Fox Tassen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Maikel
    Frequent aanwezig
    • 27-10-2004
    • 140
    • Roosendaal

    Fox Tassen

    Goede avond,

    Aangezien ik toe ben aan een nieuwe tas ben ik sinds 2 dagen op zoek naar een andere.

    Miijn oog valt op de carryall de vos van x2, deze tas heeft 5 vakken buiten de tas en het compartiment is ook opgedeeld in 2 vakken.
    Deze tas kost 47.50

    Ook viel mijn ook op de normale 70ltr tas van x2 voor maar 25 euro.

    Aangezien ik van veel mensen hoor dat ze niet veel vertrouwen hebben in x2 heb ik ook uitgekeken naar een aantal fox tassen, waarvan ik iets niet snap. Namelijk dat er 3 types zijn, hieronder van groot naar klein.

    Fox Evolution Carryall Euro

    http://www.vlemmix.nl/catalogus2005/Html/Catalogus2006/Vlemmix06/Nederlands/Vlemmix/Item4982.html

    Fox Evolution Carryall Standard

    http://www.vlemmix.nl/catalogus2005/Html/Catalogus2006/Vlemmix06/Nederlands/Vlemmix/Item4983.html

    Fox Evolution Carryall Compact

    http://www.vlemmix.nl/catalogus2005/Html/Catalogus2006/Vlemmix06/Nederlands/Vlemmix/Item4984.html

    Maar er staat bij de "kleinste" voor langere sessies enzo en bij de "grotere" voor korte sessies.

    Kan iemand mij dit uitleggen, en hebben mensen ervaring met 1 van bovengenoemde tassen?

    Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

    #2
    Maar er staat bij de "kleinste" voor langere sessies enzo en bij de "grotere" voor korte sessies.Kan iemand mij dit uitleggen,
    wee zeker dat dit niet andersom moet zijn..
    ik zou tog snel denken dat een grote voor een langere sessie is een een kleine voor een korte :?
    maar waarom zou je zoveel geld geven voor een fox als je gewoon een x2 kan kopen..
    ik hoor er ook veel over maar in mijn ogen is er niks mis mee.
    het is net als de andere merken zoals spro of ultimate het komt allemaal uit china of japan...

    als ik jouw was gwoon de 70liter van X2 kopen
    http://www.carpteamelsloo.tk

    http://www.hsv-juliana.tk

    Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

    De groeten
    Ralph

    Reageer

    • Maikel
      Frequent aanwezig
      • 27-10-2004
      • 140
      • Roosendaal

      #3
      De fox ziet er iets degelijker uit, maar dat is misschien alleen maar bedrog.

      Aangezien ik liever iets duurder aanschaf en er zeker van ben dat het goed is, heb ik besloten om de evolution euro carryall te namen.
      Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

      Reageer

      • Theo de Kreij
        VOERBOER
        • 03-06-2003
        • 2345
        • Zoetermeer

        #4
        Dat is jammer want er zijn voor dat geld veel betere tassen te krijgen. Ik ga geen namen noemen, maar ik zou eens verder kijken dan dat je nu doet.
        Mvrgr,

        Theo de Kreij.

        ********************************
        Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
        ********************************

        www.peche-tackle-europe.com

        Reageer

        • Maikel
          Frequent aanwezig
          • 27-10-2004
          • 140
          • Roosendaal

          #5
          Je mag me wel een pm/pb sturen :P
          Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

          Reageer

          • karperkoning
            Karpervisser!
            • 13-12-2005
            • 878
            • AELSE

            #6
            ik weet niet hoe het zit met beurzen:?
            maar daar vind je tog ook goede tassen voor weiniger geld dan de fox en net zo goed..!
            en het hoeft niet altijd duur te zijn...
            ik ga me een tent kopen van X2 heb er genoeg over gehoord niks mis mee en kan net zoveel als een fox euro dome:s
            het hoeft niet duur te zijn om goed te zijn

            Ralph
            http://www.carpteamelsloo.tk

            http://www.hsv-juliana.tk

            Helemaal Karpervisser !!!
            Karp Fishing 4 live!

