maar dit is nu de zoveelste nacht geweest dat ik het weer erg koud had, omdat je hierdoor niet kan slapen had ik maar het gaskooktoestel aangezet om het wat warmer te krijgen, dit helpt tot 5 minuten nadat je hem uit hebt gezet want dan is het alweer koud.
Komt dit nu doordat we op een luchtbed liggen..of ligt het gewoon aan ons?
Het was zelfs zo gek, dat ik het buiten de tent nog wel beter vond, het was windstil en ik denk zo rond de 5 graden.
Ik ben benieuwd hoe het de andere vergaat met deze temperatuur.
[Gewijzigd door Maikel op 04-17-06 at 08:54 PM]







Reageer