Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Als er 1 molen is die ik u kan aanraden,dan is het wel de sigma 050 van Shakespeare.Een schitterende slip,een deftige lijnopname én betaalbaar!
Ik vis er al zo'n 15j jaar mee en ben er nog nooit voor problemen mee komen te staan.Echt een juweeltje.De vraag is of ze nog te verkrijgen zijn?Als je ze
2-de hands kan kopen,twijfel dan niet!Over nylon kan ik heel kort zijn;good old
Maxima Chameleon.Heel knoopvast en weinig geheugen.Voila dit zijn mijn materiaaltips.De keuze is aan u!
100 euro voor ne regal??? Welke is het dan precies want er zijn daar ook soorten in maar zelfs voor de duurste is dit toch overdreven. Mijn emblems waren goedkoper.
om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez
Ik heb zelf 3 shimano aero 8000gte molens, ik vind die dubbele swing echt heel erg lekker.
Ik had afgelopen zomer nog 3 shimano 4500usa molens gekocht, maar heb deze meteen weer doorverkocht. Ik kon niet meer wennen aan de enkele swing, en tevens vond ik de slip bovenop ook niet helemaal mijn smaak.
Nog mensen die andere aanraders hebben betreft lekkere molens met een fijne slip?
Is de fox stratos al op de markt? Al mensen hier op het forum die er ervaringen mee hebben?
Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.
de fox stratos is zeker al op de markt,mooie molen maar het grote nadeel bij deze is wel de dubbele slinger...veel klachter erover gehoord...zoon grote molen en dan een dubbele slinger,je draait je kapot...
hij draait wel lekker op zich,heb hem al eens mogen proberen
ik was van plan deze zomer ook gte's 8000 te kopen...zien mooi uit en gaan ook zeker lang mee...maarja een scooter gooide roet in het eten
helaas pindakaas..
100 euro voor ne regal??? Welke is het dan precies want er zijn daar ook soorten in maar zelfs voor de duurste is dit toch overdreven. Mijn emblems waren goedkoper.
Reageer