misschien beetje vroeg maar hoe vissen jullie in de winter?
als jullie dat al doen.ik heb het vorig jaar een paar keer gedaan op een klein water waar de karper toch wel wat zoekt maar hoe zit het op groter water?
Ralph
als jullie dat al doen.ik heb het vorig jaar een paar keer gedaan op een klein water waar de karper toch wel wat zoekt maar hoe zit het op groter water?
Ralph

ngeveer zelfde systeem, enkel hoeveelheid bollen terugschroeven, eventueel de samenstelling van de bol veranderen. Vismeel en andere rijke voeders deels vervangen door arme ( birdfood ofzo ). Hair en onderlijn zou je kunnen inkorten en slaan op ne piep, runs ga je immers niet of nauwelijks krijgen en de brasem is doorgaans toch inactief. Voila

. De strekking van deze quote is dat de watertemperatuur bepaalt of je van wintervissen mag spreken. Ik ben het hier niet mee eens. Vissen op water dat wordt verwarmd (warmwateruitlaat) vind ik wel degelijk wintervissen, alleen wel een aparte discipline. Dit omdat het een visserij is die 's zomers níet kan worden beoefend, en die specifiek in de winter uitstekende vangsten kan opleveren.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer