Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
het middel is erger dan de kwaal!
Huid en spierweefsel verbrand als het ware, en de schade of verwonding word daarmee onherstelbaar.
Noem ik ook nog even de duizenden uitermate fijngevoelige smaakpapillen die door ontsmettingsmiddelen verwoest worden, waarmee het argument ontsmetten naar het rijk der fabelen verwezen kan worden.
---
Kan me niet houden als men vissers beledigd,maar zal het in de toekomst proberen SORRY
[Gewijzigd door Forummanager op zaterdag 15 maart 2003 @ 22:36] Groetjes Frederik
[Gewijzigd door Frederik op zaterdag 15 maart 2003 @ 23:57]
Hallo frederik niet op reageren is een karpervisser ,mijn zoon is 21j is juist thuisgekomen en heb al discussie gehad over karperen.die gasten hebben andere gedachten maar geen betere .eerst vangen ze 1 van5kg dan 10 enz....vangen ze op 1dag er een paar van 8kg zijn ze niet tevreden in mijn ogen zijn het gefrusteerden.aan het water of op dit forum zijn het altijd de karpervissers die voor problemen zorgen.Je hebt er ook goede onder maar o zo weinig groeten
Toch niet alle karpervissers hoor,
hoefde ik morgenvroeg niet te werken dan ging ik vissuh, m'n beide dochtertjes mee in het bootje en nix frustie hoor, lekker buiten.
Reageer