zelf bedacht bedachte manier

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • wouter123
    Frequent aanwezig
    • 11-03-2006
    • 184
    • achterhoek

    zelf bedacht bedachte manier

    gister wou ik een stuk boven de bodem gaan vissen dus ik denk laat ik een stuk lood aan mijn lijn doen en een haak met een stukje kurk en mais.
    gooi ik ergens neer al gouw komt er een karper voor liggen.
    maar die dee niks dus ik beweeg mijn aas en meteen komt hij er op af en hap.
    ik sla aan gaat hij los.
    ik legde mijn aas nog een keer op een plek waar ze de heletijd langs zwommen en weer hap en weer los.

    hoe komt het dat ik opeens 2 keer beet krijg?

    vandaag nog een dikke brasem gevangen.
  • Maikel
    Frequent aanwezig
    • 27-10-2004
    • 140
    • Roosendaal

    #2
    Ik kan me niet helemaal voorstellen hoe het gedeeltje bij je haak eruit zag, met dat stukje kurk.

    Zou je misschien een simpele tekening kunnen maken in paint, dan is het voor iedereen wat duidelijker.
    Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

    Reageer

    • Remi
      Karper & Snoek

      • 07-08-2006
      • 50
      • Delft

      #3
      probeer de punt van de haak vrij te houden en wacht wat langer, ook kan een andere haak wel eens werken.

      Reageer

      • wouter123
        Frequent aanwezig
        • 11-03-2006
        • 184
        • achterhoek

        #4
        ik ben net terug van een weekje vakantie.
        ik zal probeeren een paint te maken.

        en de punt van de haak is vrij.

        Reageer

        Working...