Gisteravond met mijn dochter jeugdwedstrijd gevist ze had 4 viisen en totaal 107 cm en 1è in haar klasse
Iemand nog gevist afgelopen dagen?
Collapse
X
-
Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian Viking -
Gefeliciflapstaart !
Gefeliciteerd met je dochter, Fries ! De jeugd heeft de toekomst !Oorspronkelijk geplaatst door The Frisian VikingGisteravond met mijn dochter jeugdwedstrijd gevist ze had 4 viisen en totaal 107 cm en 1è in haar klasse
Greetzz
Woody55
Reageer
-
Hoi allemaal,
ben vanochtend nog op de maas gaan vissen, Helaas geen karper aan de haak geslagen maar wel 4 mooie brasems gevangen 50cm/groter. helaas ook 2 brasems gelost. Maar al toch leuk gevangen.groetjes Robin
"De beste tijd moet nog komen"Reageer
-
@karperkoning haha dat is balen
maar examenfeesten zijn ook leuk ! alleen wat minder van dat werken maarja van dat geld kan je dan weer mooie karperspullen kopen
ik ben net klaar met toetsweek dus de afgelopen 2 weken ook niet gevist op wat uurtjes witvis na, dit weekend er weer vol tegen aan !
Reageer
-
jah spullen kopen...
ik ga eens kijken voor een mountainbike...want mijn herenfietsje redt het niet meer om die zware kar te trekken..(ik trouwens ook niet
)
Ben eens aant kijken kijken voor een karperkruiwagen..aangezien ik nu bij elke wedstrijd(ik vis karperwedstrijden) met een ouwe trolly 2 keer moet lopen om de zooi op de stek te krijgen..
en van de rest van het geld koop ik wel wat kleine spulletjes...
nieuwe voerschep enzo
Ontopic*
gister weer tijd gehad om te vissen...En jah hoor...was weer prijs
4 karpers gevangen...een winde
en natuurlijk 4 platte
maja leuk gevist en de hardste run van mijn leven gehad
pieper kon hem amper bijhouden zo hord vloog hij ervandoor
Vis en vang ze!
http://www.carpteamelsloo.tk
http://www.hsv-juliana.tk
Helemaal Karpervisser !!!
Karp Fishing 4 live!
De groeten
RalphReageer
-
gistermiddag/ avond niks
ook omdat een zeilgroepje hele tijd rondjes ging varen met een motorboot ervoor boven onze voerplek!! grr en met keiharde muziek en gemep op het water nja toen heb ik het maar voor gezien gehouden, vandaag als het een beetje droog blijft nog met de aardappel proberen.
Reageer
-
altijd rottig als andere mensen je de lol bederven... maja ze doen het niet bewust ben daar blij om
ik heb het tog al meegamaakt dat het de bedoeling was om me de dag te verpesten...
volgende keer beter
ik pak vrijdag weer eens een nachtje
http://www.carpteamelsloo.tk
http://www.hsv-juliana.tk
Helemaal Karpervisser !!!
Karp Fishing 4 live!
De groeten
RalphReageer
-
ja maar toch
stop je er zoveel moeite in en dan in 1 klap bam, woensdag klaar met school ! dan 3 nachtjes! moet lukken denk ik
Reageer
-
jah dat klopt...mijn vakantie is compleet!!!vandaag te horen gekregen dat ik gewoon over ben dus fijn vakantie vieren nu!! eerst 4 weekjes werken
alweer zin in vrijdag als ik weer een nachtje pak.
en zondag weer een karperwedstrijd op een belgische karperput...vis er met de vaste stok trouwens
maja sanderzwolle succes die 3 nachten..zal wel goedkomen he
ik heb er ook vertrouwen in dat het me lukt vrijdag
http://www.carpteamelsloo.tk
http://www.hsv-juliana.tk
Helemaal Karpervisser !!!
Karp Fishing 4 live!
De groeten
RalphReageer
-
vanacht de hele nacht gezeten en niks gevangen
om 12 uur snachts gaan slapen en om half 6 sochtends wakker gepiept door een harde ``aanbeet`` vriend van mij sloeg aan maar wat bleek er was een zwaan in een van de lijnen vast komen te zitten, we hebben hem zo goed mogelijk geprobeerd los te maken, hij overleefd het wel alleen een lood en onderlijntje kwijt.
verder jammer dat we niks hebben gevangenReageer
-
vannacht nachtje gezeten..
vanaf 8 uur gezeten en de hele avond niks..op een halve run na,niet op aan te slaan trouwens..maja om half 12 lag ik al op de strecher en viel al gelijk in slaap.om 20 over 2 werd ik wakker en toen ik op mn horloge keek was ik teleurgesteld..want er word na 3 uur snachts nooit meer gevangen tot een uur of 5.. toen ik me dat bedacht kreeg ik een piepje..mn sounderbox die naast mn oor hing deed dus waarvoor die was... gelijk erna nog een piepje en ik ritste de wrap al open toen ik de deur uitging zette de run zich in... echt een volle!!! run.. ik sloeg aan en voelde al dat het een graskarper was.. na 5 minuutjes schepte ik hem en idd een graskarper van 7,5 kilo... geen foto want hij spartelde natuurlijk teveel
ik legde de hengel terug en ging maar weer na bedje...sochtens om kwart voor 8 werd ik wakker en om 8 uur was de wedstrijd afgelopen (was een wedstrijd) nouja ik ruimde op en werd 7de...
van de 11 koppels waren er 8 die vis gevangen hadden..er waren er een paar die hadden er 2 of meer en 1 koppel had een karpertje van 2 kilo..
maja leuk gevist leuke kerp gevangen en de karpervlam staat weer hoog!!!
binnekort weer een nachtje pakken dus,en nieuwe tijgernoten want daar werden ze allemaal op gevangen
Groeten Ralphhttp://www.carpteamelsloo.tk
http://www.hsv-juliana.tk
Helemaal Karpervisser !!!
Karp Fishing 4 live!
De groeten
RalphReageer
-
even een vraagje
ik ben een beginnend karpervisser en wilde graag weten of de karpers
ook asen op de bodem als het zonnetje lekker schijnt bijvoorbeeld
komende zaterdag schijnt het best goed weer te worden kan ik dan midde op de dag gewoon met een bollie gaan vissen of raden jullie dat af
alvast bedanktReageer
-
Kan prima hoor, alleen op echt heel warme dagen (30 graden) wil het nog wel eens gebeuren dat de karpers futloos aan de oppervlakte liggen. Maar met het onstuimige donkere weer van de laatste weken zal dat zéker niet het geval zijn.
Vangze,
Pieter
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse






Reageer