90 graden dat vind ik nogal wat hoor.
Zeker als de hengel daarna nog verder buigen moet, verderbuigen kan mijns inziens alleen als de vis al onder de kant is (moet hij dan meer lijn hebben?) of wanneer je de hengel achteroverhoudt (is dat wel nodig)
Beste Kevin, 90 graden dat is een haakse hoek, knappe lijn die zo'n run kan houden.
Groetjes Jan
Zeker als de hengel daarna nog verder buigen moet, verderbuigen kan mijns inziens alleen als de vis al onder de kant is (moet hij dan meer lijn hebben?) of wanneer je de hengel achteroverhoudt (is dat wel nodig)
Beste Kevin, 90 graden dat is een haakse hoek, knappe lijn die zo'n run kan houden.
Groetjes Jan




Reageer