            De groeten
            Ralph

            Reageer

            • Maikel
              Frequent aanwezig
              • 27-10-2004
              • 140
              • Roosendaal

              #7
              Er zal natuurlijk altijd wel een verschil in materiaal zijn, het moet namelijk ergens vandaan komen he.

              Maar ik was ook van plan om een x2 tent aan te schaffen.

              En wel de hyper dome, is dit iets vergleken met een andere fox, welke een stuk duurder is?

              Zelfde materiaal doek? 6oz?
              Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

              Reageer

              • karperkoning
                Karpervisser!
                • 13-12-2005
                • 878
                • AELSE

                #8
                ik ben aant denken voor de eco dome van X2..
                is net zo goed als fox naden afgetaapt en mooi verwerkt enz..
                doek is hetzelfde namelijk een sterk oxfords nylon wat voor deze tenten gebruikt word omdat het vrijwel slijtvast is...
                maar een fox staat heus niet beter(en mooier) dan een X2 tent

                ik ben overmorge jarig en ik zal dan ook wel de knoop doorhakken en voor de eco dome gaan
                2 persoons lekker veel ruimte voor slechts 75 eurootjes.das wel wat anders dan die foxen voor honderden euro's!
                en bij de X2 worden haringen en tentstokken als er iets mee gebeurt sneller geleverd dan een fox.

                maar goed tis jouw keus..ma ik zou gaan voor de X2

                ps de hyperdome en de eco lijken veel op elkaar alleen is de eco nog net iets groter geloof ik

                Ralph
                http://www.carpteamelsloo.tk

                http://www.hsv-juliana.tk

                Helemaal Karpervisser !!!
                Karp Fishing 4 live!

                De groeten
                Ralph

                Reageer

                • Maikel
                  Frequent aanwezig
                  • 27-10-2004
                  • 140
                  • Roosendaal

                  #9
                  De hyper dome kost wel 199 euro, en dus geen 75 waar jij het over hebt.
                  Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

                  Reageer

                  • karperkoning
                    Karpervisser!
                    • 13-12-2005
                    • 878
                    • AELSE

                    #10
                    oh dan had ik het mis..
                    maar ze lijken tog wel op elkaar..?

                    Ralph
                    http://www.carpteamelsloo.tk

                    http://www.hsv-juliana.tk

                    Helemaal Karpervisser !!!
                    Karp Fishing 4 live!

                    De groeten
                    Ralph

                    Reageer

                    • Maikel
                      Frequent aanwezig
                      • 27-10-2004
                      • 140
                      • Roosendaal

                      #11
                      Moeilijk te zien in het boekje omdat er daar een winterskin overheen zit.

                      Ik denk dat vooral het opzetsysteem anders is.
                      Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

                      Reageer

                      • karperkoning
                        Karpervisser!
                        • 13-12-2005
                        • 878
                        • AELSE

                        #12
                        ik heb net de hyperdome gezien...
                        hij lijkt niet op de eco dome hij lijkt meer op een fox euro dome zonder voortent..
                        ma ik vind hem wel mooi ik zouw hem zeker kopen ke:

                        Ralph
                        http://www.carpteamelsloo.tk

                        http://www.hsv-juliana.tk

                        Helemaal Karpervisser !!!
                        Karp Fishing 4 live!

                        De groeten
                        Ralph

                        Reageer

                        • Maikel
                          Frequent aanwezig
                          • 27-10-2004
                          • 140
                          • Roosendaal

                          #13
                          Ik heb nu me oog laten vallen op een chub cyfish.

                          Dit zou een hele goed tent moeten zijn en de prijs is ook redelijk.
                          Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

                          Reageer

                          Working...