Hoi allemaal..
ik ben net overgestapt van witvis naar karper.
ik heb al 2 goede hengels, landingsnet, onthaakmat, rodpot, beetmelders. een paraplu, een relaxste stoel, en klein materiaal zoals onderlijnen, tangen, extra haken enz.
nu is mijn vraag..
hebben jullie nog wat tips voor mij zo als een goed voertje, en aas en montage's voor onderlijnen enzow ??
ik ben net overgestapt van witvis naar karper.
ik heb al 2 goede hengels, landingsnet, onthaakmat, rodpot, beetmelders. een paraplu, een relaxste stoel, en klein materiaal zoals onderlijnen, tangen, extra haken enz.
nu is mijn vraag..hebben jullie nog wat tips voor mij zo als een goed voertje, en aas en montage's voor onderlijnen enzow ??



groetjes de bomber





Reageer