wie kan me een goed boilierecept geven ik ga vanaf nu de boilies zelf draaien dus wil een goed recept hebben wie kan me dit geven?
karperkoing
karperkoing
:mepper: ik hep een keer zelf die dingen gemaakt maar ik werpte en hij viel helmaal uit elkaar als imand weet waat en goed respet is en maklek mail dan efe naar timothy_coos_@hotmail.com en wil ook weten waneer de karper goed pijt ik vis soms ook met en brok maar dan vang ik aleen steekelbaars en hep vorege week ook probeeren op karper te visen en was geen karper maar en snork van 2.10m lang en woog 38 klg en als imand weet hoe je op paling kunt vissen mail dan ook efe naar timothy_cools_@hotmail.com voor het best op paling te vissen ik kan heel goed op braasem en voorn vissen en ik hep eergisteren en niuwe werp hengel gekogt van2.10 cm lang en er kan 44klg op en hij kost maar 21.50 euro normaal 55.90euro maar was afgeprijst toen hep ik maar deze gekogt en ga in de zomer ook al op zee vissen daar hep ik ook en zee hengel voor gekogt voor 89.50euro valt nog mee he voor en zee hengel er stonde er ook van2000euro maar ja ereg duur he en ik ga nog en niuwe sgepnet kopen voor 2 euro daar kan 80 klg gram in het duurste wat ik hep is en vis bak van 500 euro en gisteren toen ik op de vijver aan et visen was was het mis gelopen ik dat 2 snoeks aan men hengel en was aleen toen wouw ik hem er uit haalen met men net en brak gotverdome men sgep net in 2
en hij koste 299 euro ik hat men net niet goed vast daarom is hij gebrooken normaal kon dat niet maar het waaren denk ik heele lange snoeks he groeten alemaal




:mepper: ik hep een keer zelf die dingen gemaakt maar ik werpte en hij viel helmaal uit elkaar als imand weet waat en goed respet is en maklek mail dan efe naar timothy_coos_@hotmail.com en wil ook weten waneer de karper goed pijt ik vis soms ook met en brok maar dan vang ik aleen steekelbaars en hep vorege week ook probeeren op karper te visen en was geen karper maar en snork van 2.10m lang en woog 38 klg en als imand weet hoe je op paling kunt vissen mail dan ook efe naar timothy_cools_@hotmail.com voor het best op paling te vissen ik kan heel goed op braasem en voorn vissen en ik hep eergisteren en niuwe werp hengel gekogt van2.10 cm lang en er kan 44klg op en hij kost maar 21.50 euro normaal 55.90euro maar was afgeprijst toen hep ik maar deze gekogt en ga in de zomer ook al op zee vissen daar hep ik ook en zee hengel voor gekogt voor 89.50euro valt nog mee he voor en zee hengel er stonde er ook van2000euro maar ja ereg duur he en ik ga nog en niuwe sgepnet kopen voor 2 euro daar kan 80 klg gram in het duurste wat ik hep is en vis bak van 500 euro en gisteren toen ik op de vijver aan et visen was was het mis gelopen ik dat 2 snoeks aan men hengel en was aleen toen wouw ik hem er uit haalen met men net en brak gotverdome men sgep net in 2
en hij koste 299 euro ik hat men net niet goed vast daarom is hij gebrooken normaal kon dat niet maar het waaren denk ik heele lange snoeks he groeten alemaal

Reageer