Welke brokken??

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • RednajT

Al die diervoedingen zijn eigenlijk het beste aas om mee te vissen drijvend of als deeg of in boilies verwerkt, totdat er op een bepaalde moment de vis er meerdere keren op gevangen is en het gaat associeren met gevaar, waardoor de vangkansen weer afnemen, andere smaken kunnen dan soms weer wat helpen.

probeer ook es die kattebrokken fijn te malen en die in boilies te verwerken.....[size=1]

groeten RednajT <-

[Gewijzigd door RednajT op zondag 30 maart 2003 @ 17:51]

Reageer

• Henso
      Met enige kennis...
      • 14-12-2002
      • 499
      • Hoogezand

Zelf gebruik ik wel (drijvende) frolicbrokken als middel om mijn gewone boillie als pop-up te kunnen vissen.
      het nadeel is dat de hondebrok maar een uur goed blijft zitten, dus voor een nachtelijke vispartij is hij niet te gebruiken.
      ik wel hem komend zomer gebruiken i.p.v. een broodkorst, moet volgens mij willen, gewoon op de hair zetten je kunt er verder mee gooien dan met een korst.
      groetjes Henso.

Groetjes Henk

KANJER KAMPIOEN 2013
      2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

Reageer

• jos.holl

Werkt tegenwoordig deeg niet meer??
        Ik heb lang niet meer op karper gevist.
        Mijn favoriete manier was een klijn drijvertje en dan daaronder op circa 30 cm een bol deel van zeker 3cm.
        Voordeel was dat je er ver mee kan gooien en de karper die net te schuw is om aan de oppervlakte te komen pakt hem dan misschien wel.

Jos

Reageer

• RednajT

Oorspronkelijk geplaatst door jos.holl
          Werkt tegenwoordig deeg niet meer??
          Ik heb lang niet meer op karper gevist.
          Mijn favoriete manier was een klijn drijvertje en dan daaronder op circa 30 cm een bol deel van zeker 3cm.
          Voordeel was dat je er ver mee kan gooien en de karper die net te schuw is om aan de oppervlakte te komen pakt hem dan misschien wel.

Jos

Deeg werkt nog uitstekend....15 jaar geleden werkte het uitstekend en waarom zou het nu niet meer werken dan? En ik denk dat het zelfs beter werkt als boilies omdat het veel meer geuren enzo loslaat in het water.

hier geldt ook de beste deegjes zijn meestal van verschillende diervoeders, vooral de vogelopfokvoertjes zijn hier meestal de beste verwerkt in deeg

Op zwaar gedresseerde wateren vang je er zelfs nog beter mee als gewone boilies vooral als je stijf tegen de kant vist waar je weinig last van witvis heb, gewoon op de haak.

Reageer

Working...