Nieuwe molens, maar welke?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1498
    • haacht

    #16
    Bedoelde de regal, emblems zijn fantastische molens onder alle mogelijke omstandighede
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

    Reageer

    • karperkoning
      Karpervisser!
      • 13-12-2005
      • 878
      • AELSE

      #17
      ohja stom,niet goed gelezen...
      heb je nog nooit wat slechts over je daiwa's horen zeggen
      http://www.carpteamelsloo.tk

      http://www.hsv-juliana.tk

      Helemaal Karpervisser !!!
      Karp Fishing 4 live!

      De groeten
      Ralph

      Reageer

      • Benny123
        Newbie

        • 23-12-2006
        • 7
        • Gent

        #18
        Tizzo,

        Als er 1 molen is die ik u kan aanraden,dan is het wel de sigma 050 van Shakespeare.Een schitterende slip,een deftige lijnopname én betaalbaar!
        Ik vis er al zo'n 15j jaar mee en ben er nog nooit voor problemen mee komen te staan.Echt een juweeltje.De vraag is of ze nog te verkrijgen zijn?Als je ze
        2-de hands kan kopen,twijfel dan niet!Over nylon kan ik heel kort zijn;good old
        Maxima Chameleon.Heel knoopvast en weinig geheugen.Voila dit zijn mijn materiaaltips.De keuze is aan u!

        Gegroet,

        Benny123.

        Reageer

        • Tizzo
          karpervisser
          • 18-06-2006
          • 77
          • Winterswijk

          #19
          Thanks benny, mijn hengelsportzaakje heeft ze niet, en ik heb ondertussen al de daiwa's gekocht. Ze zijn echt super
          Het maakt niet uit, groot of klein, als het maar een karper mag zijn.

          Reageer

          • karperkoning
            Karpervisser!
            • 13-12-2005
            • 878
            • AELSE

            #20
            welke daiwa's heb je?
            http://www.carpteamelsloo.tk

            http://www.hsv-juliana.tk

            Helemaal Karpervisser !!!
            Karp Fishing 4 live!

            De groeten
            Ralph

            Reageer

            • Tizzo
              karpervisser
              • 18-06-2006
              • 77
              • Winterswijk

              #21
              Regals.......
              Het maakt niet uit, groot of klein, als het maar een karper mag zijn.

              Reageer

              • warhead
                Specimen Hunter
                • 27-09-2003
                • 1498
                • haacht

                #22
                Wat betaalt ge die nieuw eigenlijk? Ik heb er hier thuis nog 2 liggen maar gebruik ze nog zelden.
                om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                Reageer

                • Tizzo
                  karpervisser
                  • 18-06-2006
                  • 77
                  • Winterswijk

                  #23
                  100 per stuk.. maar je zet ze toch niet zomaar op straat?
                  Het maakt niet uit, groot of klein, als het maar een karper mag zijn.

                  Reageer

                  • warhead
                    Specimen Hunter
                    • 27-09-2003
                    • 1498
                    • haacht

                    #24
                    100 euro voor ne regal??? Welke is het dan precies want er zijn daar ook soorten in maar zelfs voor de duurste is dit toch overdreven. Mijn emblems waren goedkoper.
                    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                    Reageer

                    • Tizzo
                      karpervisser
                      • 18-06-2006
                      • 77
                      • Winterswijk

                      #25
                      De daiwa regal PLUS 4000BRi
                      Het maakt niet uit, groot of klein, als het maar een karper mag zijn.

                      Reageer

                      • Serrano
                        GMS MAAKT VIS ZICHTBAAR
                        • 05-07-2004
                        • 294
                        • GELDROP

                        #26
                        Lekker goedkoop op marktplaats, shimano's gevlochten draad etc.
                        Er is veel handel tegen interessante prijzen.

                        Reageer

                        • Maikel
                          Frequent aanwezig
                          • 27-10-2004
                          • 140
                          • Roosendaal

                          #27
                          Ik heb zelf 3 shimano aero 8000gte molens, ik vind die dubbele swing echt heel erg lekker.

                          Ik had afgelopen zomer nog 3 shimano 4500usa molens gekocht, maar heb deze meteen weer doorverkocht. Ik kon niet meer wennen aan de enkele swing, en tevens vond ik de slip bovenop ook niet helemaal mijn smaak.

                          Nog mensen die andere aanraders hebben betreft lekkere molens met een fijne slip?

                          Is de fox stratos al op de markt? Al mensen hier op het forum die er ervaringen mee hebben?
                          Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

                          Reageer

                          • karperkoning
                            Karpervisser!
                            • 13-12-2005
                            • 878
                            • AELSE

                            #28
                            de fox stratos is zeker al op de markt,mooie molen maar het grote nadeel bij deze is wel de dubbele slinger...veel klachter erover gehoord...zoon grote molen en dan een dubbele slinger,je draait je kapot...
                            hij draait wel lekker op zich,heb hem al eens mogen proberen

                            ik was van plan deze zomer ook gte's 8000 te kopen...zien mooi uit en gaan ook zeker lang mee...maarja een scooter gooide roet in het eten
                            helaas pindakaas..
                            http://www.carpteamelsloo.tk

                            http://www.hsv-juliana.tk

                            Helemaal Karpervisser !!!
                            Karp Fishing 4 live!

                            De groeten
                            Ralph

                            Reageer

                            • yannik
                              De kasteelvissers Viane

                              • 27-07-2006
                              • 694
                              • Geraardsbergen

                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door warhead
                              100 euro voor ne regal??? Welke is het dan precies want er zijn daar ook soorten in maar zelfs voor de duurste is dit toch overdreven. Mijn emblems waren goedkoper.
                              hij bedoelde mss 100 frank
                              Wie vist, die vangt!

                              Reageer

                              Working...