Goede avond,
Aangezien ik toe ben aan een nieuwe tas ben ik sinds 2 dagen op zoek naar een andere.
Miijn oog valt op de carryall de vos van x2, deze tas heeft 5 vakken buiten de tas en het compartiment is ook opgedeeld in 2 vakken.
Deze tas kost 47.50
Ook viel mijn ook op de normale 70ltr tas van x2 voor maar 25 euro.
Aangezien ik van veel mensen hoor dat ze niet veel vertrouwen hebben in x2 heb ik ook uitgekeken naar een aantal fox tassen, waarvan ik iets niet snap. Namelijk dat er 3 types zijn, hieronder van groot naar klein.
Fox Evolution Carryall Euro
http://www.vlemmix.nl/catalogus2005/Html/Catalogus2006/Vlemmix06/Nederlands/Vlemmix/Item4982.html
Fox Evolution Carryall Standard
http://www.vlemmix.nl/catalogus2005/Html/Catalogus2006/Vlemmix06/Nederlands/Vlemmix/Item4983.html
Fox Evolution Carryall Compact
http://www.vlemmix.nl/catalogus2005/Html/Catalogus2006/Vlemmix06/Nederlands/Vlemmix/Item4984.html
Maar er staat bij de "kleinste" voor langere sessies enzo en bij de "grotere" voor korte sessies.
Kan iemand mij dit uitleggen, en hebben mensen ervaring met 1 van bovengenoemde tassen?
Aangezien ik toe ben aan een nieuwe tas ben ik sinds 2 dagen op zoek naar een andere.
Miijn oog valt op de carryall de vos van x2, deze tas heeft 5 vakken buiten de tas en het compartiment is ook opgedeeld in 2 vakken.
Deze tas kost 47.50
Ook viel mijn ook op de normale 70ltr tas van x2 voor maar 25 euro.
Aangezien ik van veel mensen hoor dat ze niet veel vertrouwen hebben in x2 heb ik ook uitgekeken naar een aantal fox tassen, waarvan ik iets niet snap. Namelijk dat er 3 types zijn, hieronder van groot naar klein.
Fox Evolution Carryall Euro
http://www.vlemmix.nl/catalogus2005/Html/Catalogus2006/Vlemmix06/Nederlands/Vlemmix/Item4982.html
Fox Evolution Carryall Standard
http://www.vlemmix.nl/catalogus2005/Html/Catalogus2006/Vlemmix06/Nederlands/Vlemmix/Item4983.html
Fox Evolution Carryall Compact
http://www.vlemmix.nl/catalogus2005/Html/Catalogus2006/Vlemmix06/Nederlands/Vlemmix/Item4984.html
Maar er staat bij de "kleinste" voor langere sessies enzo en bij de "grotere" voor korte sessies.
Kan iemand mij dit uitleggen, en hebben mensen ervaring met 1 van bovengenoemde tassen?



ke:
Reageer