Jouw grootste karper

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1498
    • haacht

    #31
    Zilverkarper kan wel zo zwaar worden denk ik, maar die zijn niet te vangen.
    Beneluxrecord staat op 34 kilo : ne karper van Philippe Cottenier van opt kempisch kanaal.
    Wereldrecord 37,4 kilo, gevangen opt Radutameer in Roemenie.
    en nederlands record staat op 31,4 kilo
    Dan hebde natuurlijk al die st. Cassien biggen waaronder de halve maan. Denk dat die iets van een 35 kilo weegt.

    [Gewijzigd door warhead op 11-09-04 at 05:56 PM]
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

    Reageer

    • warhead
      Specimen Hunter
      • 27-09-2003
      • 1498
      • haacht

      #32
      En als we dan toch bezig zijn : hier zijn de foto's ervan. nederlands rec, bene en wr

      om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
      trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

      Reageer

      • warhead
        Specimen Hunter
        • 27-09-2003
        • 1498
        • haacht

        #33
        foto van mene graskarper van 9 kilo 600.

        om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
        trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

        Reageer

        • Maikel
          Frequent aanwezig
          • 27-10-2004
          • 140
          • Roosendaal

          #34
          Het wereld record dat staat op 37.4kg is allereerst natuurlijk indrukwekkend om te zien en te weten dat ze zo zwaar kunnen worden, maar zouden die vissen het nou nog lang volhouden als ze zo zwaar wegen?
          Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

          Reageer

          • Murdock vx66
            Frequent aanwezig
            • 17-10-2004
            • 179

            #35
            Die zwaargewichten zijn inderdaad karpers op leeftijd maar dat houdt niet noodzakelijk in dat ze het niet lang meer zullen rekken. Wat die wereldrecords betreft zijn dit inderdaad de gegevens waar ik ook over beschik. Maar toch denk ik dat er grotere soorten bestaan zoals de "Black Carp" in Afrika (als ik me niet vergis)

            Reageer

            • Maikel
              Frequent aanwezig
              • 27-10-2004
              • 140
              • Roosendaal

              #36
              Ik heb even gezocht via google naar een afbeelding van de "black carp", maar tevergeefs. Wel dat hij in een blad staat maar die zou ik dan weer moeten bestellen. Weet iemand toevallig of er een foto van is.
              Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

              Reageer

              • Tom De Visser
                Newbie
                • 05-04-2004
                • 1

                #37
                en hoegroot zou die karper dan wel zijn??

                ahja en kheb gehoord da die WRrecord karper dood is omda de vanger te hard me zen vingers drukte en daardoor had de karper een gat in zen buik..

                ciao

                Reageer

                • Murdock vx66
                  Frequent aanwezig
                  • 17-10-2004
                  • 179

                  #38
                  Ik hoor geruchten dat ze boven de 100pond zouden gaan.

                  Reageer

                  • warhead
                    Specimen Hunter
                    • 27-09-2003
                    • 1498
                    • haacht

                    #39
                    Da WR leeft nog altijd denk ek,
                    zoiets zou in ieder geval gewoon te absurd zijn.
                    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                    Reageer

                    • Rob van Halteren
                      Waslijnwerper
                      • 03-04-2003
                      • 192
                      • Den Haag

                      #40
                      weer ff ontopic...1 nacht geleden mijn PR verbeterd met 4 pond...en staat daarmee op 30 pond onvervalste nederlandse schubkarper.

                      M.Vr.Gr.

                      Rob

                      Lets Go Fishing.nl

                      Reageer

                      • warhead
                        Specimen Hunter
                        • 27-09-2003
                        • 1498
                        • haacht

                        #41
                        Schone vis en precies dito water
                        om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                        trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                        Reageer

                        • Siff-Cop
                          Newbie
                          • 27-07-2005
                          • 19

                          #42
                          voor alle die het Interesseert

                          de nieuwe officiele World Record is en Karper met 37,650 Kilo.
                          gefangen van en Engelsman in Frankrijk in en klein Meer"Paquier des Graviers" van 11ha

                          En dat is hij: http://img.photobucket.com/albums/v2...y/lukes283.jpg
                          alleen maar dikke

                          groetjes

                          People in this World, relax!!!

                          Reageer

                          • warhead
                            Specimen Hunter
                            • 27-09-2003
                            • 1498
                            • haacht

                            #43
                            Das ook ma triestig. Ik hou het dan liever gewoon bij de vis van het Raduta meer.
                            Daar moet ge uw eigen toch vragen bij gaan stellen. Zo'n vis op zo'n klein water en dan wsl nog betaalwater ook :s
                            om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                            trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                            Reageer

                            • Pieter Stam
                              -
                              • 11-10-2002
                              • 2882
                              • NL

                              #44
                              Kgeloof dat het zoontje of de vismaat van de vanger er ook nog rustig een 50-ponder bijgevangen heeft in dezelfde week.

                              Reageer

                              • visseninpolen
                                Met enige kennis...
                                • 01-01-2005
                                • 301
                                • wichmond

                                #45
                                Onlangs mijn eerste karper "serieuse stijl" gevangen. Gewicht geen idee, maar het was een schub van 70 cm. Uit een kanaal, gevangen met twee 18mm fish boilies. Spoedig ga ik het weer proberen.....
                                ryby ryby ryby i duzo ryb

                                Reageer

                                Working...