gister wou ik een stuk boven de bodem gaan vissen dus ik denk laat ik een stuk lood aan mijn lijn doen en een haak met een stukje kurk en mais.
gooi ik ergens neer al gouw komt er een karper voor liggen.
maar die dee niks dus ik beweeg mijn aas en meteen komt hij er op af en hap.
ik sla aan gaat hij los.
ik legde mijn aas nog een keer op een plek waar ze de heletijd langs zwommen en weer hap en weer los.
hoe komt het dat ik opeens 2 keer beet krijg?
vandaag nog een dikke brasem gevangen.
gooi ik ergens neer al gouw komt er een karper voor liggen.
maar die dee niks dus ik beweeg mijn aas en meteen komt hij er op af en hap.
ik sla aan gaat hij los.
ik legde mijn aas nog een keer op een plek waar ze de heletijd langs zwommen en weer hap en weer los.
hoe komt het dat ik opeens 2 keer beet krijg?
vandaag nog een dikke brasem gevangen.




Reageer