De Vossekuil

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Tizzo
    karpervisser
    • 18-06-2006
    • 77
    • Winterswijk

    De Vossekuil

    Hallo (karper)vissers,

    Ik ga begin augustus een bezoek brengen aan de Vossekuil, ookwel bekend als de karpervijver van Theo Lucius. Ik ben benieuwd of iemand van jullie daar al eens heeft mogen vissen en hoe er gevist word. Het is dan niet zo'n grote vijver (100x50m), maar er zitten toch een aantal mooie karpers in die ik wel wil landen.

    Groeten Tizzo
    Het maakt niet uit, groot of klein, als het maar een karper mag zijn.
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

    #2
    ik ben er nog nooit geweest...
    we wilden er met de club heen omdat we dit jaar 75 jaar bestaan, dus onze voorzitter heeft gemaild maar nooit wat terug gehoord....

    je moet er overigens ook netten huren...leefnet en schepnet moet je daar huren i.v.m ziektes en weet ik wat allemaal...

    haha maja succes met het landen
    http://www.carpteamelsloo.tk

    http://www.hsv-juliana.tk

    Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

    De groeten
    Ralph

    Reageer

    • Tizzo
      karpervisser
      • 18-06-2006
      • 77
      • Winterswijk

      #3
      Oh, nouja, dat moet dan maar he..
      Had ook ergens gelezen dat je er moet vissen met weerhaakloze haken..

      Maar het is te proberen..

      Tizzo
      Het maakt niet uit, groot of klein, als het maar een karper mag zijn.

      Reageer

      • junior
        Sportvisser
        • 15-03-2005
        • 563
        • Heythuysen

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door karperkoning
        ije moet er overigens ook netten huren...leefnet en schepnet moet je daar huren i.v.m ziektes en weet ik wat allemaal...
        heb mijn eigen schepnet gebruikt, leefnet is verboden als er geen wedstrijd is, werdt daar verteld

        Oorspronkelijk geplaatst door Tizzo
        Oh, nouja, dat moet dan maar he..
        Had ook ergens gelezen dat je er moet vissen met weerhaakloze haken..

        Maar het is te proberen..

        Tizzo

        ik heb er gevist met en zonder weerhaken, zonder commentaar.


        verder mooie vijver, mooie vissen.

        Reageer

        • Tizzo
          karpervisser
          • 18-06-2006
          • 77
          • Winterswijk

          #5
          Hoeveel dagen/nachten heb je er gezeten, en hoeveel/hoezwaar heb je de karpers gevangen?

          Tizzo
          Het maakt niet uit, groot of klein, als het maar een karper mag zijn.

          Reageer

          • junior
            Sportvisser
            • 15-03-2005
            • 563
            • Heythuysen

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Tizzo
            Hoeveel dagen/nachten heb je er gezeten, en hoeveel/hoezwaar heb je de karpers gevangen?

            Tizzo
            ik heb een middagje gezeten,

            ik had er 2 van ongeveer 3kilo op de vaste hengel.
            en 3 gelost.

            en pa had er 1 en 2 gelost van hetzelfde gewicht. ook op de vaste stok

            Reageer

            • tester
              Maas en Waal visser
              • 06-03-2004
              • 2596
              • Son

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Tizzo
              Hallo (karper)vissers,

              Ik ga begin augustus een bezoek brengen aan de Vossekuil, ookwel bekend als de karpervijver van Theo Lucius. Ik ben benieuwd of iemand van jullie daar al eens heeft mogen vissen en hoe er gevist word. Het is dan niet zo'n grote vijver (100x50m), maar er zitten toch een aantal mooie karpers in die ik wel wil landen.

              Groeten Tizzo
              Hallo Tizzo

              ik heb er pas een uurtje of 5 gevist voor de eerste keer met de pen rezultaat 13 stuks

              gevist met deeg en mais met een made

              ga ik vaker doen ze rammelen je hengel uit de hand
              gr Gerard

              Reageer

              • junior
                Sportvisser
                • 15-03-2005
                • 563
                • Heythuysen

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door tester
                Hallo Tizzo
                ze rammelen je hengel uit de hand
                inderdaad, lekker vechten met die beesten

                Reageer

                • karperkoning
                  Karpervisser!
                  • 13-12-2005
                  • 878
                  • AELSE

                  #9
                  ik hoef voor zoveel karpertjes te vangen niet naar vosekuil...
                  ons verenigingswater zit ook fijn vol met karpers en daar vang je er ook genoeg van..en reken maar dat ze goed vechten!!
                  http://www.carpteamelsloo.tk

                  http://www.hsv-juliana.tk

                  Helemaal Karpervisser !!!
                  Karp Fishing 4 live!

                  De groeten
                  Ralph

                  Reageer

                  Working...