73 cm 12,7 kilo??
heb je foto
hij zal bijna vierkant zijn geweest dan
ik had overigens niks gevangen...
heb je foto
hij zal bijna vierkant zijn geweest dan
ik had overigens niks gevangen...
hij zal bijna vierkant zijn geweest dan






zondag zal ik laten weten of het wat geworden is !




zondag zal ik laten weten of het wat geworden is !
dus vissen is er voor mij dan effe niet bij..maja op het forum vermaak ik me ook



Reageer