Maikel, je zou je gedachten een andere kant op moeten laten gaan, een karper ruikt niet zo wij dat onder ruiken verstaan.
Ik heb daar eens een artikel over geschreven, het is geen reclame voor een site maar meer om aan te geven wat ik bedoel.
Ik denk dus dat het wel toegestaan is om een link te plaatsen.
Lees dat artikel eens kritisch door, nogmaals je moet het echt niet zoeken in geurstoffen.
De flavours hebben een groot nadeel, ze ruiken naar iets maar smaken naar het gebruikte oplosmiddel.
Tester heeft gereageerd met een mededeling dat een karper blijkbaar geen voorkeur heeft voor bitter.
Het oplosmiddel smaakt dus BITTER.
Vaak maskeren ze dat met een zoetstof, er zijn echter wel aroma's te koop die ruiken en smaken naar datgene wat er op staat.
Aardbeiaroma is een betere keuze dan aardbeiflavour, dat weet de commercie ook zodat je bij de grotere merken aroma,s koopt maar dat er flavour opstaat omdat dat ingeburgerd is in de visserij.
Maar oke dit is een topic over recepten en we dwalen nu wel erg ver af.
Ik heb daar eens een artikel over geschreven, het is geen reclame voor een site maar meer om aan te geven wat ik bedoel.
Ik denk dus dat het wel toegestaan is om een link te plaatsen.
Lees dat artikel eens kritisch door, nogmaals je moet het echt niet zoeken in geurstoffen.
De flavours hebben een groot nadeel, ze ruiken naar iets maar smaken naar het gebruikte oplosmiddel.
Tester heeft gereageerd met een mededeling dat een karper blijkbaar geen voorkeur heeft voor bitter.
Het oplosmiddel smaakt dus BITTER.
Vaak maskeren ze dat met een zoetstof, er zijn echter wel aroma's te koop die ruiken en smaken naar datgene wat er op staat.
Aardbeiaroma is een betere keuze dan aardbeiflavour, dat weet de commercie ook zodat je bij de grotere merken aroma,s koopt maar dat er flavour opstaat omdat dat ingeburgerd is in de visserij.
Maar oke dit is een topic over recepten en we dwalen nu wel erg ver af.






Hou van de natuur, laat je stek schoon achter 

Reageer