Iemand nog gevist afgelopen dagen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • The Frisian Viking
    NHSF Erelid
    • 27-06-2006
    • 5454
    • Feânwalden

    #31
    Gisteravond met mijn dochter jeugdwedstrijd gevist ze had 4 viisen en totaal 107 cm en 1è in haar klasse
    Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

    ik knibbelje foar gjin ien

    The Frisian Viking

    Reageer

    • woody55
      Gone Fishin'.....

      • 08-06-2007
      • 38
      • Lanaken (B)

      #32
      Gefeliciflapstaart !

      Oorspronkelijk geplaatst door The Frisian Viking
      Gisteravond met mijn dochter jeugdwedstrijd gevist ze had 4 viisen en totaal 107 cm en 1è in haar klasse
      Gefeliciteerd met je dochter, Fries ! De jeugd heeft de toekomst !
      Greetzz
      Woody55

      Reageer

      • Robin
        Vaste stok & Feeder

        • 26-11-2006
        • 490
        • Meerssen

        #33
        Hoi allemaal,
        ben vanochtend nog op de maas gaan vissen, Helaas geen karper aan de haak geslagen maar wel 4 mooie brasems gevangen 50cm/groter. helaas ook 2 brasems gelost. Maar al toch leuk gevangen.
        groetjes Robin

        "De beste tijd moet nog komen"

        Reageer

        • junior
          Sportvisser
          • 15-03-2005
          • 563
          • Heythuysen

          #34
          waar was dat?

          zuid imburg kom ik nogal vaak.

          Reageer

          • sanderzwolle
            vis held

            • 03-06-2007
            • 25
            • zwolle

            #35
            @karperkoning haha dat is balen maar examenfeesten zijn ook leuk ! alleen wat minder van dat werken maarja van dat geld kan je dan weer mooie karperspullen kopen ik ben net klaar met toetsweek dus de afgelopen 2 weken ook niet gevist op wat uurtjes witvis na, dit weekend er weer vol tegen aan !

            Reageer

            • Grendon
              Newbie

              • 14-06-2007
              • 13
              • Tollembeek

              #36
              Deze week elke dag bijna gaan vissen met de penhengel op de karper.
              Elke vissessie een 5-6 karpers gevangen met drijvend aas(brood).
              Ik schat dat ik er 5-tal rond de 5-7kg heb kunnen vangen, zal strx foto's is proberen te posten

              Reageer

              • karperkoning
                Karpervisser!
                • 13-12-2005
                • 878
                • AELSE

                #37
                jah spullen kopen...
                ik ga eens kijken voor een mountainbike...want mijn herenfietsje redt het niet meer om die zware kar te trekken..(ik trouwens ook niet )
                Ben eens aant kijken kijken voor een karperkruiwagen..aangezien ik nu bij elke wedstrijd(ik vis karperwedstrijden) met een ouwe trolly 2 keer moet lopen om de zooi op de stek te krijgen..
                en van de rest van het geld koop ik wel wat kleine spulletjes...
                nieuwe voerschep enzo

                Ontopic*
                gister weer tijd gehad om te vissen...En jah hoor...was weer prijs
                4 karpers gevangen...een winde en natuurlijk 4 platte
                maja leuk gevist en de hardste run van mijn leven gehad
                pieper kon hem amper bijhouden zo hord vloog hij ervandoor

                Vis en vang ze!
                http://www.carpteamelsloo.tk

                http://www.hsv-juliana.tk

                Helemaal Karpervisser !!!
                Karp Fishing 4 live!

                De groeten
                Ralph

                Reageer

                • sanderzwolle
                  vis held

                  • 03-06-2007
                  • 25
                  • zwolle

                  #38
                  gistermiddag/ avond niks ook omdat een zeilgroepje hele tijd rondjes ging varen met een motorboot ervoor boven onze voerplek!! grr en met keiharde muziek en gemep op het water nja toen heb ik het maar voor gezien gehouden, vandaag als het een beetje droog blijft nog met de aardappel proberen.

                  Reageer

                  • karperkoning
                    Karpervisser!
                    • 13-12-2005
                    • 878
                    • AELSE

                    #39
                    altijd rottig als andere mensen je de lol bederven... maja ze doen het niet bewust ben daar blij om ik heb het tog al meegamaakt dat het de bedoeling was om me de dag te verpesten...
                    volgende keer beter
                    ik pak vrijdag weer eens een nachtje
                    http://www.carpteamelsloo.tk

                    http://www.hsv-juliana.tk

                    Helemaal Karpervisser !!!
                    Karp Fishing 4 live!

