Al die diervoedingen zijn eigenlijk het beste aas om mee te vissen drijvend of als deeg of in boilies verwerkt, totdat er op een bepaalde moment de vis er meerdere keren op gevangen is en het gaat associeren met gevaar, waardoor de vangkansen weer afnemen, andere smaken kunnen dan soms weer wat helpen.
probeer ook es die kattebrokken fijn te malen en die in boilies te verwerken.....[size=1]
groeten RednajT <-
[Gewijzigd door RednajT op zondag 30 maart 2003 @ 17:51]
probeer ook es die kattebrokken fijn te malen en die in boilies te verwerken.....[size=1]
groeten RednajT <-
[Gewijzigd door RednajT op zondag 30 maart 2003 @ 17:51]

Zelf gebruik ik wel (drijvende) frolicbrokken als middel om mijn gewone boillie als pop-up te kunnen vissen.
Reageer