Wie heeft in het meer van het annecy gevist? iemand tips?



Toen ik deze jongen aan de haak heb geslagen heb ik mij moeten redden met wat omstanders mij aanreikten. Zo zie je maar weer - en daar heb je volledig gelijk in - dat je goed voorbereid moet zijn. Dezelfde middag nog mocht ik mij de trotse eigenaar noemen van een fatsoenlijk schepnet en een onthaakmat. Maar Steven, deze prachtige vis van 94 cm is onthaakt op zacht mos, nat gehouden, en na het nemen van deze foto's voorzichtig teruggezet, zoals dat hoort. Hij zwom ook direct weer weg. Ik zet sowieso alles direct terug - op forel en zalm na - en alleen als het de moeite waard is neem ik ff snel een foto. Maar, al doende leert men.

Reageer