                    De groeten
                    Ralph

                    Reageer

                    • sanderzwolle
                      vis held

                      • 03-06-2007
                      • 25
                      • zwolle

                      #40
                      ja maar toch stop je er zoveel moeite in en dan in 1 klap bam, woensdag klaar met school ! dan 3 nachtjes! moet lukken denk ik

                      Reageer

                      • karperkoning
                        Karpervisser!
                        • 13-12-2005
                        • 878
                        • AELSE

                        #41
                        jah dat klopt...mijn vakantie is compleet!!!vandaag te horen gekregen dat ik gewoon over ben dus fijn vakantie vieren nu!! eerst 4 weekjes werken
                        alweer zin in vrijdag als ik weer een nachtje pak.
                        en zondag weer een karperwedstrijd op een belgische karperput...vis er met de vaste stok trouwens
                        maja sanderzwolle succes die 3 nachten..zal wel goedkomen he
                        ik heb er ook vertrouwen in dat het me lukt vrijdag
                        http://www.carpteamelsloo.tk

                        http://www.hsv-juliana.tk

                        Helemaal Karpervisser !!!
                        Karp Fishing 4 live!

                        De groeten
                        Ralph

                        Reageer

                        • sanderzwolle
                          vis held

                          • 03-06-2007
                          • 25
                          • zwolle

                          #42
                          vanacht de hele nacht gezeten en niks gevangen om 12 uur snachts gaan slapen en om half 6 sochtends wakker gepiept door een harde ``aanbeet`` vriend van mij sloeg aan maar wat bleek er was een zwaan in een van de lijnen vast komen te zitten, we hebben hem zo goed mogelijk geprobeerd los te maken, hij overleefd het wel alleen een lood en onderlijntje kwijt.
                          verder jammer dat we niks hebben gevangen

                          Reageer

                          • karperkoning
                            Karpervisser!
                            • 13-12-2005
                            • 878
                            • AELSE

                            #43
                            vannacht nachtje gezeten..
                            vanaf 8 uur gezeten en de hele avond niks..op een halve run na,niet op aan te slaan trouwens..maja om half 12 lag ik al op de strecher en viel al gelijk in slaap.om 20 over 2 werd ik wakker en toen ik op mn horloge keek was ik teleurgesteld..want er word na 3 uur snachts nooit meer gevangen tot een uur of 5.. toen ik me dat bedacht kreeg ik een piepje..mn sounderbox die naast mn oor hing deed dus waarvoor die was... gelijk erna nog een piepje en ik ritste de wrap al open toen ik de deur uitging zette de run zich in... echt een volle!!! run.. ik sloeg aan en voelde al dat het een graskarper was.. na 5 minuutjes schepte ik hem en idd een graskarper van 7,5 kilo... geen foto want hij spartelde natuurlijk teveel
                            ik legde de hengel terug en ging maar weer na bedje...sochtens om kwart voor 8 werd ik wakker en om 8 uur was de wedstrijd afgelopen (was een wedstrijd) nouja ik ruimde op en werd 7de...
                            van de 11 koppels waren er 8 die vis gevangen hadden..er waren er een paar die hadden er 2 of meer en 1 koppel had een karpertje van 2 kilo..
                            maja leuk gevist leuke kerp gevangen en de karpervlam staat weer hoog!!!
                            binnekort weer een nachtje pakken dus,en nieuwe tijgernoten want daar werden ze allemaal op gevangen

                            Groeten Ralph
                            http://www.carpteamelsloo.tk

                            http://www.hsv-juliana.tk

                            Helemaal Karpervisser !!!
                            Karp Fishing 4 live!

                            De groeten
                            Ralph

                            Reageer

                            • nijmegen
                              Komt net kijken
                              • 19-03-2006
                              • 70
                              • Nijmegen

                              #44
                              even een vraagje
                              ik ben een beginnend karpervisser en wilde graag weten of de karpers
                              ook asen op de bodem als het zonnetje lekker schijnt bijvoorbeeld
                              komende zaterdag schijnt het best goed weer te worden kan ik dan midde op de dag gewoon met een bollie gaan vissen of raden jullie dat af

                              alvast bedankt

                              Reageer

                              • Pieter Stam
                                -
                                • 11-10-2002
                                • 2882
                                • NL

                                #45
                                Kan prima hoor, alleen op echt heel warme dagen (30 graden) wil het nog wel eens gebeuren dat de karpers futloos aan de oppervlakte liggen. Maar met het onstuimige donkere weer van de laatste weken zal dat zéker niet het geval zijn.

                                Vangze,
                                Pieter

                                Reageer

                                Working...